Eipä ollu hääppöset makkaraperunat, hintaa tosin oli riittävästi :(
Vastaukset 7
- Anonyymi
Samanlaisesta grillikopista Hesburgerkin sai alkunsa,kun katteet oli kohdillaan. Nykyään hampurilaisketjujen annokset on todella pieniä kalliita ,eikä niillä nälkä lähde, mutta hese vaan rikastuu.
- Anonyymi
Ostin lihiksen kahdella nakilla ja se maksoi 12e . On kyllä aika kallista grilliruokaa kyseisessä kontissa. En enää käy siellä kun samalla rahalla saa lounaan oikeasta lounaspaikasta.
- Anonyymi
Seriffi grilli olis
- Anonyymi
Onko se entinen Makos grill vaihtanut nimeä...
- Anonyymi
Onko tää se uusi sheriffi grilli vai. Onko auki yöllä kun ravintolat suljetaan ja porukalla on kova nälkä ja grillillä on tungosta kuten entisajan oikealla Sheriffillä konsanaan.
- Anonyymi
Eipä oo auki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493