https://youtu.be/HACbwyiELsw?si=T7wI0ppW4VyFGBIH
Ovatko Pirjohannelen fanit täysiä typeryksiä?
Yksikin valittaa kuumuutta mutta sanoi jaksaneensa siivota vain kun tiesi pääsevänsä siivouksen jälkeen saunaan?
Pirjohannelen fanit
19
341
Vastaukset
- Anonyymi
@seijas.....t sitten:
"Sinä Pirjo Hannele olet jakselias uurastaja!
Olit kyllä jäätelötauon ansainnut! Tää oli minusta kaikkein tuskallisin päivä, valumalla valun hikeä kaiken päivää! Vähän imuroida jaksoin, kun pääsi sen jälkeen saunaan.
Kuuntelin videon, miten paha liika kuumuus on elimistölle! Toivottavasti ei helteet jatku koko elokuuta! Mukavaa kesäiltaa sinulle ja lemmikeille!"- Anonyymi
Lemmikeillä ei ole kylmä kun saavat olla lämpösessä pirtissä varjossa. Ja jasu saa jahdata hiirulaisia pitkät päivät. Saa olla onnellinen.
- Anonyymi
Itse olet typerys. Tottakai sitä saunotaan oli helle tai ei, nesteytys on tärkeää.
- Anonyymi
Valitetaan kuumuutta ja sitten mennään saunaan lämmittelemään.😄
- Anonyymi
"Itse olet typerys. Tottakai sitä saunotaan oli helle tai ei, nesteytys on tärkeää."
Voi vi##u itse olet typerys, saunominen on peräisin agraariajoilta jolloin mitään muuta paikkaa ei ollut kuin sauna jossa kesät talvet peseydyttiin.
Helteellä aivan tavallinen kylpyhuone on vanhoille, kuin myös nuorille ylipainoisille läskikasoille paras peseytymis ja viilentymispaikka.
Kuuma sauna ja helle on helvetti.- Anonyymi
Pysy sinä siellä kellarissasi ja anna muiden nauttia vaikka saunomisesta. Mielipiteesi ovat jatkuvasti agraariajoilta, eivät nykyajoista.
- Anonyymi
Saunassa käynti helteellä on todella typerää! Tai sauna saa olla kork. +30 - asteinen.
Miten pirrefanit jaksaakin lässyttää joka videoon? Pirren on pidettävä pihan nurmikot kondiksessa, koska julkinen tie kulkee vierestä😉 Enolassa ei nurmikonleikkuu olis niin nokonuukaa, ellei itse kuvais pihaa tupeen. Sentakia pitää yrittää sitäkin jyystää, vaikka viimeisillä voimilla!🥵 - Anonyymi
Spurgun kelaluukussa kaikki on helvettiä. Saunasta saa unelmoida kelarotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunassa käynti helteellä on todella typerää! Tai sauna saa olla kork. 30 - asteinen.
Miten pirrefanit jaksaakin lässyttää joka videoon? Pirren on pidettävä pihan nurmikot kondiksessa, koska julkinen tie kulkee vierestä😉 Enolassa ei nurmikonleikkuu olis niin nokonuukaa, ellei itse kuvais pihaa tupeen. Sentakia pitää yrittää sitäkin jyystää, vaikka viimeisillä voimilla!🥵EIKÖS TOSSUT TAJUA ETTÄ KUUMA VIRKISTÄÄ HELTEELLÄ, EI KYLMÄ.
- Anonyymi
Pihasauna on mukava paikka viileässä kesäillassa mutta paska paikka helteellä.
Kellarisauna on helteellä paras ja virkistävin paikka kun jättää kiukaan lämmittämättä ja säätää suihkuveden lämpötilan mieluisekseen.- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Just niin! Kellarisauna ilman kiukaan kuumennusta on paras!👍Kateeks käy!
- Anonyymi
"Pysy sinä siellä kellarissasi ja anna muiden nauttia vaikka saunomisesta. Mielipiteesi ovat jatkuvasti agraariajoilta, eivät nykyajoista."
Vittu mikä ääliö sinä olet, onko sinulla edes saunaa?
Jossakin kerrostalon betonielementti loukossa parin neliön paskahuussi ja suihku nurkassa.
Kellarissa taloyhtiön sähkösauna ja tunnin saunavuoro kerran viikossa.- Anonyymi
Älä nolaa itseäsi enempää typerys!
- Anonyymi
Spugella rännipäällä ja kankkuseen ei riitä palautuspullot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spugella rännipäällä ja kankkuseen ei riitä palautuspullot.
NAINEN HILJAA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nolaa itseäsi enempää typerys!
"Älä nolaa itseäsi enempää typerys!"
Kyllä sinä typerys olet, järkesi riittää enimmillään viiden sanan solvauksen kirjoittamiseen.
Sinulta kukaan ei ole vaatinut perusteluja mihinkään asiaan.
Tyhmältä kukaan ei edes odota mitään, koska tyhmällä ei ole kenellekään mitään annettavaa eikä mitään kerrottavaa.
Tyhmä typerys on pelkkä diu diu diddu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älä nolaa itseäsi enempää typerys!"
Kyllä sinä typerys olet, järkesi riittää enimmillään viiden sanan solvauksen kirjoittamiseen.
Sinulta kukaan ei ole vaatinut perusteluja mihinkään asiaan.
Tyhmältä kukaan ei edes odota mitään, koska tyhmällä ei ole kenellekään mitään annettavaa eikä mitään kerrottavaa.
Tyhmä typerys on pelkkä diu diu diddu.😂😂😂😂🫵 typerys
- Anonyymi
Tutkimuksissa on havaittu jo vuosia maaseudun lasten ja nuorten olevan ylipainoisempia kuin kaupunkien lapset ja nuoret.
Kaiken lisäksi ylipainoisuus jatkuu aikuisuuteen asti ja ylikin.
Vaikka maaseudun nuorilla on tilaa likkua, rauhallisia metsäautoteitä korpikylienkin nuorilla joka suuntaan kymmeniä kilometrejä juosta, kävellä ja maastopyöräillä niin siitäkin huolimatta ylipaino vain kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564191
- 342409
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282238Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048