Onko miten paha, jos ilmoittaa kaivatulleen kiinnostuksen sanomalla hänen olevan hyvän näköinen, ja haluaisi naida kanssaan? Välitön turn off?
Onko mitään toivoa?
61
702
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvä ja suoraan sanottu
- Anonyymi
Rumille tollasta sanotaan härnäysmielessä
- Anonyymi
Ainakin olet rehellinen ja rohkea.
- Anonyymi
On, aikuisten maailmassa, ellei sitten molemmat ole hakemassa vain seksiseuraa.
Ehkä olisi parempi sanoa vaikka, että teet mut hulluksi ja haluan sua, jos nyt sille linjalle on pakko lähteä.- Anonyymi
Aikuisten maailmassa? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuisten maailmassa? 🤣
Niinpä tämä palstaäijän monologeissa sillä silmällä pyöriminen ei ole lähelläkään aikuisuutta
- Anonyymi
Hyvällä tuurilla voi päästä naimaan, jos tunteet molemminpuoliset, mutta mitään suhdetta tuosta ei vielä helposti synny. Mutta jos se ei ole tavoitekaan, niin kannattaa yrittää:) naiselta
- Anonyymi
Eli kannustat naisena esiintyen rohkeuteen ja avoimuuteen itseäsikö vain vai kaikkiako yllytät ns?
- Anonyymi
Ihan välitön turn off ainakin minulle.
- Anonyymi
Kokeile
- Anonyymi
Ei kannata. Toinen voi haluta enemmän
- Anonyymi
Tänä aikana, jolloin sanoja varotaan, niin olisihan tuo aivan järkyttävän päräyttävä kokemus kuulla kaivatulta ihmiseltä ( mieheltä) Sulaisin heti tuollaisesta rehellisyydestä. Tulisi nuoruus mieleen 💓
- Anonyymi
Joo, olisihan se palstasetä elämän päivä jos joku kikkeliään tarjoais🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, olisihan se palstasetä elämän päivä jos joku kikkeliään tarjoais🥱
Anteeksi siitintääm. Pidetään palstapuhe sivistyksen tasolla, eikö näin
- Anonyymi
Mä en ainakaan lähde tuohon potkukelkkaan...
- Anonyymi
Oh you broken piece of work
- Anonyymi
Aivan varmasti sinua odottaa turn off..
- Anonyymi
Ei ole paha
- Anonyymi
Suora toiminta tehoaa aina. Mitä sitä vuosikausia vitkuttelemaan. Ääntä kohti.
- Anonyymi
Toimii 50+ naisille, nuoremmat karsastaa ja teilaa sut kaverilaumansa kanssa alimpaan helvettiin.
- Anonyymi
Ei toimi kaikille 50+ naisille. Ensin pitää tutustua kunnolla mieheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi kaikille 50 naisille. Ensin pitää tutustua kunnolla mieheen.
Tarkoitin tutun miehen ollessa kyseessä, jos molemmilla on tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin tutun miehen ollessa kyseessä, jos molemmilla on tunteita.
Mahtaako niin tuttua edes olla jolle töräyttäisit naimahalusi heti kättelyssä? 🚩🚩🚩
Jotenkin tosi röyhkeää käytöstä. Jos pelkkää reikää tarvitset niin löydät sen varmasti muualtakin.
Käytä vaikka googlemapsia niin et eksy ja löydät perille. - Anonyymi
Onko aloittajasetä tuoreita muistoja tästä nuorempien naisten teilaamisestasi?
- Anonyymi
Hölynpölyä, ei toimi.
- Anonyymi
Olisin pettynyt, että eikö ole minusta muussa mielessä kiinnostunut. Saan jo muutenkin niin paljon seksitarjouksia miehiltä että olisit taas yksi lisää torjuttujen listalla.
- Anonyymi
Miten ne voi sellaisesta olla kiinnostuneita palstasetä? Ei ole vaan äiti koskaan varoittanut. Seksitarjouksia- ilmaisu oli omiaan osoittamaan sen että, olet mies. Katkesin
- Anonyymi
Aika paha. Mitenköhän olis: Tahdon rakastella kanssasi tai Nyt n..sitaan senkin kaivattu!
- Anonyymi
No, eikö tässä olla jo vuosi ihmetelty.
- Anonyymi
Riippunee kaivatusta mu onko se edes aitoa kaipausta jos ei tätä naida halua
- Anonyymi
Pitää siinä muutakin olla kun vain seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää siinä muutakin olla kun vain seksiä.
