Tiedän että oot ettiny just mun kaltasta nuorta, timmiä, hyvät muodot omaavaa naista sun elämään. Näytän sulle että kuulut mun jalkojen juureen, haluun et oot täysin mun omaisuutta. Oon pienikokoinen, mutta saan silti sut mun haltuun.
Päätän millon kosket itseesi, missä, miten ja millon annan sun tulla. Pistän sut palvomaan mun upean pyöreää peppua, isoja rintoja ja täydellistä vartaloa.
Mulla on sitten erittäin vilkas mielikuvitus, joten pistän sut tekee mitä erikoisimpia juttuja ;) mutta tärkeintähän on se että mä oon tyytyväinen! Sun tehtävä on pitää mut tyydyttyneenä ja tyytyväisenä.
Vaikka miten kiusaisin sua seksikkäillä kuvilla, sullahan ei oo todellakaan lupaa koskea itteesi ilman mun lupaa! Saan sut niin himokkaaksi, että susta tuntuu että et kestä. Mut sunhan on pakko, koska mä määrään ;) Tuhmalle pojalle tulee rangaistus ja kiltti poika saa palkintoja.
Kokeile mun alistuksessa viikon verran, vannon että jäät koukkuun!
Mun kaa voit olla täysin oma itsesi. Vaadin 100% luottamusta puolin ja toisin. Treenaan paljon ja ammatiltani olen hoitaja.
Todistan aitouteni :)
Kik anniaurinko
Kesäkivaa alistuksen merkeissä timmiltä tytöltä?
Anonyymi-ap
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975