Myönnän rehellisesti että kristittyjä on mahdoton voittaa. Raamattu on ollut olemassa kauan ennen syntymääni ja tulee olemaan sen jälkeenkin ikuisesti.
Kristityt voitti
17
98
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hanki jo parempaa lukemista. Aloita vaikka Valtaojasta.
- AnonyymiUUSI
Jos olet tullut siihen tulokseen että hinduoppi ei toiminut, mitä suosittelet? Kristinuskoa?
- AnonyymiUUSI
Veda-ihmisenä totean:
kristityt ovat karkottaneet minut palstoilta julmuudella, väärällä yllyttämisellä, väärillä syytöksillä ja jatkuvalla sekaantumisella ja pakottamisella omaan uskoonsa. Kiitän EI-kristittyjen kiinnostuksesta ja yhteistyöstä. Nyt voin keskittyä enemmän etätyöhöni, joka on jo jäänyt taka-alalle.
Suosittelen kaikkia kiinnostuneita tallentamaan kaikki mielenkiintoiset aiheet ennen kuin kristittyjen invaasio poistaa ne kaikki.
En palaa tänne enää koskaan, paitsi huomenna, jolloin lisään lisää samaa tekstiä eri paikkoihin.
Kirjoitan saman viestin nyt kymmeniin eri ketjuihin. Huomenna postaan vielä muutaman, niin ainakin se säilyy jossain.
Pian alkaa suuri kristittyjen pakkokäännyttäjien riemunhuuto, pitkäksi, pitkäksi aikaa, kuukausiksi tai vuosiksi.
Jossain vaiheessa kristityt kumoavat ja ivailevat kaikkia Veda-viestejä. Vielä enemmän kuin aikaisemmin.
Ennustukseni: pian koko hindufoorumi tulvii kristittyjen uhkailuja ja käännyttämistä. Kaikki hindulaisuutta ja Vedoja koskevat viestit, jotka voidaan poistaa, poistetaan, mutta ilmeisesti kaikkea ei voi poistaa.
Avaamme uudelleen Instagram-tilimme ja muitakin tileja, ja me muut ja olemme edelleen siellä ryhmämme kanssa. Kerromme muille entisille kristityille, nykyisille hinduille, että jatkamme edelleen samojen aiheiden parissa, mutta emme ole enää täällä. Monet heistä, siis nykyisistä hinduista ovat jo ilmaisseet tyytymättömyytensä tähän häirintään.
Jatkamme yhteydenpitoa edelleen yhmämme kanssa, mutta emme ole enää täällä, ja myös työskentelen edelleen, jatkan työskentelyä saman aiheen parissa, opin yhä enemmän ja enemmän, jatkan tiedonvaihtoa eri maiden tutkijoiden kanssa, olen tehnyt sitä jo vuosia, ja nyt se jatkuu paljon intensiivisemmin kuin ennen, koska minulla on enemmän aikaa nyt, kun en ole enää täällä. Opiskelen nyt Vedoja entistäkin intensiivisemmin ja olen yhteydessä muiden maiden tutkijoihin.
”Hyvä ettet tuhlaa elämääsi enempää tuollaiseen humpuukiin.”
Miten niin?
Jatkamme yhteydenpitoa edelleen ryhmämme kanssa, mutta emme ole enää täällä, ja myös työskentelen edelleen, jatkan työskentelyä saman aiheen parissa, opin yhä enemmän ja enemmän, jatkan tiedonvaihtoa eri maiden tutkijoiden kanssa, olen tehnyt sitä jo vuosia, ja nyt se jatkuu paljon intensiivisemmin kuin ennen, koska minulla on enemmän aikaa nyt, kun en ole enää täällä. Opiskelen nyt Vedoja entistäkin intensiivisemmin ja olen yhteydessä muiden maiden tutkijoihin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Veda-ihmisenä totean:
kristityt ovat karkottaneet minut palstoilta julmuudella, väärällä yllyttämisellä, väärillä syytöksillä ja jatkuvalla sekaantumisella ja pakottamisella omaan uskoonsa. Kiitän EI-kristittyjen kiinnostuksesta ja yhteistyöstä. Nyt voin keskittyä enemmän etätyöhöni, joka on jo jäänyt taka-alalle.
