Onko mitään toivoa?

Anonyymi-ap

Onko miten paha, jos ilmoittaa kaivatulleen kiinnostuksen sanomalla hänen olevan hyvän näköinen, ja haluaisi naida kanssaan? Välitön turn off?

61

702

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan hyvä ja suoraan sanottu

• Anonyymi

Rumille tollasta sanotaan härnäysmielessä

• Anonyymi

Ainakin olet rehellinen ja rohkea.

• Anonyymi

On, aikuisten maailmassa, ellei sitten molemmat ole hakemassa vain seksiseuraa.
      Ehkä olisi parempi sanoa vaikka, että teet mut hulluksi ja haluan sua, jos nyt sille linjalle on pakko lähteä.

• Anonyymi

Aikuisten maailmassa? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuisten maailmassa? 🤣

Niinpä tämä palstaäijän monologeissa sillä silmällä pyöriminen ei ole lähelläkään aikuisuutta

• Anonyymi

Hyvällä tuurilla voi päästä naimaan, jos tunteet molemminpuoliset, mutta mitään suhdetta tuosta ei vielä helposti synny. Mutta jos se ei ole tavoitekaan, niin kannattaa yrittää:) naiselta

• Anonyymi

Eli kannustat naisena esiintyen rohkeuteen ja avoimuuteen itseäsikö vain vai kaikkiako yllytät ns?

• Anonyymi

Ihan välitön turn off ainakin minulle.

• Anonyymi

Kokeile

• Anonyymi

Ei kannata. Toinen voi haluta enemmän

• Anonyymi

Tänä aikana, jolloin sanoja varotaan, niin olisihan tuo aivan järkyttävän päräyttävä kokemus kuulla kaivatulta ihmiseltä ( mieheltä) Sulaisin heti tuollaisesta rehellisyydestä. Tulisi nuoruus mieleen 💓

• Anonyymi

Joo, olisihan se palstasetä elämän päivä jos joku kikkeliään tarjoais🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, olisihan se palstasetä elämän päivä jos joku kikkeliään tarjoais🥱

Anteeksi siitintääm. Pidetään palstapuhe sivistyksen tasolla, eikö näin

• Anonyymi

Mä en ainakaan lähde tuohon potkukelkkaan...

• Anonyymi

Oh you broken piece of work

• Anonyymi

Aivan varmasti sinua odottaa turn off..

• Anonyymi

Ei ole paha

• Anonyymi

Suora toiminta tehoaa aina. Mitä sitä vuosikausia vitkuttelemaan. Ääntä kohti.

• Anonyymi

Toimii 50+ naisille, nuoremmat karsastaa ja teilaa sut kaverilaumansa kanssa alimpaan helvettiin.

• Anonyymi

Ei toimi kaikille 50+ naisille. Ensin pitää tutustua kunnolla mieheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toimi kaikille 50 naisille. Ensin pitää tutustua kunnolla mieheen.

Tarkoitin tutun miehen ollessa kyseessä, jos molemmilla on tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin tutun miehen ollessa kyseessä, jos molemmilla on tunteita.

Mahtaako niin tuttua edes olla jolle töräyttäisit naimahalusi heti kättelyssä? 🚩🚩🚩

Jotenkin tosi röyhkeää käytöstä. Jos pelkkää reikää tarvitset niin löydät sen varmasti muualtakin.

Käytä vaikka googlemapsia niin et eksy ja löydät perille.

• Anonyymi

Onko aloittajasetä tuoreita muistoja tästä nuorempien naisten teilaamisestasi?

• Anonyymi

Hölynpölyä, ei toimi.

• Anonyymi

Olisin pettynyt, että eikö ole minusta muussa mielessä kiinnostunut. Saan jo muutenkin niin paljon seksitarjouksia miehiltä että olisit taas yksi lisää torjuttujen listalla.

• Anonyymi

Miten ne voi sellaisesta olla kiinnostuneita palstasetä? Ei ole vaan äiti koskaan varoittanut. Seksitarjouksia- ilmaisu oli omiaan osoittamaan sen että, olet mies. Katkesin

• Anonyymi

Aika paha. Mitenköhän olis: Tahdon rakastella kanssasi tai Nyt n..sitaan senkin kaivattu!

• Anonyymi

No, eikö tässä olla jo vuosi ihmetelty.

• Anonyymi

Riippunee kaivatusta mu onko se edes aitoa kaipausta jos ei tätä naida halua

• Anonyymi

Pitää siinä muutakin olla kun vain seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää siinä muutakin olla kun vain seksiä.

