Mihin muuhun käytät ikävä-palstaa

Anonyymi-ap

Kuin kaivatun ikävöimiseen?

81

528

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on ajanvietettä. Kirjoittelen tänne kun seison kassajonossa tai bussipysäkillä tai olen yksin työpaikan tupakkatauolla.

• Anonyymi

Itse lueskelen, josko yksi kirjoittelee minusta pahaa tänne? Kohtasin tosi julman naisen, jonka kanssa ei ollut mitään saumaa sopia asioista? Ei halunnut ymmärtää mitään, vaikka kuinka yritin selittää asiaa helpoimman kautta. Tuntui aina vaan menevän vaikeammaksi. Ehkä se oli hänellä tarkoituskin?

• Anonyymi

Itseni hauskuuttamiseen, tunteiden purkuun ja ajankuluksi

• Anonyymi

Sama täällä🩶

• Anonyymi

Ikävöitkö lainkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävöitkö lainkaan?

Olet hullu. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet hullu. Sivusta

Miksi noin sanot?

• Anonyymi

Tämä ei ole sellainen paikka, jossa olisin enemmän, kuin mitä kaipauksen esiin tuominen vaatii.

• Anonyymi

Tämä on minulle Raamattu ja lakikirja.

• Anonyymi

Onko sivusto finlex.fi sisällöltään sellainen, että kuka tahansa voi sovitella ja sommitella sitä omiin tarpeisiin? Lol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sivusto finlex.fi sisällöltään sellainen, että kuka tahansa voi sovitella ja sommitella sitä omiin tarpeisiin? Lol

Ja jatkokysymys- onko täällä mielestänne menossa jatkuvasti joku ns virtuaalinen lakitupashow? Ei näin, tervetuloa todellisuuteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jatkokysymys- onko täällä mielestänne menossa jatkuvasti joku ns virtuaalinen lakitupashow? Ei näin, tervetuloa todellisuuteen

Ei ku lakituvissa mennään nykyään only fansien ehdoilla. Kuulemma.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallaan se on luettelo mitä kautta voi ehdottaa systeemille (fak it) omaa tulkintaa, jos oikein filosofisesti miettii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallaan se on luettelo mitä kautta voi ehdottaa systeemille (fak it) omaa tulkintaa, jos oikein filosofisesti miettii

Momentin önnönnöö nojalla... Ei millään pahalla, mutta nämä kannattaa jättää esim talon lakimiehen tilattavaksi pääasiassa

• Anonyymi

Sivistän itseäni.

• Anonyymi

En muuhun. Toteutan itseäni muualla.

• No täältä saa hyviä ideoita ja voi olla toisille avuksi. Pääsääntöisesti mä oon tuolla sinkuissa, mutta välillä käyn kattoon teitä ikäviä.

• Anonyymi

Mä käyn Kalajoella ja tunteilemassa ikävääkin välillä 😂

• Anonyymi

Samoin😁

• Anonyymi

Pyyhin myös vessahommien palstalla sen. Säästää paperia.

• Anonyymi

Ollakseni aina kaksi askelta edellä.

• Anonyymi

Edellä missä asiassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellä missä asiassa?

Onkii tietoja koska todennäköisesti on hän joka vainoaa ja Kiusaa!!

• Anonyymi

Et silti ole vaikka luulisit niin ähäkutti

• Anonyymi

Sillai kai, palstan kautta etsivää ja puuhakasta leikkivä🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et silti ole vaikka luulisit niin ähäkutti

Ai jaa minä luulin lorupoika tuon olevan sinun kommentti, mutta sw olikin vain kimmoke sinulle tuohon..rupeamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellä missä asiassa?

Oletko arkielämän kohtaamisissa yhtä ankea kysymyspatteristoilla pommittaja mitä täällä netin pseudotodellisuudessa? Mies jonka ympäriltä tuolit viedään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kiusaa taas, palstasetä? Yllätys. Onet näköjään keksinyt toimivan reseptin millä saada kuuppajumien huamio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa minä luulin lorupoika tuon olevan sinun kommentti, mutta sw olikin vain kimmoke sinulle tuohon..rupeamaan

"Tinulle Suohon". Teidän uus slogan?
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei vainoa ja kiusaa täällä.
        Ei käytä lomailua tälle palstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellä missä asiassa?

Vanha juttu täällä joka pyörii ympyrää.

• Anonyymi

Joku voitti kilpailun, jossa heidän piti selvitä viikko autiomaassa. Niinkö ?

• Anonyymi

Yritän selvittää millainen ihminen kaivattuni todellisuudessa on.

• Anonyymi

Ja ihan tätä provopalstaa käytät siihen? Ei jatkoon sanoisin, obsessiivinen moukka

• Anonyymi

Täällä nyt ei mitään kannata uskoa

• Anonyymi

Täältä saa hyviä ohjeita miltä naisen tulee näyttää.

• Anonyymi

Juu minä kans luen palstasetä näitä sinun toimintaohjeita tarkasti. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu minä kans luen palstasetä näitä sinun toimintaohjeita tarkasti. T naiselta

Heittäkää voltti saatte keksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heittäkää voltti saatte keksin

Seksin!

Hopsista!

Mitäh, luin väärin...

• Anonyymi

Tunteiden purkamiseen ja yksinäisyyden sietämiseen. Asun yksin.

• Anonyymi

Näköjään ihmiset käyttää tätä paikkaa muiden vaivaamiseen.

• Anonyymi

Onko sinun päähäsi alkanut kasautua hiljalleen ajatuksia, että sinuun viitataan jatkuvasti ja olet panettelun kohteena? Se voi johtua omista surrealistisista skeemoista jos et kestä esim ilmaisua palstasetä tai peettari jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinun päähäsi alkanut kasautua hiljalleen ajatuksia, että sinuun viitataan jatkuvasti ja olet panettelun kohteena? Se voi johtua omista surrealistisista skeemoista jos et kestä esim ilmaisua palstasetä tai peettari jne

Ja onnittelut että sait pakan yhtä noloja moloja messiin samaan psy koosiin. Surrealistista

• Anonyymi

Vitsailuun ja veemäilyyn, nnjiaannnhhhh🦶🏻

• Anonyymi

Miten turhaan.

• Anonyymi

Influenssereitako nämä tytöt ovat ?

• Anonyymi

Keskusteluun, koska olen jäänyt palstakoukkuun. Useimmat aloitukset scrollaan avaamatta. Mutta joihinkin sitten saan ängettyä oman mielipiteeni tai kokemuksen. Eikä oma kokemus kai sitten niin kovin ihmeellinen ole, täällä vaikutan ihan normaalilta mielestäni. Muttei tietenkään ole normaalia kirjoitella täällä päivittäin.

• Anonyymi

Oikeastaan olen käyttänyt tätä tätä suurimman osan ajasta ajatuksieni ja kokemuksieni purkamiseen.

• Anonyymi

Kaikki tiet tiet vie samaan suuntaan.

• Anonyymi

Yritän ymmärtää mitä minulle tapahtui n 2013 - 2017

• Anonyymi

Mitä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Sepä just se. No, palapelin palaset muodostavat jo jonkinlaisen kuvan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä just se. No, palapelin palaset muodostavat jo jonkinlaisen kuvan

Nyt ei kuulosta mr palstapatentti hyvältä

• Anonyymi

Erkki McCornmic imas sisäänsä?
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei kuulosta mr palstapatentti hyvältä

Pelin palaset selvinneet IRL

• Anonyymi

En muuhun

• Anonyymi

Luen ja selvittelen asiaa.

• Anonyymi

Kuulostaa enemmän uhalta kuin mahdollisuudelta

• Anonyymi

En muuhun kuin pohdin meidän tapaamisia ja tulevia tapaamisia.

• Anonyymi

No jos rehellinen olen, käytän tätä pakosta. Kaipaan niin paljon. Kaikki muu tulee lisänä, hyvänä ja huonona. Olen hyväksynyt kuitenkin kohtaloni.

• Anonyymi

En mihinkään. Tulen tänne kun kaipaan hänen sanojaan. Jos olen rehellinen moni juttu täällä saa minut voimaan pahoin.

• Anonyymi

Mä en edes lue, jos heti otsikosta näkee että sisältö on roskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en edes lue, jos heti otsikosta näkee että sisältö on roskaa.

Joo, mullakin on tapana toisinaan aloittaa ihan avoimen mielen takia lukemaan. Mutta eihän siitä mitään tule kun alkaa ärsyttää ja suututtavaa. Varsinkin hirveä vihapuhe saaminut aivan suunniltaan.

• Anonyymi

Viihdytään vitseillä, en todin aivan ”kakkia”

• Anonyymi

Toiset punastuu vihasta toiset taas emt🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset punastuu vihasta toiset taas emt🧐

Onko muotijuttu toi ?

