Sopiiko joku näistä https://urly.fi/3T91 kohdalleen, vai peräti kaikki?
No mites ne lieksalaisten tuntemukset?
9
149
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeisessä kuvassa pitäisi olla tunnen itseni Jeesukseksi kuten muissa kuvissa
- Anonyymi
Ongelma lauseessa "Tunnustan Jeesuksen herraksi" on siinä että sen sanoja pyrkii käyttämään valtaa toisiin ihmisiin. Tunnustan Jeesuksen herraksi ja Jeesus on teidänkin herraksi eli tosiasiassa minä olen teistä kaikista paras ja teidän herra koska Jeesus on minun herra. Olen teidän yläpuolellanne
- Anonyymi
Jos joku tuntee itsensä kissaksi siihen ei liity samanlaista vallan ja ylemmyyden tunnetta. Henkilö on vain kissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku tuntee itsensä kissaksi siihen ei liity samanlaista vallan ja ylemmyyden tunnetta. Henkilö on vain kissa
Kukas se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse. Ikivanha Lieksalainen sananlasku.
- Anonyymi
Noinhan se on, eli sanoja pitää itseään ikään kuin Jössen vänkärinä, mille on annettu oikeus määräillä eri tavoin ns. toisinajattelijoiden ja uskonnottomien elämästä. Muuten perii perkeleensaatana joka käryyttää helvetin liekeissä ikuisesti mikäli epäilee eikä nöyrry uskovaisten määräiltäväksi tai edes yhdy niiden ajatuksiin eli samanmielisyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä. Kuka mitenkin itseänsä korottaa ja ylemmyydentunteesa hankkkii. Aika monet uskonnon kautta,
- Anonyymi
Vaimoni haluaa käyttää burkaa.
Voimaanuttavaa!- Anonyymi
Nunnat saa käyttää kaapua ilman kritisointia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nunnat saa käyttää kaapua ilman kritisointia?
Olisi suotavaa ymmärtää mikä on burgan ja kaavun ero!
Burka on musliminaisten käyttämä kankainen kaapu, joka peittää koko vartalon kasvoineen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962159
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786