Kun pääsen tuosta nykyisestä miehestä eroon, niin en ikinä uutta ota! Tänne eksyin, kun olin muka rakastunut. Rakkautta ensisilmäyksellä…. Ja pah! Varattuun vielä. Oli varmaan kiva saada huomiota, mitta sitten iski totuus vasten kasvoja. Bygones.
Nimimerkillä selibaatissa jo neljättä vuotta.
Miksi himoitsette täällä vastakkaista sukupuolta?
10
218
Vastaukset
- Anonyymi
En ole täällä "himoitsemassa". Kaipaan, koska rakastuin.
- Anonyymi
En kyllä himoitse. Minulla on vain ikävä erästä miestä, johon rakastuin vuosia sitten..
- Anonyymi
Mitä on rakkaus? Uskallanko edes rakastaa? En ole koskaan kokenut todellista rakkautta, jossa ollaan lojaaleja toiselle ja et se tuntuisi pyyteettömältä. Haluaisin uskoa, että todellinen rakkaus olisi reilua molemminpuolin. Onko sellainen vain harha kuvitelmaa? -sivusta-
- Anonyymi
Tuon lisäksi outoa on, että olet jonkun mielestä haluttava myös sänkykamarin puolella... -sivusta toinen-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon lisäksi outoa on, että olet jonkun mielestä haluttava myös sänkykamarin puolella... -sivusta toinen-
No kunhan ei herätä kivin ristiriitaisia ja/tai aKressiivisia tunteita, mikä saa satuilemaan ja herjaamaan internetissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kunhan ei herätä kivin ristiriitaisia ja/tai aKressiivisia tunteita, mikä saa satuilemaan ja herjaamaan internetissä
Ja tiedottamaan kaikille hänellä ei ole arvoa, ettei saa lisää syitä itkeä ja kun muutenkin ajatukset on velloneet Jonin piirin ympärillä. Ehkä ne pitävät sen lennokkaista ajatuksista ja ps.kaoottisista vihjailuista netissä
- Anonyymi
Karma. Rakastuit varattuun joten pidä hyvänäsi tai pahanasi, ihan miten vaan.
- Anonyymi
Kaikki käy- meiningillä
- Anonyymi
Perusjamppoja olet siis, ei se väärin oo en minä sillä kuhan jutustelen
- Anonyymi
Minä en himoitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199