selän takana niin, että ex-"rakas" ei saa työpaikkaa sen jälkeen.
Jotkut voivat puhua ex-"rakkaastaan" pahaa
42
426
Vastaukset
- Anonyymi
En ole sellainen.
- Anonyymi
Ensin työpaikka halusi minusta irti. Entisen työpaikan ihmiset eivät enää tervehdi. Tuntuu, etten saa työasioitani kuntoon.
- Anonyymi
Voi olla muukin kuin ex. Ihminen voi olla susi toiselle. Terkut ex-työkaverille. Vtun huomionhakuinen minä minä-tyyppi.
- Anonyymi
Voi olla. Minulla on synkkä pilvi ollut pään päällä vuosia. Ex-työkaverit olivat jotenkin niin outoja minua kohtaan enkä kuvittele tätä vaan hen niinkuin karttoivat ja ylistivät tätä toista henkilöä ja minä sain potkut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Minulla on synkkä pilvi ollut pään päällä vuosia. Ex-työkaverit olivat jotenkin niin outoja minua kohtaan enkä kuvittele tätä vaan hen niinkuin karttoivat ja ylistivät tätä toista henkilöä ja minä sain potkut.
Potkuihin on yleensä hyvä syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taloudellistuotannolliset syyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taloudellistuotannolliset syyt
Kyllä sulle uusi työ löytyy. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sulle uusi työ löytyy. :)
Varmaan. Jossain OF:ssä tai Norgen kalatehtaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä mies pärjäät :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää kalastamisesta enkä erityisemmin Norjasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää kalastamisesta enkä erityisemmin Norjasta.
En minäkään kalastamisesta tykkää. Joskus on pakotettu onkimaan. Norja on ihan mukava paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä mies pärjäät :)
Pärjään olen mä pärjänny tähänkin asti töissä käydessä jäi vielä vähemmän rahaa käyttöön kui ny
- Anonyymi
trolli
- Anonyymi
Mitäpä sellaisella työpaikalla
- Anonyymi
Mitäpä sitä. Eihän ihmiset rakasta ja välitä.
- Anonyymi
Nää tekstit ei ole terveitä. Ihan kuin aloittaja itse haluais jollekin aiheuttaa hankaluuksia.
- Anonyymi
Haluan työpaikan, en hankaluuksia.
- Anonyymi
Kimppaantuminen usein on esileikkiä kumppanismille.
- Anonyymi
Mä jo aattelin että oon palstalla ainoo :D
-sivusta - Anonyymi
En ikinä ole ymmärtänyt kalastamisen päälle. Minusta kalastaminen on eläinten rääkkäystä ja kidutusta. Norja taas ei ole kiinnostanut koskaan. Kummallinen kieli, huonot säät, epämiellyttävät ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä ole ymmärtänyt kalastamisen päälle. Minusta kalastaminen on eläinten rääkkäystä ja kidutusta. Norja taas ei ole kiinnostanut koskaan. Kummallinen kieli, huonot säät, epämiellyttävät ihmiset.
Se kalatehdasjuttu oli huumoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävän sujuvasti moni silti aamusin norjaa posliinijumalalle haastelee etenkin viikonloppuisin
- Anonyymi
Ei ole fiksua tuollainen käytös. Siinä tekee pahimman virheen itse. Usein jos haluaa pahaa toisesta puhua, niin pienikin asia voi saada suhteettomat mittasuhteet. Rikokset ovat eri asia. Nehän pitäisi aina työnantajan nähdä, mutta ne saadaan selville rikostaustaotteen kautta. Kaikki muu paha puhe on pahan tekoa, jos silllä yritetään vaikeuttaa toisen elämää. EI virheetöntä ihmistä olekaan.
- Anonyymi
Jouduin vaihtamaan kokonaan alaa. Nyt keskeytin toisen alan työn yhden accidentin takia. Työt takkuavat. Mietin vain, miksi ensimmäisen alan työssä ihmiset olivat niin negatiivisia. En minä ole ilkeä. Toista he taasen ylistivät. En puhunut koskaan hänen henk. koht. juttuja. Jos hän puhui minusta, en anna anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouduin vaihtamaan kokonaan alaa. Nyt keskeytin toisen alan työn yhden accidentin takia. Työt takkuavat. Mietin vain, miksi ensimmäisen alan työssä ihmiset olivat niin negatiivisia. En minä ole ilkeä. Toista he taasen ylistivät. En puhunut koskaan hänen henk. koht. juttuja. Jos hän puhui minusta, en anna anteeksi.
Tuskin puhui. Ja jos puhui, ei ole sinun ongelmasi, vaan hänen. Kyllä varmasti löydät vielä mukavan työyhteisön. Ole itse muita tukeva, äläkä etsi vikoja muista, niin varmasti pärjäät. Voi hyvin!
- Anonyymi
Totta. Jo edesmennyt exä sai paljon pahaa aikaiseksi.
- Anonyymi
Juopot rakkikoirat ei pysyneet tolpillaan,viina kaupas keskellä päivää uutta hakee ei oo Johtaja ainesta össön sösön plääh
- Anonyymi
ammattilaiset eivät usko puheisiin, joten huoli pois. Ja haet töitä persoonallasi, taidoillasi ja uskot noin asioita, et ehkä ole työkykyinen. Jätä tuommoista ajatukset ja uskomukset pois. kaikista puhutaan joskus, ei se kivaa ole ja jos on ammatttitaidoton pomo voi joutua silmätikuksi mutta usein semmoiset tekee muitakin virheitä ja ajan mittaa lähtevät tai haet itse muihin tehtäviin kun olet näyttänyt miten hyvä olet 🙂
- Anonyymi
Ehkä en ole työkuntoinen. Olen henkisesti ja fyysisesti maassa. No, ei se mitään.
- Anonyymi
Puheiden paikkansa pitävyydellä ei usein ole merkitystä firmoja kun myydään maineella ei osaamisella osaavat firmat menee puskaradioiden kautta siksi niiden ei tartti laskia mainostamis budjettia erikseen siihenkin saa helposti menemään miljoonia vuodessa alasta riippuen
- Anonyymi
Ei tuon kaltainen ihminen ole eksästään koskaan edes välittäny mu halu omistaa toinen on jännä asia on mullakin tyttäreni äiti semottin jolta tuo saattas jopa onnistua unohti vaan että helsingissä olin kerenny jo saada maineeni työntekijänä ja haminassa työn saantia haittaa jo yksistään se kenenkä lapseksi olet sattunu syntyyn on niin pien kylä kyseessä et ensin omat lapset töihin osas ne tehdä töitä tai ei ja seuraavaksi ihmitellään miks firmal ei niin hyvin menekkään mu mitäpä noista sama se on useimmat kaupungin työpaikat aikanaan ainakin meni kesätyöpaikat nuorille sen mukaan kenen vanhempi istu milläkin pallilla mu näi pienes kyläs kun tietää ja tuntee riittävästi ihmisiä ei tarvi pettyä kun tietää kuinka asiat hoituu ja ihan yleisestikin suomessa ei osaaminen välttis takaa töitä pitäs olla ulkonäköäkin alkoholiongelma no ei taida olla ongelma kun ei anna vaikuttaa työhön ainakin mitä nyky päättäjiä kahtoo vanhoja juoppoja enemmistö aikanaan kun olin kaupungin kiinteistöhuollossa töissä kaupunki ei palkkalistoilleen juoppoja tartti paloin ratista silloi toki työllistämistyön olin loppuun kun kaupungille lähes ilmainen työntekijä olin
- Anonyymi
Tosin pit muuttaa poitsilasta keskustaan et työmatka lyheni ei huvittan silloi kävellä viittä kilsaa töihi
- Anonyymi
Se on juurikin näin, että suhteella menee moni työpaikka. Sitten ihmetellään, kun firmalla ei menekään enään hyvin. Juoppoja on joka työpaikassa ja suvussa tai nykyään puhutaan päihteidenkäyttäjistä. Itse sain kesätyöpaikat hakemalla ja olin ala-asteella yrittäjä. Kaikkea on yritetty, mutta oli vihoviimeinen niitti, että menin rakastumaan työpaikan henkilöön. Sotkin niin asiani ja menin masennuksen kierteeseen. Oman pienen elämäni haluaisin vielä kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin, että suhteella menee moni työpaikka. Sitten ihmetellään, kun firmalla ei menekään enään hyvin. Juoppoja on joka työpaikassa ja suvussa tai nykyään puhutaan päihteidenkäyttäjistä. Itse sain kesätyöpaikat hakemalla ja olin ala-asteella yrittäjä. Kaikkea on yritetty, mutta oli vihoviimeinen niitti, että menin rakastumaan työpaikan henkilöön. Sotkin niin asiani ja menin masennuksen kierteeseen. Oman pienen elämäni haluaisin vielä kuntoon.
Se on voivoi kuule.
- Anonyymi
Olen vähän liiankin tunnettu siitä, että puhun hänestä pelkkää hyvää.
Nainen - Anonyymi
Mistä noin päättelet? Jos olet ammattitaitoinen ja työkokemusta on,saat ajanmittaan töitä. Nyt on paljon työttömyyttä ja työpaikkoja on vähän. Voihan olla ettei ex liity asiaan mitenkään. Kuulostat huonostivoivalta.
- Anonyymi
Olen huonistivoiva. Ei se mikään salaisuus ole. Ei varmaan liitykään tai liittyy sillä tavalla, että jos en olisi sotkeentunut häneen, olisin elänyt normaalisti "rauhassa", olisin hakeutunut uudelle alalle. Kaikki olisi mennyt hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huonistivoiva. Ei se mikään salaisuus ole. Ei varmaan liitykään tai liittyy sillä tavalla, että jos en olisi sotkeentunut häneen, olisin elänyt normaalisti "rauhassa", olisin hakeutunut uudelle alalle. Kaikki olisi mennyt hyvin.
No mikä estää hakeutumasta uudelle alalle? Aina voi löytää elämälleen uuden suunnan.
- Anonyymi
Tuhatyhdeksänsataayhdeksänkymmentäluvulla, on ollut mahdollista, että,joku, on toista työpaikalla, käynnyt kehumassa, joku ihana ex.
- Anonyymi
Nyky suomessa järkevät lopettaa työt ja teot verot turhat maksut joita ei saa kuiteskaa. Eläke yhtiöt puhuu.niitä näitä mutta kun maksun aika tulee on hävinnyt yks kaks.50. v työhistoria toi on jo julkinen ryöstö yhteiskunnas.
- Anonyymi
Ei minusta voi. Ellei ole joku tiivis sisäpiiri kyseessä.
Todennäköisempää on, että exä on harhainen. Sellaisen elämän exä kyllä "pilaa" vielä vuosien viiveellä. Syyttely ei lopu koskaan. Narsistit on tällaisia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122