Mitä te pihtailette vuokra-asuntojen ilmalämpöpumppujen kanssa?!
Eläimiäkään ei lain mukaan saa pitää noin kuumissa oloissa kuin missä ihmiset helteellä joutuvat asumaan vuokra-asunnoissa.
Vaikuttaa täysin ylimieliseltä kuttuilulta vuokralaisia kohtaan olla asentamatta viilentävää ilmalämpöpumppua asuntoon, etenkin kun siitä koituvat kustannukset vuokranantaja saa vähentää verotuksessa ja lisäksi ilmalämpöpumppu nostaa asunnon arvoa ja haluttavuutta.
Vuokranantajat hoi!
9
123
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä kaikissa omistusasunnoissakaan ole ilmalämpöpumppua.
- Anonyymi
Ette osaisi kuitenkan käyttää sitä ja joutuisi jatkuvasti huoltamaan. Ei kannata investoida, kun söisi tuottoa.
- Anonyymi
Ajan kanssa kivikauden varustetasoiset mörskät jääkin sitten ilman vuokralaisia.
Itse olen asunut järkyttävän kuumassa kerrostaloasunnossa jossa ei ollut viilentävää ilmastointia eikä ilmalämpöpumppua ja ymmärrän tuskan hyvin. Se oli viimeinen kerta, kyllä vuokralaisellakin on oikeus odottaa että asunto täyttää terveys- ja mukavuusvaatimukset, eikä tyytyä mihin tahansa hikikopperoon.
- Anonyymi
Noilla uudemmilla pumpuilla viilentäminen on kyllä halpaa, isot tuulettimet vie paljo enemmän sähköä, kokemusta on. Liekö sitten vanhat pumput olleet kovempia sähkösyöppöjä viilennyksessä..
- Anonyymi
Jos asuntoon kuuluu kylmäkoneita, jääkaappia, pakastinta, niin ne vasta kovilla ovatkin ja poksahtelevat kun asunnossa on +30 ja ylikin lämmintä...
Huoneiston viilentäminen toisi säästöä myös tätä kautta.- Anonyymi
Niimutku ne saa vähentää verotuksessa ja jopa maksattaa vuokralaisella😂🤣
Viimeistään jättämällä vakuuden palauttamatta kun särit sen jääkaapinkin.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä vuokrata yhtään asuntoa kellekkään. Jatkuvasti naukumassa ja eletään kuin siat vatukossa. Ostakaa ihmeessä itsellenne hyvin ilmastoitu koti kun se ei maksa juuri mitään säästytte vuokrakiskonnalta ja saatte elää kuin navetassa kukaan ei tule sanomaan ettei keittiöön sovi paskantaa. Nyt on erinomainen tilanne kun rakentaminen on täysin seis. Kolmen vuoden päästä ei ole enää vuokra-asuntoja päästään tästäkin ongelmasta.
- Anonyymi
Puhuuko nyt vuokra-asuntosijoittaja...?
Jos, niin onpa tyhmä.
Paremminkin pankin asunnossa asuva "omistusasuja" leikkii herraa, mutta aamulla herää taas karuun totuuteen.
- Anonyymi
Turhaa itkua, muuttaa mieleiseen asuntoon eikä valita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071