Uusi hyvä Rajatieto - näkijä Vivian Rose

Anonyymi-ap

Hyvää kesää kaikille!

Yllätyin kovin, kun olen jo ihan kyynistynyt näkijöihin ja firmoihin. Rajatiedon listalla näin ihan uuden nimen Vivian Rose. Soitin kuunneltuani esittelyn. Ensin luulin, että on jotain huijausta kun puhuttiin Tarotista (mihin en usko) ja nimi kuulosti taitelijanimeltä.

Mutta oli ihan mieletön yllätys. Nevö hööd - ja tiesi mitä ihmeellisimpiä pikku yksityiskohtia mun elämästä, varman oloisesti lateli kaikkea.

Aika näyttää. Onko tää siis ekaa kertaa täällä linjoilla? Kuulosti kyllä kokeneelta vaikka ikää ehkä 30 (puhui nuorten kieltä). Onko joku ehtinyt jo soittaa??

28

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos Vivian Rose tästä mainosiskusta.
      Näitähän täällä piisaa, jäädään työttömäksi tai ei viittitä mennä ensinkään. Sitten kekataan, ei mutta minäpä se ennustajaksi alankii ja keksin sitten nimeksi minkä keksinkin.
      Pieni vinkki, hakeudu oikeisiin töihin.

• Anonyymi

🤣🤣🤣 voi hyvää päivää näitä kun mainokseksi väitetään!

Minä kyllä halusin ihan vilpittömästi kokemuksia. Olen selvänäkijöiden suurkuluttaja
      Se johtui vaikeasta elämäntilanteesta, joka nyt helpottamassa. Kiitos vakio-näkijöiden tuen ja avun.
      Olem jo lopettelemassa ( jatkossa aion soittaa 1-2 valkkarille, ovat niin hyviä).

Mut nyt löytyi helmi. Tuo Vivien saattaa olla jopa 25 v, kuulosti nuorelta. On todellinen lahja hänellä. On niin hyvä. Mut sitä mä en tiedä, et jos eti näkijät näkee eri ihmisille. Tää näki mulle.

Jos hän ryhtyy hommiin niin veikkaan , että menee muutama vuosi niin hän on päihittänyt Naomin🤣

• Anonyymi

Siihen tarvitaan varmaan hiukan muutakin kuin tekaistu nimi!
        Onkohan ihan jonkun tv sarjan henkilön nimen pohjalta tehty mukaelma?
        Ja miksi IHMEESSÄ vetelit tuon Naomin TAAS tähänkin keskusteluun? Tokihan sillä että tiedetään on ainakin omasta mielestäni tämän hetken Suomen paras, mutta siltikin, sulla joku isompikin närästys hänestä?

Hämmästyttää kyllä ettäjos joku on hyvä, niin miksi ihmeessä täytyy soittaa monille?
        Minulle riittää ja on jo viimeisen 15 v riittänyt ihan tuo tässä mainitsemanio paras.

• Anonyymi

Ompa ihana kuulla. Taidan sitten itsekkin kokeilla häntä, kun olen miettinyt, että kelle soittaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ompa ihana kuulla. Taidan sitten itsekkin kokeilla häntä, kun olen miettinyt, että kelle soittaisin.

Soita vaan, ihan vanha tuttu sama siellä taitaa luuriin vastailla. Nimi vaan vaihtunut

• Anonyymi

Taidat ite sellasta leikkiä. Huonoin tuloksin, mitä olen kuullut.

• Anonyymi

Ap jatkaa…,

Minulle on aivan sama vaikka hän tai muu näkijä olisi työkkärin kirjoilla tai vaikka kuntoutustuella. Kunhan näkee kun myy palvelua. Ja on empaattinen, kannustava ja varma työssään. Tämä ei ole ekaa kertaa pappia kyydissä. On katsonut ennenkin. Äitinsä on näkijä. Lukee tuossa esittelyssä..

Ihminen voi olla vaikka 25 v jos sillä on se lahja.

• Anonyymi

Eli olet tähän ketjuun siis jo 3 kommenttia tuon mukaan mainostanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet tähän ketjuun siis jo 3 kommenttia tuon mukaan mainostanut.