Suosittelen kaikkia kiinnostuneita tallentamaan kaikki mielenkiintoiset aiheet ennen kuin kristittyjen invaasio poistaa ne kaikki.
En palaa tänne enää koskaan, paitsi huomenna, jolloin lisään lisää samaa tekstiä eri paikkoihin.
Kirjoitan saman viestin nyt kymmeniin eri ketjuihin. Huomenna postaan vielä muutaman, niin ainakin se säilyy jossain.
Pian alkaa suuri kristittyjen pakkokäännyttäjien riemunhuuto, pitkäksi, pitkäksi aikaa, kuukausiksi tai vuosiksi.
Jossain vaiheessa kristityt kumoavat ja ivailevat kaikkia Veda-viestejä. Vielä enemmän kuin aikaisemmin.
Ennustukseni: pian koko hindufoorumi tulvii kristittyjen uhkailuja ja käännyttämistä. Kaikki hindulaisuutta ja Vedoja koskevat viestit, jotka voidaan poistaa, poistetaan, mutta ilmeisesti kaikkea ei voi poistaa.
Avaamme uudelleen Instagram-tilimme ja muitakin tileja, ja me muut ja olemme edelleen siellä ryhmämme kanssa. Kerromme muille entisille kristityille, nykyisille hinduille, että jatkamme edelleen samojen aiheiden parissa, mutta emme ole enää täällä. Monet heistä, siis nykyisistä hinduista ovat jo ilmaisseet tyytymättömyytensä tähän häirintään.
Jatkamme yhteydenpitoa edelleen yhmämme kanssa, mutta emme ole enää täällä, ja myös työskentelen edelleen, jatkan työskentelyä saman aiheen parissa, opin yhä enemmän ja enemmän, jatkan tiedonvaihtoa eri maiden tutkijoiden kanssa, olen tehnyt sitä jo vuosia, ja nyt se jatkuu paljon intensiivisemmin kuin ennen, koska minulla on enemmän aikaa nyt, kun en ole enää täällä. Opiskelen nyt Vedoja entistäkin intensiivisemmin ja olen yhteydessä muiden maiden tutkijoihin.
”Hyvä ettet tuhlaa elämääsi enempää tuollaiseen humpuukiin.”
Miten niin?
Jatkamme yhteydenpitoa edelleen ryhmämme kanssa, mutta emme ole enää täällä, ja myös työskentelen edelleen, jatkan työskentelyä saman aiheen parissa, opin yhä enemmän ja enemmän, jatkan tiedonvaihtoa eri maiden tutkijoiden kanssa, olen tehnyt sitä jo vuosia, ja nyt se jatkuu paljon intensiivisemmin kuin ennen, koska minulla on enemmän aikaa nyt, kun en ole enää täällä. Opiskelen nyt Vedoja entistäkin intensiivisemmin ja olen yhteydessä muiden maiden tutkijoihin.Veda-ihmisenä totean:
kristityt ovat karkottaneet minut palstoilta julmuudella, väärällä yllyttämisellä, väärillä syytöksillä ja jatkuvalla sekaantumisella ja pakottamisella omaan uskoonsa. Kiitän EI-kristittyjen kiinnostuksesta ja yhteistyöstä. Nyt voin keskittyä enemmän etätyöhöni, joka on jo jäänyt taka-alalle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Veda-ihmisenä totean:
kristityt ovat karkottaneet minut palstoilta julmuudella, väärällä yllyttämisellä, väärillä syytöksillä ja jatkuvalla sekaantumisella ja pakottamisella omaan uskoonsa. Kiitän EI-kristittyjen kiinnostuksesta ja yhteistyöstä. Nyt voin keskittyä enemmän etätyöhöni, joka on jo jäänyt taka-alalle.kristityt ovat karkottaneet minut palstoilta julmuudella, väärällä yllyttämisellä, väärillä syytöksillä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kristityt ovat karkottaneet minut palstoilta julmuudella, väärällä yllyttämisellä, väärillä syytöksillä
Ennustukseni: pian koko hindufoorumi tulvii kristittyjen uhkailuja ja käännyttämistä. Kaikki hindulaisuutta ja Vedoja koskevat viestit, jotka voidaan poistaa, poistetaan, mutta ilmeisesti kaikkea ei voi poistaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennustukseni: pian koko hindufoorumi tulvii kristittyjen uhkailuja ja käännyttämistä. Kaikki hindulaisuutta ja Vedoja koskevat viestit, jotka voidaan poistaa, poistetaan, mutta ilmeisesti kaikkea ei voi poistaa.Suosittelen kaikkia kiinnostuneita tallentamaan kaikki mielenkiintoiset aiheet ennen kuin kristittyjen invaasio poistaa ne kaikki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkamme yhteydenpitoa edelleen ryhmämme kanssa, mutta emme ole enää täällä, ja myös työskentelen edelleen, jatkan työskentelyä saman aiheen parissa, opin yhä enemmän ja enemmän.
Jatkan tiedonvaihtoa eri maiden tutkijoiden kanssa, olen tehnyt sitä jo vuosia, ja nyt se jatkuu paljon intensiivisemmin kuin ennen, koska minulla on enemmän aikaa nyt, kun en ole enää täällä.
Opiskelen nyt Vedoja entistäkin intensiivisemmin ja olen yhteydessä muiden maiden tutkijoihin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkamme yhteydenpitoa edelleen ryhmämme kanssa, mutta emme ole enää täällä, ja myös työskentelen edelleen, jatkan työskentelyä saman aiheen parissa, opin yhä enemmän ja enemmän.
Jatkan tiedonvaihtoa eri maiden tutkijoiden kanssa, olen tehnyt sitä jo vuosia, ja nyt se jatkuu paljon intensiivisemmin kuin ennen, koska minulla on enemmän aikaa nyt, kun en ole enää täällä.
Opiskelen nyt Vedoja entistäkin intensiivisemmin ja olen yhteydessä muiden maiden tutkijoihin.Kiitän EI-kristittyjen kiinnostuksesta ja yhteistyöstä. Nyt voin keskittyä enemmän etätyöhöni, joka on jo jäänyt taka-alalle.
Toivotan kaikkea hyvää ei-kristityille, hyvää jatkoa! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitän EI-kristittyjen kiinnostuksesta ja yhteistyöstä. Nyt voin keskittyä enemmän etätyöhöni, joka on jo jäänyt taka-alalle.
Toivotan kaikkea hyvää ei-kristityille, hyvää jatkoa!Toivotan kaikkea hyvää ei-kristityille, hyvää jatkoa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kristityt ovat karkottaneet minut palstoilta julmuudella, väärällä yllyttämisellä, väärillä syytöksillä
kristityt ovat karkottaneet minut palstoilta julmuudella, ja erityisesti väärillä syytöksillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kristityt ovat karkottaneet minut palstoilta julmuudella, ja erityisesti väärillä syytöksillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelen nyt Vedoja entistäkin intensiivisemmin ja olen yhteydessä muiden maiden tutkijoihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelen nyt Vedoja entistäkin intensiivisemmin ja olen yhteydessä muiden maiden tutkijoihin.
Vedalaisena sanon seuraavaa:
Kristityt käyttivät julmia keinoja, väärää kiihotusta, valheellisia syytöksiä sekä jatkuvaa valhetta palstoilta. Kiitän ei-kristittyjen kiinnostuksesta ja yhteistyöstä. Nyt voin keskittyä aiemmin sivuun jääneeseen etätyöhön.
Kiinnostuneille suosittelen tallentamaan kaikki mielenkiintoiset aiheet ennen kuin kristittyjen hyökkäys poistaa ne kaikki.
En palaa tänne enää koskaan.
Olen lähettänyt saman viestin kymmeniä kertoja eri ketjuihin. Lähetän huomenna vielä muutaman, joten ainakin osa niistä jää jäljelle.
Pian kristittyjen pakkokäännyttäjien riemunkiljahdukset alkavat ja jatkuvat vielä pitkään, kuukausia tai jopa vuosia.
Lopulta kristityt hävittävät ja pilkkaavat kaikki vedalaiset viestit. Vieläkin kiivaammin kuin ennen.
"Ennustukseni": Pian hindulaiset foorumit tulvivat kristittyjen uhkailuista ja käännytystoiminnasta. Kaikki hindulaisuutta ja vedalaisuutta koskevat viestit, jotka voidaan poistaa, poistetaan, mutta ilmeisesti kaikkia ei voida poistaa.
Avaamme uudelleen Instagram-tilimme ja jatkamme myös muiden tilien käyttöä. Me ja ryhmämme olemme edelleen olemassa. Kerromme entisille kristityille, jotka ovat nyt hinduja, että jatkamme saman aiheen käsittelyä, mutta emme ole enää täällä. Monet heistä, eli nykyiset hindut, ovat jo ilmaisseet tyytymättömyytensä tähän häirintään.
”Anonyymi
2025-07-27 00:59:41
Hyvä ettet tuhlaa elämääsi enempää tuollaiseen humpuukiin.”
Miten niin?
Jatkamme yhteydenpitoa edelleen ryhmämme kanssa, mutta emme ole enää täällä, ja myös työskentelen edelleen, jatkan työskentelyä saman aiheen parissa, opin yhä enemmän ja enemmän, jatkan tiedonvaihtoa eri maiden tutkijoiden kanssa, olen tehnyt sitä jo vuosia, ja nyt se jatkuu paljon intensiivisemmin kuin ennen, koska minulla on enemmän aikaa nyt, kun en ole enää täällä. Opiskelen nyt Vedoja entistäkin intensiivisemmin ja olen yhteydessä muiden maiden tutkijoihin.
KAIKILLE EI-KRISTITYILLE: HYVÄÄ JATKOA!
Ei-kristityt, eli jos teitä kiinnostaa, voivat nyt tallentaa kokonaisia keskusteluketjuja, jotka olen kirjoittanut tänne.
Näin voin ilman suurempaa vaivaa tallentaa kokonaisia keskusteluketjuja kerralla, koska sen jälkeen voi lukea niitä offline-tilassa, jopa ilman internetyhteyttä.
Eri selaimilla on erilaiset tavat tallentaa kokonaisia sivuja, esimerkiksi Firefoxissa: avaa tiedosto - tallenna sivun nimellä; sinun on tallennettava se kahdesti, ensimmäisellä kerralla sitä ei tallenneta, toisella kerralla onnistuu ylensä.
Tallentaminen toimii kaikilla alustoilla, myös Linuxissa ja Macissa.
Toivotan myös kaikkea Veda - kysymysten ja vastausten esittäjälle, hän on tosiaan kristitty, mutta käsittääkseni hän on hyvä ihminen, kuten osoittautuu, vaikka aluksi olikin väärinkäsitys. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vedalaisena sanon seuraavaa:
Kristityt käyttivät julmia keinoja, väärää kiihotusta, valheellisia syytöksiä sekä jatkuvaa valhetta palstoilta. Kiitän ei-kristittyjen kiinnostuksesta ja yhteistyöstä. Nyt voin keskittyä aiemmin sivuun jääneeseen etätyöhön.
Kiinnostuneille suosittelen tallentamaan kaikki mielenkiintoiset aiheet ennen kuin kristittyjen hyökkäys poistaa ne kaikki.
En palaa tänne enää koskaan.
Olen lähettänyt saman viestin kymmeniä kertoja eri ketjuihin. Lähetän huomenna vielä muutaman, joten ainakin osa niistä jää jäljelle.
Pian kristittyjen pakkokäännyttäjien riemunkiljahdukset alkavat ja jatkuvat vielä pitkään, kuukausia tai jopa vuosia.
Lopulta kristityt hävittävät ja pilkkaavat kaikki vedalaiset viestit. Vieläkin kiivaammin kuin ennen.
