Eräs mies painostaa

Anonyymi-ap

Puheillaan seksiin, koska menin kerran huppelissa pussailemaan sitä. Kuulemma olen vähän niin kuin velkaa sen, että annan sille. 🥴

42

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kuitenkaan anna. 🥴

    • Anonyymi

      Olet saattanut syyllistyä rikokseen.

      • Anonyymi

        Öö siis mitä? Siis ai minä? Se mies painostaa minua antamaan sille koska kuulemma pitää antaa kun ollaan suudeltukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö siis mitä? Siis ai minä? Se mies painostaa minua antamaan sille koska kuulemma pitää antaa kun ollaan suudeltukin.

        Sinun humalatila oli itseaiheutettua ja menit ilman lupaa pussailemaan. Oikeudessa ei mene läpi ”no mutku kännissä ja läpällä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun humalatila oli itseaiheutettua ja menit ilman lupaa pussailemaan. Oikeudessa ei mene läpi ”no mutku kännissä ja läpällä”.

        Enkä mennyt. Se mieskin pussaili minua pöljä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mennyt. Se mieskin pussaili minua pöljä.

        Rikollista se on puutteessa pitäminen. Kassipaino on kivulias kokemus. Mitä kauniimpi sitä kivuliaampi. Kyseessä ääretön tuska tapauksessasi. Siitä saa piiiiitkästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun humalatila oli itseaiheutettua ja menit ilman lupaa pussailemaan. Oikeudessa ei mene läpi ”no mutku kännissä ja läpällä”.

        Okei- nyt tuli palstasetä selväksi, että mikä oli tämän aloituksesi funktio- pystyttää jälleen elämänkoululaisille tällainen misogyyninen feikkidialogi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikollista se on puutteessa pitäminen. Kassipaino on kivulias kokemus. Mitä kauniimpi sitä kivuliaampi. Kyseessä ääretön tuska tapauksessasi. Siitä saa piiiiitkästi.

        No siihen ei ole kukaan varmaa vielä kuallu, aloittajasetä. Tsemppiä sinne studioosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei- nyt tuli palstasetä selväksi, että mikä oli tämän aloituksesi funktio- pystyttää jälleen elämänkoululaisille tällainen misogyyninen feikkidialogi

        Mitätön torttu on hän joka tällaisesta skeidasta jotain irti saa. T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikollista se on puutteessa pitäminen. Kassipaino on kivulias kokemus. Mitä kauniimpi sitä kivuliaampi. Kyseessä ääretön tuska tapauksessasi. Siitä saa piiiiitkästi.

        Kirjoita Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelle ja testaa saako valkoinen lihaa syövä heteromies enää mitään tukea maailmalta. Siinä antirasismia anttivanteille


    • Anonyymi

      Näin on näreet.ei ,kun hommiin vaan❤️

    • Anonyymi

      Ei tarvii antaa.

    • Anonyymi

      Oot vaan hiljaa puhelimessa. Lopuksi sanot että tältä se kuulostaa kun sun kanssa sängyssä on. 😆

      • Anonyymi

        Tai ehkä erikseen sovitusti se säälihihkaisu eaimmsun kohdalla aloittajasetä. Näin oletan ihan kuulkaa nääs kirjoitusten perusteella. Minä analyysin minä osaan


    • Anonyymi

      Aids aids

      • Anonyymi

        Ei täällä pärjää ilman Freddy Mercuria yksi semmoinen.


    • Anonyymi

      Velat on maksettava.

    • Anonyymi

      Millä perusteella?

    • Anonyymi

      Se ”mies” on ldlootti. Älä noteeraa mitenkään.

      • Anonyymi

        Sinä olet kyllä täällä palstatodellisuudessa se idiota mies kun ylipäätään alennut tätä palstasetää valuuttelemaan tai groomaamaan, en osaa tarkemmin ”anaalisoida” käytöstäsi, mutta varmuudella sanon että sakeaa se on notta


    • Anonyymi

      Et tietenkään ole mitään velkaa, älä missään tapauksessa anna sille.

      • Anonyymi

        Muistahan palstasetä tiedotella tämä oma aloituksesi täyteen henkeviä kommentteja, niin myiden ei tarvitse vaivautua, aistia vaan tätä jouhevaa keskustelun etenemistä. Noloa on kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistahan palstasetä tiedotella tämä oma aloituksesi täyteen henkeviä kommentteja, niin myiden ei tarvitse vaivautua, aistia vaan tätä jouhevaa keskustelun etenemistä. Noloa on kyllä

        Naisviha, kateus ja katkeruus tekee ihmisestä matalaälyisen ja taantuneen. -TT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisviha, kateus ja katkeruus tekee ihmisestä matalaälyisen ja taantuneen. -TT

        Niin varmaankin..


    • Anonyymi

      Onpa mukavaa palstasetä että tuotat näille simppeleille omaa ideaalitodellisuutta

    • Anonyymi

      Sinä teet niinkuin itsestäsi tuntuu hyvältä. Muista, että sinua ei voi painostaa seksiin. Suuteleminen ei ole lupaus seksistä. Seksi perustuu aina kummankin osapuolen suostumukseen. Jos suostumusta ei ole, kyse on seksuaaliväkivallasta.

    • Anonyymi

      Jos olet alle 18 vuotias, mene poliisin puheille. Jos olet yli 18 vuotias, opettele puhumaan ja sanomaan ei.

    • Anonyymi

      Ei kenellekään tarvitse antaa, jos ei vaan halua, vaikka olisi päätynyt jo sänkyyn asti. Mies kuulostaa hyväksikäyttäjältä. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Olet trolli tai sitten kokematon etkä ymmärrä että se mies ei ole kertomasi perusteella turvallinen. Ei hillitse omia haluja ja herää kysymys ymmärtääkö että sinulla on oikeus aina ja joka tilanteessa sanoa EI.

      • Anonyymi

        Eikä sinun tarvitse perustella eikä edes keskustella pusustanne enää. Siihen ei liity seksi eikä siihen voi jälkikäteen liittää seksiä. Jatka toiseen suuntaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sinun tarvitse perustella eikä edes keskustella pusustanne enää. Siihen ei liity seksi eikä siihen voi jälkikäteen liittää seksiä. Jatka toiseen suuntaan

        Aloittaja antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.

        Niin, miksi monet naiset ovat niin peräänantamattomia vaikka ymmärtävät antaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.

        Juu ei. Siinä yksi haitallinen sanonta. Mies näkee totuuksia siellä missä niitä ei ole. Pussaaminen on pussaamista ja pussaaminen osana seksiä on toinen asia.

        "Ottaa väkisin" on hyvä esimerkki huonosta kuvailusta. Kyseessähän on raiskaaminen. Sukupolvelta toiselle periytynyt sanonta ja täytetty häpeällä sekä pelolla toisen tuomitsemisesta. Raiskaamista tapahtuu niin paljon että siitä on puhuttu pehmeästi. Oma mies, oma poika, sinä itse, tutun poika, naispuolinen ihminen jne. Niin naiset kuin miehet ovat väistelleet asiasta puhumista sen oikealla nimellä. Olisiko aika opetella uudet tavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei. Siinä yksi haitallinen sanonta. Mies näkee totuuksia siellä missä niitä ei ole. Pussaaminen on pussaamista ja pussaaminen osana seksiä on toinen asia.

        "Ottaa väkisin" on hyvä esimerkki huonosta kuvailusta. Kyseessähän on raiskaaminen. Sukupolvelta toiselle periytynyt sanonta ja täytetty häpeällä sekä pelolla toisen tuomitsemisesta. Raiskaamista tapahtuu niin paljon että siitä on puhuttu pehmeästi. Oma mies, oma poika, sinä itse, tutun poika, naispuolinen ihminen jne. Niin naiset kuin miehet ovat väistelleet asiasta puhumista sen oikealla nimellä. Olisiko aika opetella uudet tavat?

        Oikeussalissahan näitä nykyään käsitellään kun rahapulassa olevat eukot näitä pikkup*lluhommia sinne työntävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeussalissahan näitä nykyään käsitellään kun rahapulassa olevat eukot näitä pikkup*lluhommia sinne työntävät.

        Korvausten perässä juoksevat.


    • Anonyymi

      Olet aikamoiseen kiipeliin joutunut. Tepriassa et ole miehelle mitään velkaa mutta hänen uskonnossaan jo suuteleminen on lupaus seksistä ja tuollaiset suhtautuvat äärinmäisen väkivaltaisesti kieltäytymiseen, tuntevat itsensä ja sukunsa kunniaa loukatun. Ole varovainen voi saada akkuhappoa naamallesi jos seksiin antautuminen ei onnistu. Ehkä pitäisi vain purra hammasta ja kestää nylkytys, pääsisit eroon tyypistä tai ainakin kolmanneksi tai neljänneksi tyttäystäväksi?

    • Anonyymi

      No on äijällä vainoharhaa🤮😂 Luulee omistavansa kaiken mihin koskee. Omistushaluinen kontrollimies. Pelottavaa painostusta ja yritystä hallita toista. Sanoisin että vaarallinen on. Pysy kaukana.

      • Anonyymi

        Taidan kuitenkin antaa piirakkaa, sillä selviän helpoiten asiasta.
        PS.nyt ei tarkoiteta karjalanpiirakkata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan kuitenkin antaa piirakkaa, sillä selviän helpoiten asiasta.
        PS.nyt ei tarkoiteta karjalanpiirakkata.

        Tarjoa myös munavoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoa myös munavoita

        Ulkomaalaiselle hyvässä tarkoituksessa tarjottu "creampie" saattaa johtaa vaikka mihin.


    • Hyi. Älä todellakaan anna, jos et halua. Pysy kaukana siitä miehestä. Etkä ole velkaa sille yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe