Roistoväki aito-venäläisistä tukee sotaa Ukraina tai mitä hyvänsä valtiota vastaan,

Anonyymi-ap

osta voi itse hyötyä. Tosia asia on, että venäläiset itse eivät ole kehittäneet yhtikäs mitään, ei edes samovaaria, ei borssikeittoa, ei edes Ladaa vaan kaikki on muita kansakunnilta varastettua ja omittua. Valta osa Venäjällä asuvista on rehellisiä vähemmistö kansakuntien kansalaisia, jotka on pakotettu ottamaan venäjän kansalaisuus. Heitä ei pidä koskaan tuomita ”aito” venäläisten hirmuteoista.

Sen vuoksi tuomiolle Haagiin on tuotava vain venäläisiä. Vähemmistökansalaiset on pakotettu rintamalle.

7

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki kiinalainen tavara boikottiin aina kun on mahdollista. Osta EU tavaraa poislukien Unkarin ja Slovakian tuotteet.

• Anonyymi

Mitä tahansa ostamalla voi olla varma, ettei se ole venäläisten tekemää. Venäläisillä ei ole edes votka aito vaan varastettu. Votkaa on valmistettu Puolassa yhtä kauan kuin Venäjällä.

• Anonyymi

Kuka on nähnyt tuotetta Made in Russia tai edes USSR. Ei niitä vaan löydy. Kuuluisiin sinkkiämpäreihinkään ne eivät voineet niitä painaa, kun joku silloinen neuvostokansalainen tai nykyinen venäläinen olisi voinut kysyä, että miksi niitä pitää painaa ja ihmetellä, että elämää on kapitalistisessa maailmassa rajojen ulkopuolellakin.

• Anonyymi

Juurikin näin.

• Anonyymi

Rysssät keksi sinkkiämpärin.

• Anonyymi

Sekin on jo vanhentunutta teknologiaa.

• Anonyymi

Sinkki-ämpärillä maailman valloitus voi jäädä tekemättä, kun kätevämmän muoviämpärin saa kaupan kylkiäisenä. Ehkäpä venäläisten on kehitettävä sinkkinen muoviämpäri, kun muuhun eivät siihen pysty.

Alaskaan matkalla olleille venäläisille tarjoiltiin lentokoneessa Kiovan kanaa. Sekin sen vuoksi, että venäläiset eivät ole osanneet kyniä kanaakaan ennen syömistä muilta kansakunnilta varastamiaan ideoita. Itse koin tämän Venäjällä 20 v sitten.

Lähellä Suomea on venäläisille kuuluisa kalaravintola lähellä Viipuria, jossa itse Putin oli kuulemma käynyt. Siellä altaasta itse saalistettu lohi tuodaan pöytään. Mistä merkinnästä en ensinnäkään tiennyt, että juuri sen lohen olimme saalistaneet. Yllätys oli kuitenkin se, että kalaa ei ollut perattu mitenkään. Kun sitä alkoi syödä tarjoilulautasen yläpuolta nahan läpi paloja ottaen, sisälmykset tulivat esiin. Siinä on venäläinen maineikas kalanvalmistus menu, koko kala uuniin ja syömään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      207
      7108
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4672
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4494
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3302
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1965
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1717
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1690
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1590
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1479
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe