Löysin jo uuden naisen.

Anonyymi-ap

Älä enää kaipaa. Hyvästi.

38

580

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🤭🥹

• Anonyymi

’uus’ vanha heh

• Anonyymi

Katsotaan kauan sekin taasen kestää.

• Anonyymi

Miten niin taas???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin taas???

No, niinhän se on aina. Ja kun on "virallinen" kumppani, on sivusuhteita. Kulissit pitää olla pystyssä. Mutta mitäpä se minulle enään kuuluu. Tiemme erosivat ja on yksi hailee, mitä teet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, niinhän se on aina. Ja kun on "virallinen" kumppani, on sivusuhteita. Kulissit pitää olla pystyssä. Mutta mitäpä se minulle enään kuuluu. Tiemme erosivat ja on yksi hailee, mitä teet.

Täällä on aika usein viime aikoina ollut tuo "enään" käytössä. Tänään voi sanoa, muttei enään. Jostain Tampereelta tuokin lähtöisin. Se on enää!

• Anonyymi

Löytäjä saa pitää. Tervemenoa 👍

• Anonyymi

jälelle jääneet *ukonrähjät

• Anonyymi

Mun kaivattu ei tuollaista kirjoita.

• Anonyymi

Äläs oo varma.

• Anonyymi

Ei varmaan kirjoittaisikaan noin. Olisi varmaan hyvin hienotunteinen ja ei uskaltaisi mennä eteen päin ennen kuin tieitäisi varmasti sinun tilanteesi. Siis jos molemmat vapaat , normaalit ihmiset ja tunteita oli.

• Anonyymi

Kumpa kaipaamani nainen tietäisi että olen semmoinen, että muiden omaksi ja syleiltäväksi en tahdo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpa kaipaamani nainen tietäisi että olen semmoinen, että muiden omaksi ja syleiltäväksi en tahdo.

Rukoile hänen puolestaan 🧚🕊️🌻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoon👍

• Anonyymi

Ollaan vanha pariskunta, älä herjaa.

• Anonyymi

Älä palstasetä valehtele. Ei sua kukaan nainen huoli eikä sen puoleen mieskään.

• Anonyymi

Varmaankin ohi kun ei ole tunnistetta

• Anonyymi

Heeeehhhehehe

• Anonyymi

Olishan tuota voinu tunnisteita laittaa, kyllä.

• Anonyymi

et sä täältä poissa pysy🧍‍♀️.

• Anonyymi

Olen onnellinen puolestasi☺️ Olet sen ansainnut. Kyllä mä silti ikävöin, molempien edestä nyt sitten. Toivon että kaikki menee hyvin👍

• Anonyymi

Tuskin kukaan, kenellä on ollut aitoja tunteita ja arvostus ihastustaan kohtaan, koskaa kirjoittaisi noin.

• Anonyymi

Niimpä. Ei ainakaan rakkautta ole tuntenut. Kiusaamistahan tuo on ja kostokirjoitus.

• Anonyymi

Joo, ei minuakaan enää kiinnosta.

• Anonyymi

Jäi kaikesta huolimatta itselläsi ikävä vaikka uuden naisen löysit 🥰😘❤️‍🔥❤️

• Anonyymi

pikku kille atoptoitiin

• Anonyymi

Kiitos tiedosta ja toivottavasti oot onnellinen. Onnellisempi kuin olisit ollut minun kanssani. Hyvää loppu kesää ja Taivaan Isän rakkautta sinulle ja uudelle kullallesi! Älä mieti miten selviän. Selviän lopulta aina. 🤍🌱☀️🌻

• Anonyymi

Höpötystä.

• Anonyymi

Hmm.Tunteet ne vain ihmistä herjaa....

• Anonyymi

AP!! Ei mene kuin kolme kuukautta niin eroatte, muta jos sinnittelette yli kolmen kuukauden niin seuraava etappi kriisiin on kolme vuotta.

• Anonyymi

En edes tiennyt, että oot eronnut. 🤔

• Anonyymi

🥺😢😭

• Anonyymi

Mitäs läksit niih!!!!!!!!!

• Anonyymi

Ei kannata jäädä rannalle ruikuttamaan jos kaivattu löytynyt uuden rakkaan. Vittu kun te lellipennut ootte helpolla päässeet. Rakkaus loppuu kun sen on loputtava. Siihen tarvitaan paljon tahtoa. Ja sen takia että toisen omaa ei saa haluta. Mutta ette te mitään tiedä kun ette halua tietää ja teette syntiä oikein olan takaa.

• Jaa sä löysit. Mistä? Löytäsinköhän mäkin, jos niitä tolleen vaan löytyy?

• Anonyymi

Varmuudeksi jos minulle, en oikeasti kaipaa. En ikävöi yhtään exää oikeassa elämässä tai täältä. Kiva mennä omassa elämässä eteen päin, myös omissa töissä ja ihmissuhteissa. ja monessa asiassa.

• Anonyymi

En usko kun niin vakuuttelit tunteitasi vasta hetki sitten. Jos tuo on totta se nainen joutuu kyllä kamalan hyväksikäytön uhriksi takiasi. Nimimerkillä kokemusta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe