Oltiin Papinniemen leirintäalueella ja yövyimme mökin puolikkaassa ja toisella puoliskolla oli noin 30v mies.
Mökkiin kuului saunavuoro.
Mies oli tuntematon ja mentiin kolmistaan saunaan jossa mies osoitti kiinnostustaan minua kohtaan saaden kullin nousua.
Mieheni ehdotti minulle kimppaa hänen kanssaan.
Mietin illan mittaan ja nautimme hieman alkoholia siinä krillaillessamme.
Lopulta kysyin mieheltäni vieläkö hän haluaisi tämän miehen meidän mukaan sänkyyn mieheni halusi.
Laitoin meidän puolen patjat lattialle pyysimme miestä meidän puolelle yökylään.
Mies tuli tuoden vielä yhden patjan jolloin koko vapaa lattiatila oli petinä.
Olin vuorotellen miesten kanssa toisen naisessa takaapäin toisen imiessä rintojani.
Seuraavana päivänä mies lähti emmekä tiedä muuta kuin että olin harrastanut seksiä Kalen kanssa.
Näin olin ensikertaa kimppanaisena, onneksi en viimeistä kertaa.
T. 28-vuotias rva
Matkakokemus
Anonyymi-ap
1
938
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392892Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282703100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442356Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201941Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401873Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571689- 381563
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä341461- 451393
- 261241