tehdä aloitusta, niin menköön menojaan. Kyllä yli 50v miehestä pitää löytyä sen verran rohkeutta. Mitään ei voi silloin saadakaan!
Jos mies ei uskalla
25
560
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä maks vaivaa jos ei naisella ole itsestään tarjota muuta kun pilluaan tai ulkonäköään
- Anonyymi
Noitakin kun kumpaakin saa huoralta pienemmällä vaivannäöllä ja jopa huora kai osaa arvostaa edes asiallista kohtelua
- Anonyymi
Sä et itse tarjoo muuta kuin palstajuttujas.
- Anonyymi
Kerro aloittajasetä lisää ns raideristasi mielenkiintoisia ja filosofisia keskusteluja? Tikahdun taas teatteriisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et itse tarjoo muuta kuin palstajuttujas.
Niin nämä palstasedän irrationaaliset aloitukset mukaan lukien, kun selvästi nokkela olet
- Anonyymi
Huh. Ei mulle! En ole lähelläkään.
Mutta kyllä minä yritän. - Anonyymi
Olen samaa mieltä, sinulta olis saanu puolen tunnin viestittelyn jälkeen joka kertoo jotain.
- Anonyymi
Puoli tuntia pumppasit etkä mitään tietoa saanu? Prööt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoli tuntia pumppasit etkä mitään tietoa saanu? Prööt
No voi termin toki ottaa myös uffaffaa-ajattelun mukaan, mutta tiedon kuppaamisesta tulee itsellä mieleen vinssikaivon pumppaus kiusallisesti kirskuen kohta on vettä kohta on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi termin toki ottaa myös uffaffaa-ajattelun mukaan, mutta tiedon kuppaamisesta tulee itsellä mieleen vinssikaivon pumppaus kiusallisesti kirskuen kohta on vettä kohta on
Liian hyvää ois ollakseen totta, muuta realiteetti on kuin J Bondin martini ilman oliivia
- Anonyymi
jo reilusti vuoden kestänyt maalittaminen saisi loppua jo keksikää uusia aiheita
- Anonyymi
Paljonko olet toista kritisoinut täällä, hänelle et ole viestiä saanut lähtemään.
- Anonyymi
Aina saa mennä menojansa. Ehdotteli tai ei.
Naiset on melkosia känkkäränkköjä nykyään.- Anonyymi
Näin itsekin kokenut. Vähemmän aloitteellinen nykyisin.
- Anonyymi
Jos ei ole haluja, niin mitäpä sillä rohkeuellakaan..
- Anonyymi
Pääsit tähän palstaäijän ikäspesifin provokaation tunnelmaan mukaan? Riittääkö ikä vielä sisään?
- Anonyymi
Jos järjellä mietitään niin en minä voisi kuvitella asuvani vuosiin mahdollisen tulevan mieheni kanssa yhdessä. Ehdottomasti oltava omat osoitteet ja sillä tavalla saan tarvittavan määrän omaa aikaa. Naimisiinmeno ajatuksena ahdistaa myös valtavasti. Voisin alkaa suhteeseen jos edettäisiin hyvin rauhassa. Jos hänellä olisi jo lapsia niin ehkä hän sitten ymmärtäisi minua ja näitä ajatuksia. Itseasiassa kaukosuhde voisi toimia parhaiten.
- Anonyymi
Suu suppuun nyt sukelletaan.
- Anonyymi
Enpä oikein usko palstatodellisuuteen jumahtanut ihme hihkuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä oikein usko palstatodellisuuteen jumahtanut ihme hihkuja
Pitkä on pitkällä pudotus maan kamaralle back
- Anonyymi
Me emme lähesty rumapainoisia, rumaikäisiä, emmekä ihonsapilaajia (rumaihoisia). Siinä ei ole kyseessä uskalluksen puute, vaan viehättämisen puute, mies lähestyy kunhan kohde on viehättävä ja näyttää viehättävältä ja käyttäytyy viehättävästi ja flirttailee viehättävästi.
- Anonyymi
Jos aloittaja ei ITSE uskalla tehdä aloitetta, niin olkoon ilman, tai tyytyköön niihin rumiin, köyhiin ja alamittaisiin, joiden on pakko itseään tyrkyttää.
- Anonyymi
menkööt joo miehet menojaan niin menen minäkin pussypowerrrr 😎 kun me määrätään jokatapauksessa .. heitellään juttui niille saadaa ne pohtimaa mut ei tarkoteta niit 🥤🥤
- Anonyymi
En luultavasti edes halua ilkeiden ihmisten läheisyyteen.
- Anonyymi
Kuka sulle on ollut ilkeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2264186Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343675Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi363609Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1303586Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k253531- 163497
Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1133366Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202964Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2582531Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!192525