etsin miestä parisuhteeseen on 50-60v tummatukkaiset lyhyet miehet.
Ikäryhmä josta
5
124
Vastaukset
- Anonyymi
Onko näkynyt? Onnea metästykseen. Kiinnostuksen huomaa siitä jos toinen tuijottaa, on kääntyneenä sinuun päin, kiinnostunut jutuistasi ja pyrkii fyysisesti lähellesi.
- Anonyymi
Oot tainnut jo aika kauan etsiä palstalta
- Anonyymi
Oikeasti en etsi ketään koska en halua parisuhdetta, enkä ystävyyssuhdettakaan! Heittelen ihan summan mutikassa vähän mitä sattuu, kun tylsistyttää. Voin todella hyvin, kun kukaan ei vaadi minulta mitään. Ainoat joiden kanssa haluan aikaani viettää ovat omat lapseni! Uusiin ihmisiin en halua tutustua! Ihmiset ovat rasittavia omine juttuineen!
- Anonyymi
Ei todellakaan kannata uskoa kaikkiin minun kirjoituksiini suhteisiin liittyen, piruuttanikin niitä kirjoitan! Oma tupa, oma lupa ja sinne ei yksikään mies koskaan tule!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan kannata uskoa kaikkiin minun kirjoituksiini suhteisiin liittyen, piruuttanikin niitä kirjoitan! Oma tupa, oma lupa ja sinne ei yksikään mies koskaan tule!
Minulla on erikoinen huumorintaju ja sitä ette ole ymmärtäneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422442Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012014- 221816
- 241595
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241445- 1001329
- 431328
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371171- 361046