"Ennustukseni": Pian hindulaiset foorumit tulvivat kristittyjen uhkailuista ja käännytystoiminnasta. Kaikki hindulaisuutta ja vedalaisuutta koskevat viestit, jotka voidaan poistaa, poistetaan, mutta ilmeisesti kaikkia ei voida poistaa.
Avaamme uudelleen Instagram-tilimme ja jatkamme myös muiden tilien käyttöä. Me ja ryhmämme olemme edelleen olemassa. Kerromme entisille kristityille, jotka ovat nyt hinduja, että jatkamme saman aiheen käsittelyä, mutta emme ole enää täällä. Monet heistä, eli nykyiset hindut, ovat jo ilmaisseet tyytymättömyytensä tähän häirintään.
”Anonyymi
2025-07-27 00:59:41
Hyvä ettet tuhlaa elämääsi enempää tuollaiseen humpuukiin.”
Miten niin?
Jatkamme yhteydenpitoa edelleen ryhmämme kanssa, mutta emme ole enää täällä, ja myös työskentelen edelleen, jatkan työskentelyä saman aiheen parissa, opin yhä enemmän ja enemmän, jatkan tiedonvaihtoa eri maiden tutkijoiden kanssa, olen tehnyt sitä jo vuosia, ja nyt se jatkuu paljon intensiivisemmin kuin ennen, koska minulla on enemmän aikaa nyt, kun en ole enää täällä. Opiskelen nyt Vedoja entistäkin intensiivisemmin ja olen yhteydessä muiden maiden tutkijoihin.
KAIKILLE EI-KRISTITYILLE: HYVÄÄ JATKOA!
Ei-kristityt, eli jos teitä kiinnostaa, voivat nyt tallentaa kokonaisia keskusteluketjuja, jotka olen kirjoittanut tänne.
Näin voin ilman suurempaa vaivaa tallentaa kokonaisia keskusteluketjuja kerralla, koska sen jälkeen voi lukea niitä offline-tilassa, jopa ilman internetyhteyttä.
Eri selaimilla on erilaiset tavat tallentaa kokonaisia sivuja, esimerkiksi Firefoxissa: avaa tiedosto - tallenna sivun nimellä; sinun on tallennettava se kahdesti, ensimmäisellä kerralla sitä ei tallenneta, toisella kerralla onnistuu ylensä.
Tallentaminen toimii kaikilla alustoilla, myös Linuxissa ja Macissa.
Toivotan myös kaikkea Veda - kysymysten ja vastausten esittäjälle, hän on tosiaan kristitty, mutta käsittääkseni hän on hyvä ihminen, kuten osoittautuu, vaikka aluksi olikin väärinkäsitys.Ei-kristityt, eli jos teitä kiinnostaa, voivat nyt tallentaa kokonaisia keskusteluketjuja, jotka olen kirjoittanut tänne.
Näin voin ilman suurempaa vaivaa tallentaa kokonaisia keskusteluketjuja kerralla, koska sen jälkeen voi lukea niitä offline-tilassa, jopa ilman internetyhteyttä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin voin ilman suurempaa vaivaa tallentaa kokonaisia keskusteluketjuja kerralla, koska sen jälkeen voi lukea niitä offline-tilassa, jopa ilman internetyhteyttä.Eri selaimilla on erilaiset tavat tallentaa kokonaisia sivuja, esimerkiksi Firefoxissa: avaa tiedosto - tallenna sivun nimellä; sinun on tallennettava se kahdesti, ensimmäisellä kerralla sitä ei tallenneta, toisella kerralla onnistuu ylensä.
Tallentaminen toimii kaikilla alustoilla, myös Linuxissa ja Macissa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tallentaminen toimii kaikilla alustoilla, myös Linuxissa ja Macissa.Toivotan myös kaikkea Veda - kysymysten ja vastausten esittäjälle, hän on tosiaan kristitty, mutta käsittääkseni hän on hyvä ihminen, kuten osoittautuu, vaikka aluksi olikin väärinkäsitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275