Moniko teistä muista nai vaimoaan tai tyttöystävää sen jälkeen kun hän on ollut toisen miehen kanssa reissussa? Ottaa niinkuin takaisin omaksi? Onko teillä tuo tahti jollain tavalla vuosien aikana muuttunut?
Taas kävi niin, vaikka nyt on kyllä niin helkkarin kuuma, että vaimo sanoi ettei halua naida kun tuli kaverin luota kämpille. Kertoi kyllä suhteellisen avoimesti mitä oli tapahtunut mutta tänään siinä ei ollut mitään kipinää ja suihkun jälkeen vaimo lähti petiin ja minä jäin vetelemään käpälään.
Joskus aiemmin olen päässyt kyllä jälkiliukkaille ja vaimo on ollut innokas, mutta nyt muutamaan vuoteen yleensä kaverin jälkeen, meidän keskinäinen paneminen ei sitten muka onnistu. Aina on jotain tekosyytä, kuten nyt tämä helle. Että yleensä koittaa saa että vähän kärkeä kastaa, mutta sitten ei vaimo jaksa viedä loppuun asti ja saan joko vedellä käteen tai vaimo hoitaa loppuun esimerkiksi käsihoidolla ja joskus suun avulla esimerkiksi suihkussa missä hän saa sylkäistyä minun sperman helposti lattiakaivoon. Mutta nyt oli aika kylmää ja väsynyttä kun vaimo tuli kotiin. Ei jaksanut edes suihkuun ottaa minua seisomaan mukaan.
Mikähän tuossa on koska kyllä tuo alkuun onnistui että pääsi itsekin laskemaan jälkiliukkaille, mutta nyt on mennyt jo muutaman vuoden ettei vaimoa kiinnosta enää kotiin tultua, ei oikein enää lipittäminenkään että saisi edes vähän makua suuhun? Meillä on aika vähän seksiä myös kotona mutta se kai menee iän piikkiin kun vuosia on tullut niin omatkin halut on vähentyneet.
Onko teillä muilla tahti vaihdellut vai pitääkö tässä jo alkaa huolestumaan? Rakkautta kyllä toivottaa ja halailee ja pussaa, mutta seksi tai siis minun runkkusessiot vaimon kotiin tultua jää kyllä hyvin laihaksi hernekeitoksi kun en saa mitään huomiota.
Omaksi ottaminen vai jättäminen?
7
396
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on mennyt samaan suuntaan, en saa enää seksiä sen jälkeen kun vieras on käynyt tai palaa kotiin vieraan luota. Alussa pääsin liukkaille tai sain nuolla puhtaaksi. Nykyisin lähinnä tyydytän itseni käsin, rakastellaan n. kerran kuukaudessa. Meillä oli alussa parinvaihtoa joka muuttui hiljalleen pelkkiin miehiin vaimolle.
- Anonyymi
Sääntö nr1 jos rouva käy vieraissa, meidä keskein seksi ei saa vähentyä vaan se pitää saada lisää potkua!
- Anonyymi
Meillä seksi on lisääntynyt kun alettiin vaimoani panemaan kimpassa ja vaimo kävi vieraissa luvallani.
Minä olen selvä hyötyjä kun lupasin vaimon antaa myös vieraille miehille pillua.- AnonyymiUUSI
Me päästii sovintoo tästä myös. Vaimon iltatyöt pajastui että kävi vieraitte ukkoje luona miehille antamassa. Oltii eroomasa,mietitti asioita vaikka kuinka.Vaimo oli sitä mieltä ,että hän velvollisuuden vuoksi naisena kävi näitte keikka miesten luona koska olivat naisen putteessa ,eli oikeesti vittua halusiva tarviivat naiselta,tunsi velvollisuutta käyvä antamassa
vittua sitä halusivat minulta. Miehet oli 30v38v Tosi
ahneita ottamaa tälläistä 46v lihv tanakkaa naista.
Päätyimme siihen että meille sopisi niin, että vaimolla kävisi kotona , vakituisee 2 -3 kertaaki vk saisi vieras mies olla koko yön aina vaimon kanssa kamarissa.
Saisivat rauhassa touhuta peuhata , viersmies saisi ottaa tahtojesa mukaa vaimolta vittua .
Nyt on niin että kohta 3v mennyt oikei hyvin , asia mennyt niin että miehet vaihtuu noi 4/ 5 kk välei, Miehet yöpyvät mellä kylässä vaimon luona noi 3pv yössä viikossa. Tähän järjestyksee Vaimo ollut tyytyvaväine, mitä miehet ovat tehneet yön ajat vaimolle. Näitäki tapauksia ollut miehistä joitaki on ollut ovat tulleet vaimosta mustankipeeksi, ovat hermostuksissa vaimolle antanet hiveitä öitä kuinka vittja otetaa ja. omitaa obat tosi kauheta miehiä kyltymättömiä miehiä naisen vitulle. Näitäki miehiä jotka hyväksyh haluuvat ylimielisest.näyttä kui akkaa naista käsitellää mitfn vaatteet aluhousut revitää vaimo nussitaa.
Kaikesta huolimata näin jatkamme.Vaimo tarvii siis miehiä ja kyrpää.
Olemme M 52v N 47v. Keskisuomi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me päästii sovintoo tästä myös. Vaimon iltatyöt pajastui että kävi vieraitte ukkoje luona miehille antamassa. Oltii eroomasa,mietitti asioita vaikka kuinka.Vaimo oli sitä mieltä ,että hän velvollisuuden vuoksi naisena kävi näitte keikka miesten luona koska olivat naisen putteessa ,eli oikeesti vittua halusiva tarviivat naiselta,tunsi velvollisuutta käyvä antamassa
vittua sitä halusivat minulta. Miehet oli 30v38v Tosi
ahneita ottamaa tälläistä 46v lihv tanakkaa naista.
Päätyimme siihen että meille sopisi niin, että vaimolla kävisi kotona , vakituisee 2 -3 kertaaki vk saisi vieras mies olla koko yön aina vaimon kanssa kamarissa.
Saisivat rauhassa touhuta peuhata , viersmies saisi ottaa tahtojesa mukaa vaimolta vittua .
Nyt on niin että kohta 3v mennyt oikei hyvin , asia mennyt niin että miehet vaihtuu noi 4/ 5 kk välei, Miehet yöpyvät mellä kylässä vaimon luona noi 3pv yössä viikossa. Tähän järjestyksee Vaimo ollut tyytyvaväine, mitä miehet ovat tehneet yön ajat vaimolle. Näitäki tapauksia ollut miehistä joitaki on ollut ovat tulleet vaimosta mustankipeeksi, ovat hermostuksissa vaimolle antanet hiveitä öitä kuinka vittja otetaa ja. omitaa obat tosi kauheta miehiä kyltymättömiä miehiä naisen vitulle. Näitäki miehiä jotka hyväksyh haluuvat ylimielisest.näyttä kui akkaa naista käsitellää mitfn vaatteet aluhousut revitää vaimo nussitaa.
Kaikesta huolimata näin jatkamme.Vaimo tarvii siis miehiä ja kyrpää.
Olemme M 52v N 47v. Keskisuomi.Kun vaimo pääsee vieraan ison kyrvän makuun..niin kohta kotona ukko ei saa enää vaimolta itse pesää...!!!
- AnonyymiUUSI
Kyllä meillä saan aina lohtupillua, kun vaimo tulee nussimasta vieraita. Pitää oikein hyvänä. Tämä onkin edellytys, että saa antaa vittuaan muille, minä nimittäin häpeän ja kärsin siitä hirveästi. Nolottaa, kun vaimon ystävättäret tietää kaiken silmäilee hymyillen kun tavataan. Joskus tuntuu, että vaimo kutsuu heidät vain nolaamaan minut.
- AnonyymiUUSI
Hmm. Vähän riippuu tapauksesta. Jos on vakipano, niin olisin kyllä hieman huolestunut. Toisaalta voihan olla niin, että vaimoasi on naitu oikein kunnolla eikä hän vain enää jaksa sinun kanssasi. Tai sitten hän on rakastunut. Kysy häneltä suoraan, että mistä kiikastaa. Ja yritä päästä mukaan heidän naimasessioihinsa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446252Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933894PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4812751- 312751
- 2012365
- 1852043
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1361497- 581324
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891074