Uusi hyvä Rajatieto - näkijä Vivian Rose

Anonyymi-ap

Hyvää kesää kaikille!

Yllätyin kovin, kun olen jo ihan kyynistynyt näkijöihin ja firmoihin. Rajatiedon listalla näin ihan uuden nimen Vivian Rose. Soitin kuunneltuani esittelyn. Ensin luulin, että on jotain huijausta kun puhuttiin Tarotista (mihin en usko) ja nimi kuulosti taitelijanimeltä.

Mutta oli ihan mieletön yllätys. Nevö hööd - ja tiesi mitä ihmeellisimpiä pikku yksityiskohtia mun elämästä, varman oloisesti lateli kaikkea.

Aika näyttää. Onko tää siis ekaa kertaa täällä linjoilla? Kuulosti kyllä kokeneelta vaikka ikää ehkä 30 (puhui nuorten kieltä). Onko joku ehtinyt jo soittaa??

3

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kiitos Vivian Rose tästä mainosiskusta.
      Näitähän täällä piisaa, jäädään työttömäksi tai ei viittitä mennä ensinkään. Sitten kekataan, ei mutta minäpä se ennustajaksi alankii ja keksin sitten nimeksi minkä keksinkin.
      Pieni vinkki, hakeudu oikeisiin töihin.

• Anonyymi
      UUSI

🤣🤣🤣 voi hyvää päivää näitä kun mainokseksi väitetään!

Minä kyllä halusin ihan vilpittömästi kokemuksia. Olen selvänäkijöiden suurkuluttaja
      Se johtui vaikeasta elämäntilanteesta, joka nyt helpottamassa. Kiitos vakio-näkijöiden tuen ja avun.
      Olem jo lopettelemassa ( jatkossa aion soittaa 1-2 valkkarille, ovat niin hyviä).

Mut nyt löytyi helmi. Tuo Vivien saattaa olla jopa 25 v, kuulosti nuorelta. On todellinen lahja hänellä. On niin hyvä. Mut sitä mä en tiedä, et jos eti näkijät näkee eri ihmisille. Tää näki mulle.

Jos hän ryhtyy hommiin niin veikkaan , että menee muutama vuosi niin hän on päihittänyt Naomin🤣

• Anonyymi
      UUSI

Ap jatkaa…,

Minulle on aivan sama vaikka hän tai muu näkijä olisi työkkärin kirjoilla tai vaikka kuntoutustuella. Kunhan näkee kun myy palvelua. Ja on empaattinen, kannustava ja varma työssään. Tämä ei ole ekaa kertaa pappia kyydissä. On katsonut ennenkin. Äitinsä on näkijä. Lukee tuossa esittelyssä..

Ihminen voi olla vaikka 25 v jos sillä on se lahja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4188
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      112
      2731
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2232
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1883
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1400
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      65
      1310
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      132
      1270
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe