Kuin kaivatun ikävöimiseen?
Mihin muuhun käytät ikävä-palstaa
81
528
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on ajanvietettä. Kirjoittelen tänne kun seison kassajonossa tai bussipysäkillä tai olen yksin työpaikan tupakkatauolla.
- Anonyymi
Itse lueskelen, josko yksi kirjoittelee minusta pahaa tänne? Kohtasin tosi julman naisen, jonka kanssa ei ollut mitään saumaa sopia asioista? Ei halunnut ymmärtää mitään, vaikka kuinka yritin selittää asiaa helpoimman kautta. Tuntui aina vaan menevän vaikeammaksi. Ehkä se oli hänellä tarkoituskin?
- Anonyymi
Itseni hauskuuttamiseen, tunteiden purkuun ja ajankuluksi
- Anonyymi
Sama täällä🩶
- Anonyymi
Ikävöitkö lainkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävöitkö lainkaan?
Olet hullu. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hullu. Sivusta
Miksi noin sanot?
- Anonyymi
Tämä ei ole sellainen paikka, jossa olisin enemmän, kuin mitä kaipauksen esiin tuominen vaatii.
- Anonyymi
Tämä on minulle Raamattu ja lakikirja.
- Anonyymi
Onko sivusto finlex.fi sisällöltään sellainen, että kuka tahansa voi sovitella ja sommitella sitä omiin tarpeisiin? Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sivusto finlex.fi sisällöltään sellainen, että kuka tahansa voi sovitella ja sommitella sitä omiin tarpeisiin? Lol
Ja jatkokysymys- onko täällä mielestänne menossa jatkuvasti joku ns virtuaalinen lakitupashow? Ei näin, tervetuloa todellisuuteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jatkokysymys- onko täällä mielestänne menossa jatkuvasti joku ns virtuaalinen lakitupashow? Ei näin, tervetuloa todellisuuteen
Ei ku lakituvissa mennään nykyään only fansien ehdoilla. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan se on luettelo mitä kautta voi ehdottaa systeemille (fak it) omaa tulkintaa, jos oikein filosofisesti miettii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan se on luettelo mitä kautta voi ehdottaa systeemille (fak it) omaa tulkintaa, jos oikein filosofisesti miettii
Momentin önnönnöö nojalla... Ei millään pahalla, mutta nämä kannattaa jättää esim talon lakimiehen tilattavaksi pääasiassa
- Anonyymi
Sivistän itseäni.
- Anonyymi
En muuhun. Toteutan itseäni muualla.
No täältä saa hyviä ideoita ja voi olla toisille avuksi. Pääsääntöisesti mä oon tuolla sinkuissa, mutta välillä käyn kattoon teitä ikäviä.
- Anonyymi
Mä käyn Kalajoella ja tunteilemassa ikävääkin välillä 😂
- Anonyymi
Samoin😁
- Anonyymi
Pyyhin myös vessahommien palstalla sen. Säästää paperia.
- Anonyymi
Ollakseni aina kaksi askelta edellä.
- Anonyymi
Edellä missä asiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellä missä asiassa?
Onkii tietoja koska todennäköisesti on hän joka vainoaa ja Kiusaa!!
- Anonyymi
Et silti ole vaikka luulisit niin ähäkutti
- Anonyymi
Sillai kai, palstan kautta etsivää ja puuhakasta leikkivä🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et silti ole vaikka luulisit niin ähäkutti
Ai jaa minä luulin lorupoika tuon olevan sinun kommentti, mutta sw olikin vain kimmoke sinulle tuohon..rupeamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellä missä asiassa?
Oletko arkielämän kohtaamisissa yhtä ankea kysymyspatteristoilla pommittaja mitä täällä netin pseudotodellisuudessa? Mies jonka ympäriltä tuolit viedään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kiusaa taas, palstasetä? Yllätys. Onet näköjään keksinyt toimivan reseptin millä saada kuuppajumien huamio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa minä luulin lorupoika tuon olevan sinun kommentti, mutta sw olikin vain kimmoke sinulle tuohon..rupeamaan
"Tinulle Suohon". Teidän uus slogan?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei vainoa ja kiusaa täällä.
Ei käytä lomailua tälle palstalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellä missä asiassa?
Vanha juttu täällä joka pyörii ympyrää.
- Anonyymi
Joku voitti kilpailun, jossa heidän piti selvitä viikko autiomaassa. Niinkö ?
- Anonyymi
Yritän selvittää millainen ihminen kaivattuni todellisuudessa on.
- Anonyymi
Ja ihan tätä provopalstaa käytät siihen? Ei jatkoon sanoisin, obsessiivinen moukka
- Anonyymi
Täällä nyt ei mitään kannata uskoa
- Anonyymi
Täältä saa hyviä ohjeita miltä naisen tulee näyttää.
- Anonyymi
Juu minä kans luen palstasetä näitä sinun toimintaohjeita tarkasti. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu minä kans luen palstasetä näitä sinun toimintaohjeita tarkasti. T naiselta
Heittäkää voltti saatte keksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heittäkää voltti saatte keksin
Seksin!
Hopsista!
Mitäh, luin väärin...
- Anonyymi
Tunteiden purkamiseen ja yksinäisyyden sietämiseen. Asun yksin.
- Anonyymi
Näköjään ihmiset käyttää tätä paikkaa muiden vaivaamiseen.
- Anonyymi
Onko sinun päähäsi alkanut kasautua hiljalleen ajatuksia, että sinuun viitataan jatkuvasti ja olet panettelun kohteena? Se voi johtua omista surrealistisista skeemoista jos et kestä esim ilmaisua palstasetä tai peettari jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun päähäsi alkanut kasautua hiljalleen ajatuksia, että sinuun viitataan jatkuvasti ja olet panettelun kohteena? Se voi johtua omista surrealistisista skeemoista jos et kestä esim ilmaisua palstasetä tai peettari jne
Ja onnittelut että sait pakan yhtä noloja moloja messiin samaan psy koosiin. Surrealistista
- Anonyymi
Vitsailuun ja veemäilyyn, nnjiaannnhhhh🦶🏻
- Anonyymi
Miten turhaan.
- Anonyymi
Influenssereitako nämä tytöt ovat ?
- Anonyymi
Keskusteluun, koska olen jäänyt palstakoukkuun. Useimmat aloitukset scrollaan avaamatta. Mutta joihinkin sitten saan ängettyä oman mielipiteeni tai kokemuksen. Eikä oma kokemus kai sitten niin kovin ihmeellinen ole, täällä vaikutan ihan normaalilta mielestäni. Muttei tietenkään ole normaalia kirjoitella täällä päivittäin.
- Anonyymi
Oikeastaan olen käyttänyt tätä tätä suurimman osan ajasta ajatuksieni ja kokemuksieni purkamiseen.
- Anonyymi
Kaikki tiet tiet vie samaan suuntaan.
- Anonyymi
Yritän ymmärtää mitä minulle tapahtui n 2013 - 2017
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Sepä just se. No, palapelin palaset muodostavat jo jonkinlaisen kuvan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä just se. No, palapelin palaset muodostavat jo jonkinlaisen kuvan
Nyt ei kuulosta mr palstapatentti hyvältä
- Anonyymi
Erkki McCornmic imas sisäänsä?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kuulosta mr palstapatentti hyvältä
Pelin palaset selvinneet IRL
- Anonyymi
En muuhun
- Anonyymi
Luen ja selvittelen asiaa.
- Anonyymi
Kuulostaa enemmän uhalta kuin mahdollisuudelta
- Anonyymi
En muuhun kuin pohdin meidän tapaamisia ja tulevia tapaamisia.
- Anonyymi
No jos rehellinen olen, käytän tätä pakosta. Kaipaan niin paljon. Kaikki muu tulee lisänä, hyvänä ja huonona. Olen hyväksynyt kuitenkin kohtaloni.
- Anonyymi
En mihinkään. Tulen tänne kun kaipaan hänen sanojaan. Jos olen rehellinen moni juttu täällä saa minut voimaan pahoin.
- Anonyymi
Mä en edes lue, jos heti otsikosta näkee että sisältö on roskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en edes lue, jos heti otsikosta näkee että sisältö on roskaa.
Joo, mullakin on tapana toisinaan aloittaa ihan avoimen mielen takia lukemaan. Mutta eihän siitä mitään tule kun alkaa ärsyttää ja suututtavaa. Varsinkin hirveä vihapuhe saaminut aivan suunniltaan.
- Anonyymi
Viihdytään vitseillä, en todin aivan ”kakkia”
- Anonyymi
Toiset punastuu vihasta toiset taas emt🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset punastuu vihasta toiset taas emt🧐
Onko muotijuttu toi ?
- Anonyymi
Tämähän on terapeuttinen sivusto jossa voi käsitellä myös huonoja parisuhteita, koska näiden suhteiden jälkeen minä olen tavannut mukavia miehiä joiden kanssa ollaan vietetty aikaa yhdessä ilman seksiä.
Monet ovat ihan varmasti olettaneet, että meillä on ollut seksiä vaikka me ollaan vain nukuttu alasti vierekkäin ja keskusteltu asioista jotka meitä on kiinnostaneet.
En minä heitä kutsu laastari-miehiksi vaan terapeuttisiksi suhteiksi joissa molemmat ollaan käsitelty kipeitä asioita.
Enemmän meistä on ollut toisillemme apua, kun ollaan viikonloppu vietetty yhdessä ja ei siihen ole muuta liittynyt, kun yhdessä oloa.
Minä ainakin kerroin avoimesti omasta erosta ja miehet kertoivat minulle, kun he saivat tietää kuka minun exä ja hänen uusi vaimonsa oli, että : Ei vika kyllä sinussa ole vaan miehessä ja parasta mitä hän on tehnyt sinulle on tuo,,että hän on vaihtanut ” LENNOSTA” vaimoa koska ei hänen vaimonsa vaihtamalla parantunut.- Anonyymi
Ja mikä olikaan palstasetä tässä se PUNAINEN lanka? Ei kai SININENKÄÄ sehä on tyttöjen väri
- Anonyymi
Tännehän voi tällaistakin sontaa oksentaa...
- Anonyymi
Raskaana elämän pakopaikka suoraan sanottuna
- Anonyymi
Raskaan*
- Anonyymi
Juo ööliä ja johan pömpöttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juo ööliä ja johan pömpöttää
Palstasedälle ja plus
- Anonyymi
Minulla sama. On päiviä, jolloin en pysty mihinkään. Nyt niitä päiviä on ollut tavallista enemmän tänä kesänä. Päiviä jolloin ei jaksaisi elämää, muttei ole valmis vielä lähtemään.
- Anonyymi
Vauvakuplassa eläminen on ihanaa ja vie mennessään. Kannattaa nauttia ajasta, vuodet vierii nopeasti.
Hei Baby on viihteellinen podcast naiseudesta, äitiydestä ja elämästä. Vertaistukea arjen ala-ja ylämäkiin tarjoavat luova suunnittelija Vivian Valpuri Nick sekä stylisti ja suunnittelija Kirsikka Simberg. Podcast on tuotettu yksinoikeudella Podmelle. Hei Baby on kesätauolla. Vivian ja Kirsikka pitävät sinulle seuraa seuraavan kerran torstaina 7.8. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvakuplassa eläminen on ihanaa ja vie mennessään. Kannattaa nauttia ajasta, vuodet vierii nopeasti.
Hei Baby on viihteellinen podcast naiseudesta, äitiydestä ja elämästä. Vertaistukea arjen ala-ja ylämäkiin tarjoavat luova suunnittelija Vivian Valpuri Nick sekä stylisti ja suunnittelija Kirsikka Simberg. Podcast on tuotettu yksinoikeudella Podmelle. Hei Baby on kesätauolla. Vivian ja Kirsikka pitävät sinulle seuraa seuraavan kerran torstaina 7.8.Höh. Tuo ihminenhän korjasi sen kirjainvirheensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla sama. On päiviä, jolloin en pysty mihinkään. Nyt niitä päiviä on ollut tavallista enemmän tänä kesänä. Päiviä jolloin ei jaksaisi elämää, muttei ole valmis vielä lähtemään.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Tää on mun memo mm ostoslistoille, ajanvaraukset voi kätevästi pistää tänne
- Anonyymi
Leuhkimiseen? https://youtu.be/EUipfmAeyDE?si=ymWHxlO6RdleKqNy
- Anonyymi
Mites toi biisi liittyy leuhkimiseen?
- Anonyymi
Käytä tätä kun vittuilemiseen mihin tätä muka muuhun turhaan vaivautus käyttään maailma täynnä ihmisiä jotka osaa vinkua enemmän kuin mitä itse osaavat antaa omien lapsien kanssa ei ole onneksi tarvinnu väitellä kun ajasta jonka heidän kanssaan viettää ja mitä enemmän lapsia on sitä vaikeampi aikaa on jakaa niin että antaa huomiota jokaiselle riittävästi saatika edes tasapuolisesti
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122