Ämmä käveli keskellä kevytväylää ja piski molemmissa käsissä flexiltä 5m siimaa ulkona, piskit siis kummallakin puolta väylää nurmikolla ja ämmä siinä keskellä.
Istuin siinä kohdalla autossa röökillä kun sen ämmän takaa tuli pyöräilijä joka kuittasi ämmälle: Sitä ollaan oikein kennel liiton kouluttamana siinä antamassa työnäytettä.
Ämmä katsoi pyöräilijää kiukkuisena mutta ei kommentoinut mitään, minua nauratti kun pässi sai ansaitsemaansa palautetta :D
Koiraämmä länsipuistossa
15
410
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä naisen logiikka loisti kuin kansankynttilä, oli varmaan kouluja käynyt.
- Anonyymi
Tyhmä kaalipäähän tuollainen on :D
- Anonyymi00007
Olen nänyt tuota naista ilman koiriakin ja aina on sen näköinen kuin olisi kaktuksia kalsareissa
T: Autosetä
- Anonyymi
Tämä on tyypillinen näky, koiraihminen estää muiden kulkemiset kun katselee samalla puhelinta, ei näe eikä kuule että joku muu julkisen liikenteen käyttäjä saattaa olla samaan aikaan. Törtöin tilanne oli kun töihin mennessä ylitin suojatien, autoja ei tullut mutta toisella puolella tietä suojatien edessä koira remmi esti kulkemisen kun joku kuljetti koiraansa niin että itse toisella puolella suojatien puolella a ja koira toisella. Eli odottelin kun koira kykki asiansa ennenkuin pääsin jatkamaan matkaa.
- Anonyymi
noissa tapauksissa pitää kilistää sitä kelloa, voi myös sanoa jotain mukavaa :D
- Anonyymi00006
Elämme hullussa maailmassa. Kauppakeskuksessakin pitää nykyään asiakkaiden kuunnella koirien räksytystä. Mikä helvetti näiden koirailijoiden päässä jarruttaa järjenjuoksua. Kauppakeskukset ei ole koirien paikka, eikä niitä sinne kuulu eikä tarvitse laahata mukana. Diivat hakee sen kaljapurkkinsa ja sätkäpaperinsa ensin, ja lähtee sitten vasta ulkoilemaan elukkansa kanssa.
- Anonyymi00008
Ja välillä saa jännittää sen koiran puolesta, koska jos katua ylittäessä tulee vaaratilanne niin se on vaan voi voi. Sama juttu puistossa kulkiessa. Äkkiä se pyörä voi survaista sitä koiraa, tai koira(t) nykäistä ja siinä voi käydä pahasti. Ja siinä länsipuiston kohdalla eräs pyöräilijä oli kaatua kun hihna kulki löysästi pitkin katua, mutta omistaja alkoi huutamaan pyöräilijälle. 🫣
- Anonyymi00009
Niissä on muutenkin liikaa meteliä. Kaupoissa soi häiritsevän kovaa musiikki, puhumattakaan huutavista kuulutuksista. On hirveästi järkeä, kun menee aamulla klo 6 aikaan asiakkaista tyhjään kauppaan, olet siis ainoa asiakas, ja kaiuttimet alkaa huutamaan tarjouksia ja ruokavinkkejä. Voi helevata.
- Anonyymi00010
Pikku aamukohmelossa ei ihan heti huomaa että onko maitokaupassa, discossa vai bingossa, kakofonia on samanmoinen.
- Anonyymi00011
Harmi, että tupakoit. (Aika 80's.) Voin samaistua kokemaasi. Tiilimäen alikulkusillan alla kävelee usein ämmä niin, että on toisella puolen ja rakki toisella puolen. Kun huomautin asiasta, niin käski minun mennä muualle myymään itseäni. Noh, tulin ihan kaupasta silloin. Aika moni koiranomistaja on itsekeskeinen plus omistajien 02-alueen luonneviat (asperger, sisäsiittoisuus, yms.) Niin kyllähän siinä haastetta on päästä kunnialla ohi ilman alatyylisiä kommentteja.
- Anonyymi00014
annoit sen kanapään vittuilla ja vaarantaa tekemättä asialle mitään, pelle olet
- Anonyymi00012
Itsekkäitä ihmisiä. Koiraa ei kuulu ottaa mukaan kauppaan eikä vaimoa baariin.
- Anonyymi00013
Samaa mieltä. Yhteiskunnassa on arvokriisi.
- Anonyymi00015
Mää näin yks päivä koiran kakkaa katukäytävällä !!
- Anonyymi00016
siivoa kehitysmamma jälkesi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998