Keskusta pakoputket !!

Anonyymi-ap

Prkl eikö näitä keskustan alueen pakoputken paukuttelioita saada kuriin, otetaan korpilaki köyttöön, ei virkavalta kerkeä tälläisiin haistapaska tehtäville. Laitetaan auton tiedot levitykseen rek numero ja merkki jne.. tekisi mieli pesäpallomailalla käydä tiputtamassa ikkunat alas näitten paukuttelijoiden autoista. Parvekkeen ovea pitänyt iltaisin auki, että asunto vähän viilentyisi, niin eikö joku perkele pamauttanut pakoputken karjalankadulla talon kohdalla, siihen oli lapsen hyvä herätä kun säikähti. Ajelisivat kiekkaa kylällä kuin normaalit ihmiset, mut miks sitä pakoputkea pitää paukuttaa !!!

57

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka käskee asua keskustassa.
      Kai sinä sinne muutaessa ymmärsit, että taajamassa on enemmän ääniä kuin sivummalla.
      40 vuotta keskustassa riitti minulle.

• Anonyymi

Vaikutatte tyhmältä ja tunteettomalta ongelmanratkaisijalta 🤔

• Anonyymi

Eli sinusta on normaalia paukutella pakoputkia keskustassa. Sinun periaatteella kaikkien pitäisi muuttaa böndelle, joita häiritsee ja vituttaa tuo paukuttelu. Itsellä ei ole mitään valittamista jos ajelevat yötä päivää bilistä ja vähän junputtavat musiikkia. Mutta liika on liikaa. Pitää varmaan muuttaa böndelle. Sit alkaa valittaa koulu kyydeistä ja sellaisesta mikä böndejä vituttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan juuri kerroin, että keskustan asumisessa kuten sivummakin on ongelmat, ovat vain hivenen erinnaiset.
        🤔🤔🤔 kuka nyt ei ole tajunnut niiden eroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinusta on normaalia paukutella pakoputkia keskustassa. Sinun periaatteella kaikkien pitäisi muuttaa böndelle, joita häiritsee ja vituttaa tuo paukuttelu. Itsellä ei ole mitään valittamista jos ajelevat yötä päivää bilistä ja vähän junputtavat musiikkia. Mutta liika on liikaa. Pitää varmaan muuttaa böndelle. Sit alkaa valittaa koulu kyydeistä ja sellaisesta mikä böndejä vituttaa

Älä viitsi vinkua keskustan asukki, haukut heitä siitä että asuvat hivenen rauhallisemma alueella.
        Enhän minäkään käysistä HD:äni nyt.
        Nuo naapurin rakin välillä pitävät ääntä, senkin hyväksyn.
        Tämän totesi mie 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri ilmoitin että 40 vuotta keskustassa, ei enää koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä 65 vuotta, en ymmärrä sitä nyt, mutta en tuota ajatellut nuorena.
        Nyt en mene käysistämään HD:äni.
        Kerkussa asuminen maksaa hinnassa ja sivu häiriöiden kanssa, eikö kannattasi miettiä onko petonibunkerissa asuminen kivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi vinkua keskustan asukki, haukut heitä siitä että asuvat hivenen rauhallisemma alueella.
        Tämän totesi mie 65

Joo sehän on Iisalmen keskusta kiihkeää kansainvälistä metropolialuetta, ääntä riittää kuin New Yorkissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän totesi mie 65

Etkö sinä vajaa älyinen tiedä että ihmiset reagoi meluun eri tavalla.
        Varsinkin naiset herää meluun herkemmin ja se on evoluution tulos sillä emot huolehtii lapsistani niin että aina kun alkaa itku tai lapsi kääntyilee paljon niin emo herää siihen.
        Miehet puolestaan kuulevat eri äänet eri tavalla ja se johtuu mm. kuulovaurioista yms. Melissa työskennellyt ja muuten vaan vanhempi mies ei enää kuule melua niin voimakkaana.
        *ittu että minua ärsyttää tyhmät ihmiset!!

• Anonyymi

Taajamassa ei ole yhtään enemmän ääniä kuin muuallakaan, jos niitä ei joku älykääpiö aiheuta. Normaali liikenteen hurina ei ketään häiritse, jos ei olisi näitä älykääpiöitä mukana muutamaa.

• Anonyymi

Rakastan paukuttelijoita uuh

• Anonyymi

Muuta sinne korpeen ja tee omat lakisi niin ei kaupunki elämä häiritse. En ymmärrä että pitää netissä valittaa mitättömistä asioista vaikka voisi omassa elämässään muuttaa asioita jotka häiritsevät nykyistä elämääsi. T. Pyöräilijä

• Anonyymi

Tuollainen EI ole kaupunkielämää.

• Anonyymi

Tyypillinen heikkolahjaisten vastaus. Kun on pienellä lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Liekö syynä sukurutsaus.

• Anonyymi

Saattaisit joutua itse korpilain uhriksi.

• Anonyymi

Äänistä valittajat on hölmöjä. Kukaan ei pakota heitä asumaan keskustassa.

• Anonyymi

Äänistä valittavien moittijat ne vasta hölmöjä ovat tai ovat niitä melun aiheuttajia

• Anonyymi

Moni asuu siellä mistä on asunnon saanut, kaikki ei voi valita asuinpaikkansa noin vain. Esim jos ei omista autoa ja/tai ajokorttia niin melkeinpä pakko asia keskustassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni asuu siellä mistä on asunnon saanut, kaikki ei voi valita asuinpaikkansa noin vain. Esim jos ei omista autoa ja/tai ajokorttia niin melkeinpä pakko asia keskustassa.

Jaa, asuntojako saadaan? No joo, tietysti betonibunkkereissa asujille Kela hommaa asunnot ja maksaa vuokrat. Minä olen asuntoni ja autoni ostanut itse ja omilla rahoillani. Niinpä olen myös itse asuinpaikkani valinnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, asuntojako saadaan? No joo, tietysti betonibunkkereissa asujille Kela hommaa asunnot ja maksaa vuokrat. Minä olen asuntoni ja autoni ostanut itse ja omilla rahoillani. Niinpä olen myös itse asuinpaikkani valinnut.

Ihan sama mitä olet ostanut tai jättänyt ostamatta. Onko sulle muodostunut ongelmaksi se että esim! Kela hoitaa niitä asioita jotka sille on laki määrännyt? Kyllä lähes jokainen ihminen on Kelan asiakas. Eikös itselläsikin ole esim oma kanta ym, sairasvakuutus jutut ym. Joten turha arvostella miten kukin asuu.
        Aloittaja olisi voinut hiukan toisella tavalla valita tuon kirjoituksensa. Tuosta saa sen käsityksen että hänellä ei ole kaikki ihan hyvin kun kirjoittaa pesäpallomailoista, korpilaista ym. Huh, huh. Nyt niitä valoja kehiin ja kantsii pari kertaa miettiä että mitä kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama mitä olet ostanut tai jättänyt ostamatta. Onko sulle muodostunut ongelmaksi se että esim! Kela hoitaa niitä asioita jotka sille on laki määrännyt? Kyllä lähes jokainen ihminen on Kelan asiakas. Eikös itselläsikin ole esim oma kanta ym, sairasvakuutus jutut ym. Joten turha arvostella miten kukin asuu.
        Aloittaja olisi voinut hiukan toisella tavalla valita tuon kirjoituksensa. Tuosta saa sen käsityksen että hänellä ei ole kaikki ihan hyvin kun kirjoittaa pesäpallomailoista, korpilaista ym. Huh, huh. Nyt niitä valoja kehiin ja kantsii pari kertaa miettiä että mitä kirjoittaa.

On minulla Kela- kortti. Mutta esimerkiksi Hyvinvointialueelta ei löydy minusta edes henkilötietoja, en ole yli 35 vuoteen asioinut julkisella terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa. Perseaukisille ei pitäisi maksaa minkäänlaisia avustuksia, jos veivinsä heittävät, niin se olisi pelkästään etu yhteiskunnalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi kun on ihmisiä jotka tarvitsevat rahallista apua, varman sinunkin suvussasi on tällaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minulla Kela- kortti. Mutta esimerkiksi Hyvinvointialueelta ei löydy minusta edes henkilötietoja, en ole yli 35 vuoteen asioinut julkisella terveydenhuoltoon liittyvissä asioissa. Perseaukisille ei pitäisi maksaa minkäänlaisia avustuksia, jos veivinsä heittävät, niin se olisi pelkästään etu yhteiskunnalle.

Miten tähän keskusteluun on saatu kelakoetit yms kun kyse on autoista, jotka tahallaan rällää ympäri kaupunkia paukkivine pakoputkineen ja juurikin yöaikaan
        Aivan tahallista. Ja tämä on häiritsevää eikä normaalia liikenteen melua tai ääntä. Joten turhat napinat omasya paremmuudesta muualle kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tähän keskusteluun on saatu kelakoetit yms kun kyse on autoista, jotka tahallaan rällää ympäri kaupunkia paukkivine pakoputkineen ja juurikin yöaikaan
        Aivan tahallista. Ja tämä on häiritsevää eikä normaalia liikenteen melua tai ääntä. Joten turhat napinat omasya paremmuudesta muualle kiitos.

Olen taatusti parempi, kuin sinä, joka olet pelkkä betonislummissa asuva valittaja.

• Anonyymi

On myös vähävaraisia työttömiä, jotka eivät täten voi asua kaukana kaupungista ja sairaudet ym rajoittavat tekijät. Ei kaikki työttömät kuku yöllä hereillä.

• Anonyymi

Samoin kaikilla oikeus asua missä haluaa. Metelöijät voivat mennä korpeen metelöimään - sinne mahtuu ääntä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin kaikilla oikeus asua missä haluaa. Metelöijät voivat mennä korpeen metelöimään - sinne mahtuu ääntä!

Voi kuule kun se ei ihan noin mene. Ensinnäkin joku on niin herkkä että pienikin ääni voi ärsyttää kun taas joku toinen ei ole moksiskaan. Ihmiset on niin eri muottiin tehtyjä. Eikä täällä kukaan voi ketään käskyttää menemään minnekkään korpeen, höpötystä. Faktahan on se että se on vaan sopeuduttava ääniin kun ääniin. Ajoneuvot on pysyvästi liikenteessä, eikä niitä pysäytä mikään jonkun ääniherkän käskystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule kun se ei ihan noin mene. Ensinnäkin joku on niin herkkä että pienikin ääni voi ärsyttää kun taas joku toinen ei ole moksiskaan. Ihmiset on niin eri muottiin tehtyjä. Eikä täällä kukaan voi ketään käskyttää menemään minnekkään korpeen, höpötystä. Faktahan on se että se on vaan sopeuduttava ääniin kun ääniin. Ajoneuvot on pysyvästi liikenteessä, eikä niitä pysäytä mikään jonkun ääniherkän käskystä.

Kyllä minä elämäni isoimman virheen tein kun menin naimisiin kuuron vätyksen kanssa joka asuu Pohjolankadun varrella. Ei suostu muuttamaan pois omistusasunnostaan 👵🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä elämäni isoimman virheen tein kun menin naimisiin kuuron vätyksen kanssa joka asuu Pohjolankadun varrella. Ei suostu muuttamaan pois omistusasunnostaan 👵🏻

Muuta pois ja jätä vätys kuuntelemaan yöorkesteria.

BBBBBBBBBBBRRRRRRRRRRRRMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM put put poks ja däm

• Anonyymi

Kyllä on hienoa kirjoitusta. Pitää muuttaa keskustasta pois, katsotaan mitä tää ketjun kovin kirjoittaja keksii nyt tähän kirjoittaa ja kehua omaa elämäänsä.

• Anonyymi

Joku tänne on tullut trollaamaan, ehkä paukuttelija itse haluaa sotkea keskustelun pois itse asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku tänne on tullut trollaamaan, ehkä paukuttelija itse haluaa sotkea keskustelun pois itse asiasta?

Pauke kuuluu kaupunkiin ja taajamiin, muuta korpeen asumaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pauke kuuluu kaupunkiin ja taajamiin, muuta korpeen asumaan.

No ei kyllä kuulu. Voimia sinulle, ehkä joskus valkenee sinullekin tämä elämä kirkkaampana

• Anonyymi

Otetaan korpilaki käyttöön, olen mukana.
      Ei tässä ole paukuttelussa ja bassojen huudattamisessa ole mitään tekemistä järjen kanssa.

• Anonyymi

Häiritsevä ajo taajamassa, kuten tarpeeton ajelu ja metelöinti, on kiellettyä Suomen tieliikennelain mukaan. Uusi laki, joka astui voimaan kesäkuussa 2020, laajensi tämän kiellon koskemaan koko maata, kun aiemmin se oli voimassa vain taajamissa.

• Anonyymi

Mitä voi tehdä, että tämä laki toteutuisi?

Onko tuo mainittu korpilaki ainoa mahdollisuus😡

• Anonyymi

Mulla useampia rekisteritunnuksia, mitä teen?

• Anonyymi
        UUSI

Laita tänne, onpahan autot ainakin huomioitu ja tuskin omista on iloinen, kun auto on merkattu somessa

• Anonyymi

Kurre ei pelkää lähestyä face to face häiriön metelin aiheuttajaa:
      Kurre sanoo toivoneensa, että poliisit voisivat kertoa naapurille terveisiä, että paras tapa hoitaa tällaista olisi tulla itse paikalle keskustelemaan asiasta eikä häiritä poliiseja, joilla on lauantai-iltana varmasti tärkeämpääkin tekemistä.

– En itse soittaisi poliisille vaan kävelisin sinne, mistä kokisin tulevani häirityksi, ja sanoisin asiani itse. Sen verran voisi jokaisella olla pokkaa, mutta myös naapureiden välistä arvostusta, Kurre kiteyttää hääjuhlinnan saaman yllätyskäänteen.
      https://www.is.fi/viihde/art-2000011390228.html

• Anonyymi

Tää Kurre, voi että kun saatais hänet keikalle Hulivilin terassille 😍

• Anonyymi

Kyllä pakoputkea saa ja pitää paukuttaa.

• Anonyymi
        UUSI

Voi sinua raikkaan, paljonkohan kaltaisianne on. Hae apua!

• Anonyymi

Oletteko ajatelleen, että ne häiriköt tulevatkin maaseudulta. Ihan tahallaan tulevat nauttimaan kaupungin vilinästä, ja samalla itse aiheuttavat melua lisää.

• Anonyymi

Ihan sama mistä tulevat. Minkä kaupungin vilinästä? Ei täällä tuppukylässä mitään vilinöitä ole, surkea paikka.

• Anonyymi

Nykyään autoteollisuus kun rakentaa urheilullisiin autoihin pakoputket niin että niissä on matalat pörisevät äänet, näin pikkupili en auton omistaja saa kiksejä.

• Anonyymi

Mitä sitten? Autoteollisuudessa työskentelee sata varmasti fiksumpia ja älykkäämpiä kuin yksikään näistä valittajista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten? Autoteollisuudessa työskentelee sata varmasti fiksumpia ja älykkäämpiä kuin yksikään näistä valittajista.

Mitä sitten?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta minkä takia pitää autossa olla pörisevät äänet kun siitä saa hiljaisemmankin. Ei kovin fiksua hommaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No autoteollisuuden työntekijöillähän ei ole mitään tekemistä näiden pakoputken paukuttelijoiden kanssa, joiden järjen määrästä voi olla montaa mieltä.

• Anonyymi

Saattaa käydä niin, että aloittajan ottaessa korpilain käyttöön, niin saattaa joku paukutella pesäpallomailalla aloittajaa pakoputkeen

• Anonyymi
        UUSI

Iltayöstä meinasin pysäyttää paukuttelevien mopopoikien letkan, mutta sitten perässä tuli oxx yrmyn näköinen musta bemari jolla paukkui enemmän kuin kahdeksalla mopopojalla yhteensä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Iltayöstä meinasin pysäyttää paukuttelevien mopopoikien letkan, mutta sitten perässä tuli oxx yrmyn näköinen musta bemari jolla paukkui enemmän kuin kahdeksalla mopopojalla yhteensä!

Sellasta sattuu.

• Anonyymi
        UUSI

Hähää Lapuan laki käyttöön niin loppuu päristelyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hähää Lapuan laki käyttöön niin loppuu päristelyt.

Ei lopu, sori vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Penaripojat tykkäävätkin kun kunnolla paukutetaan pakoputkea.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Penaripojat tykkäävätkin kun kunnolla paukutetaan pakoputkea.

Onko kokemusta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kokemusta?

On paukutettajana.

Penaripojat tykkää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      320
      6953
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      4096
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3135
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2887
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1942
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      148
      1739
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1722
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      165
      1550
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1538
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1428
    Aihe