Niin miksi vedetön jäähdytin neste vaihdettaisiin vanhaan moottoriin joka on ns käyttöauto tasoa. Kesäkuumalla nyt varsinkin on hurjat olosuhteet pellin alla. Raskasta vetoa ja kaupungin katujen seisovassa kuumuudessa on enemmän kuin lujilla jäähdytys. Luettua että vedetön jäähdytysneste ei kiehu pistämäisissä kohdissa lohkossa niin helpolla kuin normaali jäähdytysneste. Silloinhan on loistava uutinen vedetön jäähdytinneste joka kestää kiehumatta ei ihan niin helpolla ehjän vanhan mutta puhdistetun jäähdytysjärjestelmän joka on ihan kunnossa. Maastomöyrinnässä kuumenee kanssa helpolla hetkittäin pahojen paikkojen kohdissa kun koukussa saattaa olla vedettävvä lisäksi ja taas olisi hyötyä tästä uudesta nesteestä. Kuinka tyhjäksi pitää saada vanhast glygoliseoksesta järjestelmä? Viimeistä pisaraa myöden ? Termostaatti pois ja huuhtelua vesiverkostosta pikkupaineella kone käyden? Lopuksi puhallusta vuorokausia ilmavirran viedessä kosteutta pois lohkon syylärin kennojen onkaloista? Hieno aine mutta ilmeisen mahdoton normi oloissa aloittaa käyttämään. Sattui sähköinen flekti x2 sammumaan ja kylläpä keitti ennenkuin huomasin ja tarkeni ohjaamossa lämpöjen tuodessa kuumaa ohjaamoon kotimatkan esim pikku haaveri jossa ehkä olisi ollut taas hyötyä aineesta. Kertokaa kokemuksia aiheesta. Siksi vedetön jäähdytinneste kiinnostaa.
Miksi vedetön jäähdneste vanhaan koneeseen pohdintaa
Anonyymi-ap
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä sun kannattaa kysellä tuota jostain off-road harrastaja ryhmistä tai kilpa puolelta. Normiautoilulle tuolla ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Taas on joku unohtanut ottaa ne lääkkeensä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202052
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261776Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121073- 49961
- 85929
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24865- 112801
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell49783Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32755