Mitähän suojatyöläiselle kuuluu?

Anonyymi-ap

Onko kahvinkeitto sujunut hyvin?

19

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tullut elämässä takapakkia ja tietenkin syy yhteiskunnan?

• Anonyymi

No juuri noin. Sukuoikeudet lähti ja hän syytti rajusti yhteiskuntaa, erityisesti ministeri Kyllöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juuri noin. Sukuoikeudet lähti ja hän syytti rajusti yhteiskuntaa, erityisesti ministeri Kyllöstä.

En ole huomannut, että Harri olisi Kyllöstä syyttänyt, vaikka kaikki menikin pieleen. Ehkä jopa hän itse ymmärtää, että omilla tekemisillä oli suuri vaikutus epäonnistumisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole huomannut, että Harri olisi Kyllöstä syyttänyt, vaikka kaikki menikin pieleen. Ehkä jopa hän itse ymmärtää, että omilla tekemisillä oli suuri vaikutus epäonnistumisiin.

Minä itken Kesälahden Linjan kohtaloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä syytös julkaistiin oikein Matkahuollon nettisivujen ajankohtaista osiossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä syytös julkaistiin oikein Matkahuollon nettisivujen ajankohtaista osiossa.

Eipä ole Hartsa tietääkseni koskaan päässyt Matkahuollon tiedotteisiin. Jokin ei nyt täsmää väitteessäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai Hartsa suojatöissä ole??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai Hartsa suojatöissä ole??

Ei ole kun se on liiketoimintakiellossa. Jos tekee suojatöitä niin tekee niitä pimeästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kun se on liiketoimintakiellossa. Jos tekee suojatöitä niin tekee niitä pimeästi.

En hyväksy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liiketoimintakiellot ovat yks hailee ekonomille ja lakimiehelle.

• Anonyymi

"Onko kahvinkeitto sujunut hyvin?"
      Vieläkö saat ansiopäivärahaa, vai joko peruspäivärahalla keitrtelet kahvia?

• Anonyymi

Vainio on joutunut "Onnibus-päällystakin" alle, Kesälahden Linjalta vapautuneelle paikalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainio on joutunut "Onnibus-päällystakin" alle, Kesälahden Linjalta vapautuneelle paikalle!

No ilmankos Masa niin pieteetillä hyökkäsikin Kesälahden Linjaa vastaan: hänhän himoitsi sen paikkaa Onnibus-perheessä omalle puulaakilleen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ilmankos Masa niin pieteetillä hyökkäsikin Kesälahden Linjaa vastaan: hänhän himoitsi sen paikkaa Onnibus-perheessä omalle puulaakilleen!

En tuosta houreesta mitään tolkkua saanut, mutta tietääkseni herra von Gnorr... ei koskaan kuulunut Koiviston Auton johtoryhmään tai ollut Koiviston Auto Groupiin kuuluvan yhtiön toimitusjohtajana.

• Anonyymi

Kyllä hänelle tietääkseni maksetaan ihan johtajan palkkaa vaikkei hän mikään todellinen johtaja olekaan (ainoastaan paperilla).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hänelle tietääkseni maksetaan ihan johtajan palkkaa vaikkei hän mikään todellinen johtaja olekaan (ainoastaan paperilla).

No, tuohon ei yhtiön ulkopuolinen pääse käsiksi, joten kaikenlaisia väitteitä voi kuka tahansa esittää. Vasta kun joku todistetusti osoittaa, että hra von Krorring toimii Koiviston Auton johtoryhmässä, uskon tuohon väitteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tuosta houreesta mitään tolkkua saanut, mutta tietääkseni herra von Gnorr... ei koskaan kuulunut Koiviston Auton johtoryhmään tai ollut Koiviston Auto Groupiin kuuluvan yhtiön toimitusjohtajana.

Lue ja ihmettele. Nyt on Vainio itse "päällystakin" alla, Kesälahden Linjan paikalla:

https://www.ts.fi/lukijoilta/437686

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue ja ihmettele. Nyt on Vainio itse "päällystakin" alla, Kesälahden Linjan paikalla:

Ei nyt oikein avaudu ajatusmaailmasi. Vaikka onnibus lopettaisi minkä reittinsä tahansa, ei siitä aiheudu Vainion liikenteelle mitään sanktiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä Vainion kirjoitus on täyttä asiaa vielä tänä päivänäkin tarkasteltuna. Hän toi selvästi esiin mihin täysin ammattitaidoton ja Onnibussin lobbaama virkamieskunta on alaa viemässä. Nyt yli 10 vuoden jälkeen jokainen voi todeta hänen olleen 100 %:sti oikeassa. Koko toimiala on huonosti kannattava, ala ei ole työvoiman saannin kannalta houkutteleva, yhteiskunnan rahaa palaa paljon mutta palvelutaso heikkenee vuosi vuodelta. Uuden joukkoliikennelain suurine ongelmineen tultua voimaan moni alalla toimiva ennusti tarkalleen mitä tuleman pitää, mutta silloin ennustuksia ei uskottu. Joku vastuu pitäisi olla myös huonoja päätöksiä tehneillä virkamiehillä, mutta kuten jokainen tietää niin virkavastuuta ei Suomessa oikeasti ole.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      223
      4111
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2593
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2325
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1298
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      913
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      896
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      891
    Aihe