Joensuussa Ilosaaren laguunissa sijaitseva Lappis-vesipuisto on joutunut tällä viikolla ilkivallan kohteeksi, tiedottaa Itä-Suomen poliisi.
Vesipuistossa on käynyt nuorisoa luvatta useana iltana sulkemisajan jälkeen. Vesipuiston kameroita on irrotettu ja vedessä olevalle temppuradalle tehty vahinkoa. Epäillyt ovat tallentuneet valvontakameroihin.
Ilosaaren vesipuistossa tehty ilkivaltaa
12
201
Vastaukset
- Anonyymi
eikö pennuilla oo asiallisempaa puuhastelua?
- Anonyymi
Nuorten pitäisi opetella kakkimaan pylpyröihin ja lopettaa ilkivalta.
- Anonyymi
Äiteen ja isin ikiomat pikku-pikku rahikaiset ovat viihtyneet harrastustensa parissa useana iltana, joten vanhempia riemastuttava laskutus tulenee myöhemmässä vaiheessa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ilosaaren-vesipuisto-joutui-ilkivallan-kohteeksi-joensuussa/9194900
- Anonyymi
Toivottavasti laskun summa on ihan useampi tuhat euroa, niin muistaisivat käyneensä! 😆
- Anonyymi
Vajakkivanhempien vesipääpennut taas mielipuuhassaan.
Pitäkää huoli ettei m*lkunoksennuksenne juokse kylillä pahojaan tekemässä! - Anonyymi
Tuu Kukkone alas sieltä puusta!
- Anonyymi
Toimitusjohtaja Tuomas Kuoksa kertoo, että vahinkojen korjaaminen on teettänyt paljon lisätyötä. Kameroiden ja hälyttimien vaurioituminen maksaa arviolta tuhansia euroja.
– Jos ilkivalta jatkuu, niin puistoa ei enää ensi vuonna avata, Kuoksa sanoo.- Anonyymi
Tuskin vahinkojen tekijät siitä mitä välittää avataanko ensi vuonna vai ei. Muu ei niihin tehoa kuin kunnon laskut tavaroiden korvaamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin vahinkojen tekijät siitä mitä välittää avataanko ensi vuonna vai ei. Muu ei niihin tehoa kuin kunnon laskut tavaroiden korvaamiseksi.
Kiinnijääminen ja erittäin tuntuvat laskut ehkä opettaisi.
- Anonyymi
Hyvä,, on niin hvetin ruma.
- Anonyymi
Tekijöissä polliisin finnipoikia.Kuitataan tutkinta hiljaisuudessa ja kamerat oli epäkunnossa.
- Anonyymi
Eikö kaupungin keskustan tuntumassa ole parempaa valvontaa ja hälyttimiä, jotka juoksuttaa vaikkapa vartijan paikalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 985602
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282358Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201188- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071