osta voi itse hyötyä. Tosia asia on, että venäläiset itse eivät ole kehittäneet yhtikäs mitään, ei edes samovaaria, ei borssikeittoa, ei edes Ladaa vaan kaikki on muita kansakunnilta varastettua ja omittua. Valta osa Venäjällä asuvista on rehellisiä vähemmistö kansakuntien kansalaisia, jotka on pakotettu ottamaan venäjän kansalaisuus. Heitä ei pidä koskaan tuomita ”aito” venäläisten hirmuteoista.
Sen vuoksi tuomiolle Haagiin on tuotava vain venäläisiä. Vähemmistökansalaiset on pakotettu rintamalle.
Roistoväki aito-venäläisistä tukee sotaa Ukraina tai mitä hyvänsä valtiota vastaan,
7
169
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki kiinalainen tavara boikottiin aina kun on mahdollista. Osta EU tavaraa poislukien Unkarin ja Slovakian tuotteet.
- Anonyymi
Mitä tahansa ostamalla voi olla varma, ettei se ole venäläisten tekemää. Venäläisillä ei ole edes votka aito vaan varastettu. Votkaa on valmistettu Puolassa yhtä kauan kuin Venäjällä.
- Anonyymi
Kuka on nähnyt tuotetta Made in Russia tai edes USSR. Ei niitä vaan löydy. Kuuluisiin sinkkiämpäreihinkään ne eivät voineet niitä painaa, kun joku silloinen neuvostokansalainen tai nykyinen venäläinen olisi voinut kysyä, että miksi niitä pitää painaa ja ihmetellä, että elämää on kapitalistisessa maailmassa rajojen ulkopuolellakin.
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Rysssät keksi sinkkiämpärin.
- Anonyymi
Sekin on jo vanhentunutta teknologiaa.
- Anonyymi
Sinkki-ämpärillä maailman valloitus voi jäädä tekemättä, kun kätevämmän muoviämpärin saa kaupan kylkiäisenä. Ehkäpä venäläisten on kehitettävä sinkkinen muoviämpäri, kun muuhun eivät siihen pysty.
Alaskaan matkalla olleille venäläisille tarjoiltiin lentokoneessa Kiovan kanaa. Sekin sen vuoksi, että venäläiset eivät ole osanneet kyniä kanaakaan ennen syömistä muilta kansakunnilta varastamiaan ideoita. Itse koin tämän Venäjällä 20 v sitten.
Lähellä Suomea on venäläisille kuuluisa kalaravintola lähellä Viipuria, jossa itse Putin oli kuulemma käynyt. Siellä altaasta itse saalistettu lohi tuodaan pöytään. Mistä merkinnästä en ensinnäkään tiennyt, että juuri sen lohen olimme saalistaneet. Yllätys oli kuitenkin se, että kalaa ei ollut perattu mitenkään. Kun sitä alkoi syödä tarjoilulautasen yläpuolta nahan läpi paloja ottaen, sisälmykset tulivat esiin. Siinä on venäläinen maineikas kalanvalmistus menu, koko kala uuniin ja syömään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247