Älä enää kaipaa. Hyvästi.
Löysin jo uuden naisen.
38
580
Vastaukset
- Anonyymi
🤭🥹
- Anonyymi
’uus’ vanha heh
- Anonyymi
Katsotaan kauan sekin taasen kestää.
- Anonyymi
Miten niin taas???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin taas???
No, niinhän se on aina. Ja kun on "virallinen" kumppani, on sivusuhteita. Kulissit pitää olla pystyssä. Mutta mitäpä se minulle enään kuuluu. Tiemme erosivat ja on yksi hailee, mitä teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, niinhän se on aina. Ja kun on "virallinen" kumppani, on sivusuhteita. Kulissit pitää olla pystyssä. Mutta mitäpä se minulle enään kuuluu. Tiemme erosivat ja on yksi hailee, mitä teet.
Täällä on aika usein viime aikoina ollut tuo "enään" käytössä. Tänään voi sanoa, muttei enään. Jostain Tampereelta tuokin lähtöisin. Se on enää!
- Anonyymi
Löytäjä saa pitää. Tervemenoa 👍
- Anonyymi
jälelle jääneet *ukonrähjät
- Anonyymi
Mun kaivattu ei tuollaista kirjoita.
- Anonyymi
Äläs oo varma.
- Anonyymi
Ei varmaan kirjoittaisikaan noin. Olisi varmaan hyvin hienotunteinen ja ei uskaltaisi mennä eteen päin ennen kuin tieitäisi varmasti sinun tilanteesi. Siis jos molemmat vapaat , normaalit ihmiset ja tunteita oli.
- Anonyymi
Kumpa kaipaamani nainen tietäisi että olen semmoinen, että muiden omaksi ja syleiltäväksi en tahdo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa kaipaamani nainen tietäisi että olen semmoinen, että muiden omaksi ja syleiltäväksi en tahdo.
Rukoile hänen puolestaan 🧚🕊️🌻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoon👍
- Anonyymi
Ollaan vanha pariskunta, älä herjaa.
- Anonyymi
Älä palstasetä valehtele. Ei sua kukaan nainen huoli eikä sen puoleen mieskään.
- Anonyymi
Varmaankin ohi kun ei ole tunnistetta
- Anonyymi
Heeeehhhehehe
- Anonyymi
Olishan tuota voinu tunnisteita laittaa, kyllä.
- Anonyymi
et sä täältä poissa pysy🧍♀️.
- Anonyymi
Olen onnellinen puolestasi☺️ Olet sen ansainnut. Kyllä mä silti ikävöin, molempien edestä nyt sitten. Toivon että kaikki menee hyvin👍
- Anonyymi
Tuskin kukaan, kenellä on ollut aitoja tunteita ja arvostus ihastustaan kohtaan, koskaa kirjoittaisi noin.
- Anonyymi
Niimpä. Ei ainakaan rakkautta ole tuntenut. Kiusaamistahan tuo on ja kostokirjoitus.
- Anonyymi
Joo, ei minuakaan enää kiinnosta.
- Anonyymi
Jäi kaikesta huolimatta itselläsi ikävä vaikka uuden naisen löysit 🥰😘❤️🔥❤️
- Anonyymi
pikku kille atoptoitiin
- Anonyymi
Kiitos tiedosta ja toivottavasti oot onnellinen. Onnellisempi kuin olisit ollut minun kanssani. Hyvää loppu kesää ja Taivaan Isän rakkautta sinulle ja uudelle kullallesi! Älä mieti miten selviän. Selviän lopulta aina. 🤍🌱☀️🌻
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Hmm.Tunteet ne vain ihmistä herjaa....
- Anonyymi
AP!! Ei mene kuin kolme kuukautta niin eroatte, muta jos sinnittelette yli kolmen kuukauden niin seuraava etappi kriisiin on kolme vuotta.
- Anonyymi
En edes tiennyt, että oot eronnut. 🤔
- Anonyymi
🥺😢😭
- Anonyymi
Mitäs läksit niih!!!!!!!!!
- Anonyymi
Ei kannata jäädä rannalle ruikuttamaan jos kaivattu löytynyt uuden rakkaan. Vittu kun te lellipennut ootte helpolla päässeet. Rakkaus loppuu kun sen on loputtava. Siihen tarvitaan paljon tahtoa. Ja sen takia että toisen omaa ei saa haluta. Mutta ette te mitään tiedä kun ette halua tietää ja teette syntiä oikein olan takaa.
Jaa sä löysit. Mistä? Löytäsinköhän mäkin, jos niitä tolleen vaan löytyy?
- Anonyymi
Varmuudeksi jos minulle, en oikeasti kaipaa. En ikävöi yhtään exää oikeassa elämässä tai täältä. Kiva mennä omassa elämässä eteen päin, myös omissa töissä ja ihmissuhteissa. ja monessa asiassa.
- Anonyymi
En usko kun niin vakuuttelit tunteitasi vasta hetki sitten. Jos tuo on totta se nainen joutuu kyllä kamalan hyväksikäytön uhriksi takiasi. Nimimerkillä kokemusta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331