Olen samaa mieltä. Etsin kumppania parisuhteeseen ikäluokasta 50-60v.

• Anonyymi

Ei halua jos ei ole varma mirhem

• Anonyymi

,,, varma miehen tunteista

• Anonyymi

Ite loukkaannun jos nainen sanoo mua hyvännäköiseksi ja että haluais mun kans seksiä. 😞 mieheltä

• Anonyymi

Ootpa herkkä 🥹

• Anonyymi

Itkisit varmasti tätä kaikille suureen ääneen

• Anonyymi

Ota känni saat jyystää rauhassa ilman omantunnon tuskia, niin minä teen.😚

• Anonyymi

Miksi kukaan ei ikinä sano mulle mitään niin kaunista 🥺

• Anonyymi

Olet kaunis 😍

• Anonyymi

Riippuu ihan siitä kaivatustasi.

• Anonyymi

Vastaus: Ei ole paha. S-marketin tarjouslohia katsoessani vertailin niiden punaista väriä... 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaus: Ei ole paha. S-marketin tarjouslohia katsoessani vertailin niiden punaista väriä... 🤔

Onko naisia piip- väelle esittävä marketsetä niin, että jopa päivittäisasiointi tuottaa sinulle tällaisia hankaluuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko naisia piip- väelle esittävä marketsetä niin, että jopa päivittäisasiointi tuottaa sinulle tällaisia hankaluuksia?

Toisinaan, riippuu tilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua 😅

• Anonyymi

Ei tuntuisi pahalta ollenkaan kyllä mä ymmärrän miehiä ja miksi ei voisi kun kerroin rakastan häntä 🤍☀️🌻🌱

• Anonyymi

Miksi niitä pitäisi ymmärtää ja missä asioissa- kaikessako, palstasetä?

• Anonyymi

Mulle on sanottu noin. Ei mulle suoraan mutta kaverille kailotettu niin kovaa, että sen varmasti kuulin. Kyllähän sen vieläkin muistaa. Toisaalta kiinnostus on ainakin jollain tavalla saatettu kohteen tietoon. Mutta riippuu naisesta. Joku haluaa pelkkää seksiä, toinen enemmän. Mä tykkäisin romanttisesta lähestymisestä, mulle toimisi paremmin.

• Anonyymi

Eli vieraasta pöydästä huutelemalla hyviin tuloksiin, onko muka palstasetä näi

• Anonyymi

Tein sikäli tyhmästi, että olin kyllä naisesta enemmänkin kiinnostunut kuin pelkän seksin vuoksi, ja nyt hän pitää minulle mykkäkoulua.

• Anonyymi

Tuollainen lähestyminen antaa miehestä ihan helvetin tyhmän kuvan. Arvostus nolla.

• Anonyymi

No sehän riippuu aivan kieliasusta ja vaihdosta asiasta toiseen. Jos esim kysyt ensin esim makrameetöistä kiinnostuneesti, niin seuraavan viestin on hyvä noudattaa säädyllisen hetken samaa kaavaa ns. Voimia palstasetä kaveritaitojen harjoitteluun täällä palstalla esim itseksesi kirjoitellen kuten yleensä

• Anonyymi

Et erotu tuolla lainkaan massasta. Jos hän liikkuu koskaan yöelämässä, niin on takulla kuullut tuota jatkuvasti

• Anonyymi

Ainahan voi alkaa läpällä tekemään pilaa toisesta. m

• Anonyymi

Typerä olet

• Anonyymi

Lähtökohtaisesti kännissä ja läpällä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtökohtaisesti kännissä ja läpällä vaan.

Ja parhautta jos nainen ei ole kevyt 😂

• Anonyymi

Siihenhän se menee tietenkin että heti kun ovi on laitettu kiinni niin hätäisesti viskataan vaatteet päältä pois ja eiku naimaan. Mitä sitä tosiasioita kieltämään. 🤍😘

• Anonyymi

Minkä ennustajan kanssa minä olenkaan tekemisissä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ennustajan kanssa minä olenkaan tekemisissä...

Joo joten ole varovainen mitä mietit kun mä luen jo sun ajatuksetkin🤍😘

• Anonyymi

Kyllä pitää jotain erottuvampaa ja kinkympää ehdottaa. Hyvännäköinen nainen saa jatkuvasti kehuja ulkonäöstään ja panoehdotuksia. Sinun pitää ehdottaa erottuaksesi vaikka peppukivaa tai naamalle laukeamista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2234
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      24
      889
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      831
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      118
      819
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      753
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe