Onko muoti liike today Turun tieltä tehnyt konkan vai miks on loppunut ja liike siirretty Kauppalankatu 2, aika pieni myymälä. Eilen vasta huomasin
Muoti liike today
Anonyymi-ap
9
325
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tuo listoilla ollut jo monia vuosia, joten mikä ettei.
- Anonyymi
Jos on myynyt vanhat toimitilat pois
- Anonyymi
Siellä ei koskaan näy olevan asiakkaita kun ohi menee ja nyt ikkunat on peitetyt
Eiks se omistaja ollut jollain konkurssi listalla tässä taannoin jos oikein muistan - Anonyymi
Oletko aina katsellut ikkunan takana
- Anonyymi
Aina.
- Anonyymi
Ei loimaalaiset mene Loimaalaissin butiikeihin
- Anonyymi
Ei meekkään ne menee turkuun
- Anonyymi
Onko suutari loppunut
- Anonyymi
En tiedä, mutta Prismassa on hyvä suutari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815