https://youtu.be/HACbwyiELsw?si=T7wI0ppW4VyFGBIH
Ovatko Pirjohannelen fanit täysiä typeryksiä?
Yksikin valittaa kuumuutta mutta sanoi jaksaneensa siivota vain kun tiesi pääsevänsä siivouksen jälkeen saunaan?
Pirjohannelen fanit
13
147
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
@seijas.....t sitten:
"Sinä Pirjo Hannele olet jakselias uurastaja!
Olit kyllä jäätelötauon ansainnut! Tää oli minusta kaikkein tuskallisin päivä, valumalla valun hikeä kaiken päivää! Vähän imuroida jaksoin, kun pääsi sen jälkeen saunaan.
Kuuntelin videon, miten paha liika kuumuus on elimistölle! Toivottavasti ei helteet jatku koko elokuuta! Mukavaa kesäiltaa sinulle ja lemmikeille!"- AnonyymiUUSI
Lemmikeillä ei ole kylmä kun saavat olla lämpösessä pirtissä varjossa. Ja jasu saa jahdata hiirulaisia pitkät päivät. Saa olla onnellinen.
- AnonyymiUUSI
Itse olet typerys. Tottakai sitä saunotaan oli helle tai ei, nesteytys on tärkeää.
- AnonyymiUUSI
Valitetaan kuumuutta ja sitten mennään saunaan lämmittelemään.😄
- AnonyymiUUSI
"Itse olet typerys. Tottakai sitä saunotaan oli helle tai ei, nesteytys on tärkeää."
Voi vi##u itse olet typerys, saunominen on peräisin agraariajoilta jolloin mitään muuta paikkaa ei ollut kuin sauna jossa kesät talvet peseydyttiin.
Helteellä aivan tavallinen kylpyhuone on vanhoille, kuin myös nuorille ylipainoisille läskikasoille paras peseytymis ja viilentymispaikka.
Kuuma sauna ja helle on helvetti.- AnonyymiUUSI
Pysy sinä siellä kellarissasi ja anna muiden nauttia vaikka saunomisesta. Mielipiteesi ovat jatkuvasti agraariajoilta, eivät nykyajoista.
- AnonyymiUUSI
Saunassa käynti helteellä on todella typerää! Tai sauna saa olla kork. +30 - asteinen.
Miten pirrefanit jaksaakin lässyttää joka videoon? Pirren on pidettävä pihan nurmikot kondiksessa, koska julkinen tie kulkee vierestä😉 Enolassa ei nurmikonleikkuu olis niin nokonuukaa, ellei itse kuvais pihaa tupeen. Sentakia pitää yrittää sitäkin jyystää, vaikka viimeisillä voimilla!🥵 - AnonyymiUUSI
Spurgun kelaluukussa kaikki on helvettiä. Saunasta saa unelmoida kelarotta.
- AnonyymiUUSI
Pihasauna on mukava paikka viileässä kesäillassa mutta paska paikka helteellä.
Kellarisauna on helteellä paras ja virkistävin paikka kun jättää kiukaan lämmittämättä ja säätää suihkuveden lämpötilan mieluisekseen.- AnonyymiUUSI
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
"Pysy sinä siellä kellarissasi ja anna muiden nauttia vaikka saunomisesta. Mielipiteesi ovat jatkuvasti agraariajoilta, eivät nykyajoista."
Vittu mikä ääliö sinä olet, onko sinulla edes saunaa?
Jossakin kerrostalon betonielementti loukossa parin neliön paskahuussi ja suihku nurkassa.
Kellarissa taloyhtiön sähkösauna ja tunnin saunavuoro kerran viikossa.- AnonyymiUUSI
Älä nolaa itseäsi enempää typerys!
- AnonyymiUUSI
Spugella rännipäällä ja kankkuseen ei riitä palautuspullot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285