• Anonyymi

Tämähän on terapeuttinen sivusto jossa voi käsitellä myös huonoja parisuhteita, koska näiden suhteiden jälkeen minä olen tavannut mukavia miehiä joiden kanssa ollaan vietetty aikaa yhdessä ilman seksiä.
      Monet ovat ihan varmasti olettaneet, että meillä on ollut seksiä vaikka me ollaan vain nukuttu alasti vierekkäin ja keskusteltu asioista jotka meitä on kiinnostaneet.

En minä heitä kutsu laastari-miehiksi vaan terapeuttisiksi suhteiksi joissa molemmat ollaan käsitelty kipeitä asioita.
      Enemmän meistä on ollut toisillemme apua, kun ollaan viikonloppu vietetty yhdessä ja ei siihen ole muuta liittynyt, kun yhdessä oloa.
      Minä ainakin kerroin avoimesti omasta erosta ja miehet kertoivat minulle, kun he saivat tietää kuka minun exä ja hänen uusi vaimonsa oli, että : Ei vika kyllä sinussa ole vaan miehessä ja parasta mitä hän on tehnyt sinulle on tuo,,että hän on vaihtanut ” LENNOSTA” vaimoa koska ei hänen vaimonsa vaihtamalla parantunut.

• Anonyymi

Ja mikä olikaan palstasetä tässä se PUNAINEN lanka? Ei kai SININENKÄÄ sehä on tyttöjen väri

• Anonyymi

Tännehän voi tällaistakin sontaa oksentaa...

• Anonyymi

Raskaana elämän pakopaikka suoraan sanottuna

• Anonyymi

Raskaan*

• Anonyymi

Juo ööliä ja johan pömpöttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juo ööliä ja johan pömpöttää

Palstasedälle ja plus

• Anonyymi

Minulla sama. On päiviä, jolloin en pysty mihinkään. Nyt niitä päiviä on ollut tavallista enemmän tänä kesänä. Päiviä jolloin ei jaksaisi elämää, muttei ole valmis vielä lähtemään.

• Anonyymi

Vauvakuplassa eläminen on ihanaa ja vie mennessään. Kannattaa nauttia ajasta, vuodet vierii nopeasti.
        Hei Baby on viihteellinen podcast naiseudesta, äitiydestä ja elämästä. Vertaistukea arjen ala-ja ylämäkiin tarjoavat luova suunnittelija Vivian Valpuri Nick sekä stylisti ja suunnittelija Kirsikka Simberg. Podcast on tuotettu yksinoikeudella Podmelle. Hei Baby on kesätauolla. Vivian ja Kirsikka pitävät sinulle seuraa seuraavan kerran torstaina 7.8.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvakuplassa eläminen on ihanaa ja vie mennessään. Kannattaa nauttia ajasta, vuodet vierii nopeasti.
        Hei Baby on viihteellinen podcast naiseudesta, äitiydestä ja elämästä. Vertaistukea arjen ala-ja ylämäkiin tarjoavat luova suunnittelija Vivian Valpuri Nick sekä stylisti ja suunnittelija Kirsikka Simberg. Podcast on tuotettu yksinoikeudella Podmelle. Hei Baby on kesätauolla. Vivian ja Kirsikka pitävät sinulle seuraa seuraavan kerran torstaina 7.8.

Höh. Tuo ihminenhän korjasi sen kirjainvirheensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla sama. On päiviä, jolloin en pysty mihinkään. Nyt niitä päiviä on ollut tavallista enemmän tänä kesänä. Päiviä jolloin ei jaksaisi elämää, muttei ole valmis vielä lähtemään.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Tää on mun memo mm ostoslistoille, ajanvaraukset voi kätevästi pistää tänne

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mites toi biisi liittyy leuhkimiseen?

• Anonyymi

Käytä tätä kun vittuilemiseen mihin tätä muka muuhun turhaan vaivautus käyttään maailma täynnä ihmisiä jotka osaa vinkua enemmän kuin mitä itse osaavat antaa omien lapsien kanssa ei ole onneksi tarvinnu väitellä kun ajasta jonka heidän kanssaan viettää ja mitä enemmän lapsia on sitä vaikeampi aikaa on jakaa niin että antaa huomiota jokaiselle riittävästi saatika edes tasapuolisesti

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3131
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2112
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81