Merirosvolaivan ohjaus näissä, kuin aallokossa ajelisi kun menee suomen kuoppaisilla ja mutkaisilla teillä. Sormet valkoisina ratissa kiinni kokoajan paimentaen ja ennakoiden minne auto päättää seuraavaksi hyökätä. Sellainen on elf corporeission ruori tm ohjaus.
Elf corporeisson ruori tm ohjaus
5
155
Vastaukset
- Anonyymi
ELF on ranskalainen maailmankuulu voiteluainevalmistaja.
Miten se liittyy Daciaan?
Kirjallinen ulosantisi on myös puutteellista.
Tarkoittanet kenties kuitenkin Corporation?!
Vain suomeksi sanat kirjoitetaan niinkuin ne luetaan.
Kirjoitusasut on nykyään mahdollista jokaisen tarkistaa
ennen kirjoittamisen aloitusta.- Anonyymi
Vanhojen renujen takalasissa näkeepi tekstiä elf corporation, sen nyt kaiketi saa suomalainen vääntää vähän eri muotoon. Kirjaimellisesti ketään ei jossain suolikaksnelosessa kiinnosta oikein kirjoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhojen renujen takalasissa näkeepi tekstiä elf corporation, sen nyt kaiketi saa suomalainen vääntää vähän eri muotoon. Kirjaimellisesti ketään ei jossain suolikaksnelosessa kiinnosta oikein kirjoitus.
Edesmennyt savolainen anoppini puhui aina "rönkkelkuvasta".
Hän tietenkin tarkoitti röntgenkuvaa, mutta yksikään ei hänen elämänsä
aikana tullut korjanneeksi virhettä, koska asialla ei ainakaan hänelle
ollut mitään merkitystä.
Asian merkitys piilee siinä, että kirjoittamalla joka paikassa väärin, tulee
samalla paljastaneeksi osaamattomuutensa ja sillä voi hyvinkin olla mer-
kitystä esimerkiksi työnhaussa.
- Anonyymi
Hyvin te vedätte pojat. Jatkakaa samaan malliin
- Anonyymi
Ei näitä palstoja pitäisi edes lukea, mutta ihminen on utelias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936