Onko kahvinkeitto sujunut hyvin?
Mitähän suojatyöläiselle kuuluu?
19
424
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tullut elämässä takapakkia ja tietenkin syy yhteiskunnan?
- Anonyymi
No juuri noin. Sukuoikeudet lähti ja hän syytti rajusti yhteiskuntaa, erityisesti ministeri Kyllöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juuri noin. Sukuoikeudet lähti ja hän syytti rajusti yhteiskuntaa, erityisesti ministeri Kyllöstä.
En ole huomannut, että Harri olisi Kyllöstä syyttänyt, vaikka kaikki menikin pieleen. Ehkä jopa hän itse ymmärtää, että omilla tekemisillä oli suuri vaikutus epäonnistumisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole huomannut, että Harri olisi Kyllöstä syyttänyt, vaikka kaikki menikin pieleen. Ehkä jopa hän itse ymmärtää, että omilla tekemisillä oli suuri vaikutus epäonnistumisiin.
Minä itken Kesälahden Linjan kohtaloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä syytös julkaistiin oikein Matkahuollon nettisivujen ajankohtaista osiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä syytös julkaistiin oikein Matkahuollon nettisivujen ajankohtaista osiossa.
Eipä ole Hartsa tietääkseni koskaan päässyt Matkahuollon tiedotteisiin. Jokin ei nyt täsmää väitteessäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Hartsa suojatöissä ole??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Hartsa suojatöissä ole??
Ei ole kun se on liiketoimintakiellossa. Jos tekee suojatöitä niin tekee niitä pimeästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kun se on liiketoimintakiellossa. Jos tekee suojatöitä niin tekee niitä pimeästi.
En hyväksy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiketoimintakiellot ovat yks hailee ekonomille ja lakimiehelle.
- Anonyymi
"Onko kahvinkeitto sujunut hyvin?"
Vieläkö saat ansiopäivärahaa, vai joko peruspäivärahalla keitrtelet kahvia?- Anonyymi
Vainio on joutunut "Onnibus-päällystakin" alle, Kesälahden Linjalta vapautuneelle paikalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainio on joutunut "Onnibus-päällystakin" alle, Kesälahden Linjalta vapautuneelle paikalle!
No ilmankos Masa niin pieteetillä hyökkäsikin Kesälahden Linjaa vastaan: hänhän himoitsi sen paikkaa Onnibus-perheessä omalle puulaakilleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilmankos Masa niin pieteetillä hyökkäsikin Kesälahden Linjaa vastaan: hänhän himoitsi sen paikkaa Onnibus-perheessä omalle puulaakilleen!
En tuosta houreesta mitään tolkkua saanut, mutta tietääkseni herra von Gnorr... ei koskaan kuulunut Koiviston Auton johtoryhmään tai ollut Koiviston Auto Groupiin kuuluvan yhtiön toimitusjohtajana.
- Anonyymi
Kyllä hänelle tietääkseni maksetaan ihan johtajan palkkaa vaikkei hän mikään todellinen johtaja olekaan (ainoastaan paperilla).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hänelle tietääkseni maksetaan ihan johtajan palkkaa vaikkei hän mikään todellinen johtaja olekaan (ainoastaan paperilla).
No, tuohon ei yhtiön ulkopuolinen pääse käsiksi, joten kaikenlaisia väitteitä voi kuka tahansa esittää. Vasta kun joku todistetusti osoittaa, että hra von Krorring toimii Koiviston Auton johtoryhmässä, uskon tuohon väitteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuosta houreesta mitään tolkkua saanut, mutta tietääkseni herra von Gnorr... ei koskaan kuulunut Koiviston Auton johtoryhmään tai ollut Koiviston Auto Groupiin kuuluvan yhtiön toimitusjohtajana.
Lue ja ihmettele. Nyt on Vainio itse "päällystakin" alla, Kesälahden Linjan paikalla:
https://www.ts.fi/lukijoilta/437686 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue ja ihmettele. Nyt on Vainio itse "päällystakin" alla, Kesälahden Linjan paikalla:
https://www.ts.fi/lukijoilta/437686Ei nyt oikein avaudu ajatusmaailmasi. Vaikka onnibus lopettaisi minkä reittinsä tahansa, ei siitä aiheudu Vainion liikenteelle mitään sanktiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.ts.fi/lukijoilta/437686Tämä Vainion kirjoitus on täyttä asiaa vielä tänä päivänäkin tarkasteltuna. Hän toi selvästi esiin mihin täysin ammattitaidoton ja Onnibussin lobbaama virkamieskunta on alaa viemässä. Nyt yli 10 vuoden jälkeen jokainen voi todeta hänen olleen 100 %:sti oikeassa. Koko toimiala on huonosti kannattava, ala ei ole työvoiman saannin kannalta houkutteleva, yhteiskunnan rahaa palaa paljon mutta palvelutaso heikkenee vuosi vuodelta. Uuden joukkoliikennelain suurine ongelmineen tultua voimaan moni alalla toimiva ennusti tarkalleen mitä tuleman pitää, mutta silloin ennustuksia ei uskottu. Joku vastuu pitäisi olla myös huonoja päätöksiä tehneillä virkamiehillä, mutta kuten jokainen tietää niin virkavastuuta ei Suomessa oikeasti ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 26010977
- 1286952
- 955623
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa374971- 524221
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303779- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323422Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222908- 582690