Oltiin Papinniemen leirintäalueella ja yövyimme mökin puolikkaassa ja toisella puoliskolla oli noin 30v mies.
Mökkiin kuului saunavuoro.
Mies oli tuntematon ja mentiin kolmistaan saunaan jossa mies osoitti kiinnostustaan minua kohtaan saaden kullin nousua.
Mieheni ehdotti minulle kimppaa hänen kanssaan.
Mietin illan mittaan ja nautimme hieman alkoholia siinä krillaillessamme.
Lopulta kysyin mieheltäni vieläkö hän haluaisi tämän miehen meidän mukaan sänkyyn mieheni halusi.
Laitoin meidän puolen patjat lattialle pyysimme miestä meidän puolelle yökylään.
Mies tuli tuoden vielä yhden patjan jolloin koko vapaa lattiatila oli petinä.
Olin vuorotellen miesten kanssa toisen naisessa takaapäin toisen imiessä rintojani.
Seuraavana päivänä mies lähti emmekä tiedä muuta kuin että olin harrastanut seksiä Kalen kanssa.
Näin olin ensikertaa kimppanaisena, onneksi en viimeistä kertaa.
T. 28-vuotias rva
Matkakokemus
Anonyymi-ap
0
812
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741