Tietysti Trump ottaa Euroopan Unionilta kaiken pois, kun niin kovasti tarjoavat.
Yllättävä kehnolla tasolla EU maat käyvät kauppaa, USA:n tullit tuhoaa täysin suomalaisen yritysmaailman kehittymisen USA:n markkinoille viennissä. Ainoastaan ne yritykset jotka saavat Suomen valtiolta ilmaista rahaa eli tukea voivat pärjätä huomattavasti paremmin muihin verrattuna.
EU :lla ei käytännössä ole enää varmaa tukea USA:lta mihinkään, sikäli kun ymmärtänyt Trumpin ajattelun joka on ehkä jossain määrin sitä että ne maksaa jotka haluaa alkaan sotiin tai tukeen muiden sotimista? Se ajattelu on järkevää, miksi USA:n pitäisi rahoittaa sotia? Myy vain sotakalustoa niille jotka haluaa sotia. Sekin taitaa USA:ssa olla heikentymässä ettei heillä päin ei olla enää niin kiinnostuneuta sotiin, joten siinäkin voi tulevaisuudessa olla taas kauppaesteitä mikäli USA ei saisi tukijoukkoja kun haluaa NATO maista on sitten operatiot missä hyvänsä?
Ainakin Suomessa on jo pitkään ollut käytäntö esimerkiksi hankinnoissa joissa Trump käyttää samaa taktikkaa. Eli luodaan jollekki projektille, rakennukselle, radalle tai muulle ylihinta. Jonka jäkeen tulee pienempi hinta jonka sitten hyväksyvät, koska sehän on jo pienempi kuin alkuperäinen (halpa).
Järjen käyttö on EU :ssa mahdotnta koska siellä ei käytänmössä pystytä tekemään suuren edustajamän vuoksi tasapuolista keskustelua? Ilmeisesti EU:ssa valitseen jonkinlainen hiljaisuus monessaki asiassa (tyydytään heikosti valmisteltuihin ratkaisuihin, kehittelevät keksittyjä syitä kiireydelle?).
On se ihmeellistä kun Trump saa ja koko Euroopan Unionin edustajat "vikisee, mielistelee"
3
155
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Putin toimisi samoin, niin länsimediat puhuis diktaattorista ja sama pätee sodissa !? Etyjin kokous,on vain Ukrainan aloittaman sodan tukiooiden ja aseistajie foorumi,vastajilla ei puheen ja mediainvuoroa, asian osaisetkin puuttuu,ei kutsuttu !?
- Anonyymi
Eu aivan täys pellejä näemmä täynnä , ja muut tietävät sen ja osaavat vedellä oikeista naruista , että tuollaista teatteria on meille ylläpidetty jo vuoskymmeniä ja pönkitetty puheilla vain johtajien omaa menestystä .
- Anonyymi
Taco-trump on -vähemmän yllättäen- viivästyttänyt Kiinalle kohdistettujen tullien alkua 90 päivällä. Ehkä Kiina pisti vastaan? EU ei pistänyt, ja maksaa kiltisti mitä trumppi käskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090