Vaihtoi vaan nimeään, esiintyy ny jonain Vivian Rosena, ai kun hauskaa! . Ihan selvää kuka toi on. Noista irvinaamakuvista tunnistaa, on aina sen Naomin kimpussa näis topiceissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtoi vaan nimeään, esiintyy ny jonain Vivian Rosena, ai kun hauskaa! . Ihan selvää kuka toi on. Noista irvinaamakuvista tunnistaa, on aina sen Naomin kimpussa näis topiceissa.

Selvää on, tajusin kanssa noista naamatauluistaa ja muutoskin toi kirjotustyyli. Aina vetelee Naomin nimen mukaan koska kadehtii kun Naomi on se, jolla se todellinen lahja.
        Todellisen lahjan kanssa ei tasan mennä mihinkään viihdepalveluita tarjoaaviin firmoihin tarinoimaa.

Että sitten oikeen "kokeneena ja nuorekkaana", ihan sama millä nimellä tekee, en erehdy soittaan vaikka täällä kuinka uutta nimeään mainostaisi. Tosi negatiiviset energiat.

• Anonyymi

S älä jaksa!

• Anonyymi

Ketähän tarkoitat?

• Anonyymi

Millä nimellä Vivian toimi ennen?

• Anonyymi

Nyt en tajua mitää stä keskustelusta.. Siis onko Naomi Mesin nyt rajatiedon listoilla ja taiteilijanimi on Vivian Rose? Vai ymmärsinkö nyt väärin?

• Anonyymi

Etkö tajua lukemaasi? Se joka siellä nyt on, vetelee nyt jälleen tohon Naomia, selittää, että joku V R on parin vuoden päästä yhtä hyvä, hahahahah :) eli vielä ei osaa ennustaa mutta parin vuoden päästä osaisi hahahahah :)

Eli eräs joka jo AIEMMIN toiminut siellä, lienee nyt siellä UUDELLA keksimällään nimellä, joku Vivian Rose.
        Säälittävää. Joku tohon laittoi että joku S kukahan sellanen siellä on aiemmin toiminu.

• Anonyymi

Naomi Mesin ei ole ikänään ollut missään linjoilla, eikä ikänään mene!
        On sen minulle niin sanonut.

Tuo joka nyt on joku Vivian Rose, sitävastoin on siellä linjoilla tainnut roikkua vaikka miten pitkään, tosin eri nimellä aikaisemmin. Onko asiakkat loppunut kun tajusivat ettei mikään toteudu, niin vaihtoi sitten nimekseen tuon Vivian Rose.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naomi Mesin ei ole ikänään ollut missään linjoilla, eikä ikänään mene!
        On sen minulle niin sanonut.

Tuo joka nyt on joku Vivian Rose, sitävastoin on siellä linjoilla tainnut roikkua vaikka miten pitkään, tosin eri nimellä aikaisemmin. Onko asiakkat loppunut kun tajusivat ettei mikään toteudu, niin vaihtoi sitten nimekseen tuon Vivian Rose.

Miksikäs sinä olet näitä linjoja ja niiden toimijoita vahdannut -kun oma suosikkisi ei siellä ole eikä sinne mene. Naomi uskovaiset voivat perustaa oman ketjun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksikäs sinä olet näitä linjoja ja niiden toimijoita vahdannut -kun oma suosikkisi ei siellä ole eikä sinne mene. Naomi uskovaiset voivat perustaa oman ketjun.

Ittepä sen tanne vetelit. Tai joku kateuksissaa.

• Anonyymi

S tarkoittaa varmaan Saara Rautio. Joku toisessa ketjussa koko ajan mollaa että älä Saara viitsi. Väittää että Saara täällä mainostaa koko ajan itseensä. Eli tää tyyppi on kade Saaralle. En tiiä muuta Saarasta mut hänen puhelin piippaa koko aika varattua ja sit vastaanotto aika ehtii loppua. Oon kerran soittanut saaralle mutta murteesta tunnistaa että tää Vivian on eri. Oon soittanut vaan Saara en Vivian mutta siinä on sellainen esittelynauhoitus mistä kuulee että ääni täysin eri.

• Anonyymi

S nimellä alkavia on kuule pilvin ja pimein muita!

• Anonyymi

Äskeinen kommentoija jatkaa vielä eli voitteko nyt please kertoa millä nimellä tämä Vivian Rose oli ennen?? Ja koska nimi muuttunut?

• Anonyymi

Se juuri kun siellä voi olla ihan ketä vaan ja millä tahansa nimellä. Feikeillä on feikkinimet.

Naomi Mesin on Naomi M. ja ottaa vastaan omalla numerollaan. Mua ei saisi pöhkiintyny puhvelilaumakaan soittaan tommosille palvelulinjoille. Aidot tietää aidoiksi juuri siitä, että niitten ei tartte tollasissa olla. Niillä riittää mutteskin asiakkaita.

• Anonyymi

Onko Vivian Rose = Sanna Kujanen?

• Anonyymi

Olen Sannalle kerran soittanut - aivan ulkoavaruudesta oli jutut.
        Esittely nauhoitteen mukaan ei mielestäni ole, nauhoitteella tosiaankin suhteellisen nuori nainen, joka esittelee itsensä.

Olisi kiva kuulla tästä näkijästä enemmänkin kommentteja - ilman, että ketään muuta kommentteihin sotketaan. Muista näkijöistä voi kukin aloittaa oman ketjun -reilu peli.

• Anonyymi

Minä olen ehtinyt soittaa tälle uudelle nyt heinäkuun lopulla. Olen myös soittanut noille aiemmin mainituille. Tämä ei ole missään nimessä sama!
      Itse en usko siihen, että tämä uusi olisi koskaan ollut Rajatiedolla aikaisemmin. Ei tietenkään kokemusta kaikista mutta viimeisen 2 v ajalta olen seurannut nimiä.

Kokemus tästä uudesta: tarkkaa, osuvaa näkemistä. En osaa verrata kenenkään muun näkemiseen eikä voi sanoa, onko toteutunut mutta hän avasi nykytilanteen taustoineen erittäin tarkasti mikä herätti luottamusta. Minun luottamuksen voitti tällä puolelleen. Ja mainittakoon vielä, että kaiken maailman ihme tyypeille sitä on tullut välillä soitettua. Minulla on entuudestaan luottonäkijä, joka alkaa olla hyvin iäkäs. Tästä taisi tulla nuoremman polven luottonäkijä nyt tuleville vuosille.
      Oli lisäksi kiva, symppis tyyppi.

• Anonyymi

S niinkuin Sari?

• Anonyymi

Kotkan seudulla asui iäkkäämpi herrasmies, saattoi olla pappi. Hän analysoi käsialanäytteitä. Lähetin hänelle ka-näytteeni.

Käsiala-analyysi antaa vahvemman näytön persoonallisuudestaan kuin pelkät "näkijät".

En väheksy Sannan lahjaa: Se kehittyy ajanmittaan. Yks ihmehuomio: Jotkut lääkärit lällättävät "ihmeparantajille"... kuin se heitä mitenkään pois olisi!

Happoradion hape.

• Anonyymi

Grafologia ei käsittääkseni ennusta ihmisen kohtaloa. Luonnetta ehkä kuvaa.

Selvänäköisyys kiehtoo minua, en täysin ymmärrä ilmiötä.

Minä soitan näkijälle saadakseni valaistusta haastavaan kokonaistilanteeseen vaikkapa työssä, ihmissuhteissa tai perinnönjaon yhteydessä. Haluan tietoa, miten asiat tulevat ratkeamaan jotta välttyisin virheaskelilta. Joskus jopa taloudellista tappiota voi tulla vääristä päätöksistä. Kyllä asiat itsellekin selviää ajallaan mutta näkijä saattaa nähdä lopputuloksen jo 1-2 vuotta ennen jolloin olen asioiden edellä, hahmotan kokonaisuuden ja siihen vaikuttavat asiat tai henkilöt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      238
      7141
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      188
      3842
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1775
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      72
      1605
    5. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1134
    6. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      134
      1112
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1027
    8. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      128
      936
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      914
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      102
      863
    Aihe