Olen samaa mieltä. Etsin kumppania parisuhteeseen ikäluokasta 50-60v.
- Anonyymi
Ei halua jos ei ole varma mirhem
- Anonyymi
,,, varma miehen tunteista
- Anonyymi
Ite loukkaannun jos nainen sanoo mua hyvännäköiseksi ja että haluais mun kans seksiä. 😞 mieheltä
- Anonyymi
Ootpa herkkä 🥹
- Anonyymi
Itkisit varmasti tätä kaikille suureen ääneen
- Anonyymi
Ota känni saat jyystää rauhassa ilman omantunnon tuskia, niin minä teen.😚
- Anonyymi
Miksi kukaan ei ikinä sano mulle mitään niin kaunista 🥺
- Anonyymi
Olet kaunis 😍
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä kaivatustasi.
- Anonyymi
Vastaus: Ei ole paha. S-marketin tarjouslohia katsoessani vertailin niiden punaista väriä... 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus: Ei ole paha. S-marketin tarjouslohia katsoessani vertailin niiden punaista väriä... 🤔
Onko naisia piip- väelle esittävä marketsetä niin, että jopa päivittäisasiointi tuottaa sinulle tällaisia hankaluuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko naisia piip- väelle esittävä marketsetä niin, että jopa päivittäisasiointi tuottaa sinulle tällaisia hankaluuksia?
Toisinaan, riippuu tilanteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua 😅
- Anonyymi
Ei tuntuisi pahalta ollenkaan kyllä mä ymmärrän miehiä ja miksi ei voisi kun kerroin rakastan häntä 🤍☀️🌻🌱
- Anonyymi
Miksi niitä pitäisi ymmärtää ja missä asioissa- kaikessako, palstasetä?
- Anonyymi
Mulle on sanottu noin. Ei mulle suoraan mutta kaverille kailotettu niin kovaa, että sen varmasti kuulin. Kyllähän sen vieläkin muistaa. Toisaalta kiinnostus on ainakin jollain tavalla saatettu kohteen tietoon. Mutta riippuu naisesta. Joku haluaa pelkkää seksiä, toinen enemmän. Mä tykkäisin romanttisesta lähestymisestä, mulle toimisi paremmin.
- Anonyymi
Eli vieraasta pöydästä huutelemalla hyviin tuloksiin, onko muka palstasetä näi
- Anonyymi
Tein sikäli tyhmästi, että olin kyllä naisesta enemmänkin kiinnostunut kuin pelkän seksin vuoksi, ja nyt hän pitää minulle mykkäkoulua.
- Anonyymi
Tuollainen lähestyminen antaa miehestä ihan helvetin tyhmän kuvan. Arvostus nolla.
- Anonyymi
No sehän riippuu aivan kieliasusta ja vaihdosta asiasta toiseen. Jos esim kysyt ensin esim makrameetöistä kiinnostuneesti, niin seuraavan viestin on hyvä noudattaa säädyllisen hetken samaa kaavaa ns. Voimia palstasetä kaveritaitojen harjoitteluun täällä palstalla esim itseksesi kirjoitellen kuten yleensä
- Anonyymi
Et erotu tuolla lainkaan massasta. Jos hän liikkuu koskaan yöelämässä, niin on takulla kuullut tuota jatkuvasti
- Anonyymi
Ainahan voi alkaa läpällä tekemään pilaa toisesta. m
- Anonyymi
Typerä olet
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti kännissä ja läpällä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohtaisesti kännissä ja läpällä vaan.
Ja parhautta jos nainen ei ole kevyt 😂
- Anonyymi
Siihenhän se menee tietenkin että heti kun ovi on laitettu kiinni niin hätäisesti viskataan vaatteet päältä pois ja eiku naimaan. Mitä sitä tosiasioita kieltämään. 🤍😘
- Anonyymi
Minkä ennustajan kanssa minä olenkaan tekemisissä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ennustajan kanssa minä olenkaan tekemisissä...
Joo joten ole varovainen mitä mietit kun mä luen jo sun ajatuksetkin🤍😘
- Anonyymi
Kyllä pitää jotain erottuvampaa ja kinkympää ehdottaa. Hyvännäköinen nainen saa jatkuvasti kehuja ulkonäöstään ja panoehdotuksia. Sinun pitää ehdottaa erottuaksesi vaikka peppukivaa tai naamalle laukeamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502234Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖24889- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51831Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me118819Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733