"Ei tänne saloomme mahdu enää yhtää uutta elintasrvikeliikettä kilpailemaan".
Kapukimme Salo myönteli Osuskaupan kaavoitusosasotolla ja myönsi Lidlille vain syrjäiseen Ollikkalaan luvan, mtta kuinkas kävikään.
Wittu mitä touhua oli ennen ja nytkin Osuuskaupan pusseja nuollaan
Muistan aina Osuuskaupan Arvosen sanat Salkkarissa silloin
11
304
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kyll siell valtuustossa on vieläkin, jos niin saa sanoa:Osuuskaupan pussit suussansa jos se olisi äijä.
Arvosen henki elää, heh, heh - Anonyymi
Sieltä se Salon Seudun Sanomista kaikktosiaan löytyy ja merkillepantavaa on että etusivulla oli salkkarissa silloin kokosivun Osuuskaupan mainos, mutta mutta.
Mutta myös joka saatanan päivä juttua <Osuuskaupan Arvosesta, heh,
Osuuskaupan Arvonen hiihtää, kusee, ,
Salkkari oli naimisisa Osuskauppaan - Anonyymi
Nyte osuuskaupan valtuustossa pohditaan näin: miten saada kaikki kilpailu loppumaan? Salossa on vielä joku itsenäinen kaffila ja putiikki, miten tämä on mahdollista?
- Anonyymi
Olen kuullut, että kaupunginvaltuuston saliin menevän oven eteen on tulossa Osuuskaupan Arvosen pronssipatsas ja kaikkien saliin menevien on vanhanaikaisesti naisten NIIATTAVA sen edessä ja miesten POKATTAVA tai vähintään nyökättävä sen edessä mennessään saliin.
Näin kukin tavallaan on saliin mennessään jo päätöksissään OSUUSKAUPPAMYÖNTEINEN ja vahtimestari valvoo nykäisten sivuun jos näin ei tee.
Puuhkanaiset tietysti voivat suudella, mihinkin, heh, yltävät.- Anonyymi
Heh, toi on kyllä aikas hienosti oivallettu, ehkä tuon on tulevaisuutta jos Osusskauppa saa huseerata maajuseinensa valtuustoassamme.
Muistan ja sen Aevosen, se oli aina takkeinensa päällä joka saatanan salkkarissa - osuuskauppa nyt tätä, osuuskauppa nyt, nyt, nyt,
- Anonyymi
Kovasti ovat JUURTUNEET osuuskaupan juuret yhteiskuntaamme yleisestikin, tämähän johtuu vain siitä siellä samoja turpia istuu vuosista toiseen valtuustossa.
- Anonyymi
Mnä olen taasen kuullut, että jopa sinne sen Arvosen eteen on tulevassa sellainen kalliis veistos joka Fallosta esittää ja jossa vesi juoksee valtoimenansa koko ajan.
Naisten on siitä sitten hörpättävä vettä, tai suudella sitä Jököttäjää tullessansa Valtuustosaliin.- Anonyymi
Tuo on kyllä uutta, mutta mikään ei ole mahdotonta kun on kyseessä Osuuskauppa, saako siitä falloksesta ottaa vettä mukaanki, meinaan kun äijällä ei seiso - juotan sitä...
- Anonyymi
Kova jätkä se Arvonen sitten oli, jos vieläkin riitää jutua, vai oliko se vittumainen?
- Anonyymi
Onks se Salkarin kommentoija sukuu ;arvoselle,?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021142
- 51965
- 119913
- 146893
- 70687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40679Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.115657Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637- 33604
- 70599
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47578- 80550
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46490
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479- 42470
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466