osta voi itse hyötyä. Tosia asia on, että venäläiset itse eivät ole kehittäneet yhtikäs mitään, ei edes samovaaria, ei borssikeittoa, ei edes Ladaa vaan kaikki on muita kansakunnilta varastettua ja omittua. Valta osa Venäjällä asuvista on rehellisiä vähemmistö kansakuntien kansalaisia, jotka on pakotettu ottamaan venäjän kansalaisuus. Heitä ei pidä koskaan tuomita ”aito” venäläisten hirmuteoista.
Sen vuoksi tuomiolle Haagiin on tuotava vain venäläisiä. Vähemmistökansalaiset on pakotettu rintamalle.
Roistoväki aito-venäläisistä tukee sotaa Ukraina tai mitä hyvänsä valtiota vastaan,
8
296
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki kiinalainen tavara boikottiin aina kun on mahdollista. Osta EU tavaraa poislukien Unkarin ja Slovakian tuotteet.
- Anonyymi
kiinalaista tavaraa juuri mielellään ostaa, jenkki ja euro roina boikotissa
- Anonyymi
Mitä tahansa ostamalla voi olla varma, ettei se ole venäläisten tekemää. Venäläisillä ei ole edes votka aito vaan varastettu. Votkaa on valmistettu Puolassa yhtä kauan kuin Venäjällä.
- Anonyymi
Kuka on nähnyt tuotetta Made in Russia tai edes USSR. Ei niitä vaan löydy. Kuuluisiin sinkkiämpäreihinkään ne eivät voineet niitä painaa, kun joku silloinen neuvostokansalainen tai nykyinen venäläinen olisi voinut kysyä, että miksi niitä pitää painaa ja ihmetellä, että elämää on kapitalistisessa maailmassa rajojen ulkopuolellakin.
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Rysssät keksi sinkkiämpärin.
- Anonyymi
Sekin on jo vanhentunutta teknologiaa.
- Anonyymi
Sinkki-ämpärillä maailman valloitus voi jäädä tekemättä, kun kätevämmän muoviämpärin saa kaupan kylkiäisenä. Ehkäpä venäläisten on kehitettävä sinkkinen muoviämpäri, kun muuhun eivät siihen pysty.
Alaskaan matkalla olleille venäläisille tarjoiltiin lentokoneessa Kiovan kanaa. Sekin sen vuoksi, että venäläiset eivät ole osanneet kyniä kanaakaan ennen syömistä muilta kansakunnilta varastamiaan ideoita. Itse koin tämän Venäjällä 20 v sitten.
Lähellä Suomea on venäläisille kuuluisa kalaravintola lähellä Viipuria, jossa itse Putin oli kuulemma käynyt. Siellä altaasta itse saalistettu lohi tuodaan pöytään. Mistä merkinnästä en ensinnäkään tiennyt, että juuri sen lohen olimme saalistaneet. Yllätys oli kuitenkin se, että kalaa ei ollut perattu mitenkään. Kun sitä alkoi syödä tarjoilulautasen yläpuolta nahan läpi paloja ottaen, sisälmykset tulivat esiin. Siinä on venäläinen maineikas kalanvalmistus menu, koko kala uuniin ja syömään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!11612042Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1079086Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1325100Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei854364- 1024301
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504214Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73953Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113739Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403633Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313595