Sähköautot on järkyttävän rumia

Anonyymi-ap

Muutamaa poikkeusta lukuuottamatta.

Kuin saippuakoteloita tahi ruumisarkkuja joihin laitettu renkaat ja ja joku ihme valoviiru keulaan! Kuka pöljä näitä ostaa! Jälleenmyynti arvohan näillä putoaa todella nopeasti.

Miettikään, kun jonkun sähkö Kian pikkasen kolhasee ja etulamppu hajoaa... ennen siitä selvisi kympillä parilla, Kiassa se maksaa 4200 euroa 😀

37

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niitä kolhaisuja varten on vakuutukset. Ookkonä kuullu koskaan sellasesta?

• Anonyymi

Lähinnä kun näille tulee ikää, niin vakuutusmaksut nousee melkoisiksi.

• Anonyymi

Nekin kolhaisut maksetaan nousevina vakuutusmaksuina, etenkin sähköautojen kolarikorjaukset maksaa maltaita.

• Anonyymi

-35 tulee sähkötykit pakolliseksi, sitä ennen voi harjootella.

• Anonyymi

Osat on nykyisin helppoja vaihtaa. Tuosta avataan klipsi ja tuosta toinen, nostat hiukan ja otat pois. Sitten vaan uusi tilalle päinvastaisessa järjestyksessä. Ei öljyn- tai tulppien vaihtoja, ei katkenneita jakohihnoja. Huolto- ja energiakustannus murto-osa polttiksesta.
        Sähköauto on käyttökustannuksiltaan huomattavasti halvempi ja luotettavampi kuin polttis.
        Ulkonäkö taas on makuasia.
        Persaukista Pirkanlitkijäköyhää nyppii, mutta eihän se minun vika ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osat on nykyisin helppoja vaihtaa. Tuosta avataan klipsi ja tuosta toinen, nostat hiukan ja otat pois. Sitten vaan uusi tilalle päinvastaisessa järjestyksessä. Ei öljyn- tai tulppien vaihtoja, ei katkenneita jakohihnoja. Huolto- ja energiakustannus murto-osa polttiksesta.
        Sähköauto on käyttökustannuksiltaan huomattavasti halvempi ja luotettavampi kuin polttis.
        Ulkonäkö taas on makuasia.
        Persaukista Pirkanlitkijäköyhää nyppii, mutta eihän se minun vika ole.

Tuota vuodatusta et usko itsekään.
        Kokeile, niin tiedät!

• Anonyymi

• Anonyymi

Olen 47v työtön mies. Mielestäni sähkössä on tulevaisuus.

• Anonyymi

Lisäksi autoissa on vielä nykyään kuukausimaksuja. Jos et vaikka pulita joka kuukausi rahaa Volkkarille, jotkut auton toiminnot lakkaa toimimasta. Kyllä kannattaa olla moterni ruumisarkku autona

• Anonyymi

Ne ovat muuten huoltoihin kuuluvia, mm. päivityksiä, ja niitä on myös polttiksissa. Ei mitään muita maksuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ovat muuten huoltoihin kuuluvia, mm. päivityksiä, ja niitä on myös polttiksissa. Ei mitään muita maksuja.

Lehdessä oli vasta eilen lakkasi volkkarista tyypillä toimimasta ominaisuudet oli ilmainen koeaika päättynyt nyt pitää maksaa volkkarille jos haluaa toimintoja

• Anonyymi

Minäkin olen järkyttävän ruma...! 🙋‍♂️

• Anonyymi

Haluan sinulle sanoa lohdutukseksi, minä olen jopa sinuakin rumempi 🙋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan sinulle sanoa lohdutukseksi, minä olen jopa sinuakin rumempi 🙋

Minä olen vielä rumempi...! 🙋‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen vielä rumempi...! 🙋‍♂️

Minä olen maailman rumin 🙋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen maailman rumin 🙋

Minua rumempaa ei löydy koko universumista...! 🙋‍♂️

• Anonyymi

Työkaverin Tesla on syönyt kuulema rengasta melko runsaasti, onhan siinä massaa ja tehoa reilusti.

• Anonyymi

En kehtaisi ajaa Teslalla, se on niin last season.

• Anonyymi

Ei ole syönyt. Kunnoton yritys tollolta. Oletko ihan oikeasti noin pöljä?
        Sähköauto painaa kyllä enemmän kuin polttis, mutta renkaat on suunniteltu sitä mukaa. Eihän pakukaan syö renkaita, jos sillä ajetaan kuten kuuluukin. Pakun renkaat on tehty siihen käyttöön sopivaksi.

• Anonyymi

Sähköautossa on korkeat jännitteet jos ajaa vielä lujaa, niin tulee kuljettajalle jopa tupla jännitteet.
      Kun sähöauto on aivan täynnä akkuja ja akkumaton päällä melkein istutaan. Niin joutuu hengitelee akkuhöyryjä jatkuvasti?!

• Anonyymi

KIA, köyhien ihmisten auto.

• Anonyymi

Panin kerran sähköautossa, sain jäätävän sähköiskun kasseihin.

• Anonyymi

Köyhät vinkuu!

• Anonyymi

Köyhät nauraa

• Anonyymi

Sähkö audissa nykyään, jos haluaa kuskin penkin lämmityksen, se maksaa 19e kk.

• Anonyymi

Kepu puolue suunnittelee lisäveroa sähköautolle.😂

• Anonyymi

Kepu haluaa sähköautoille kilometriveron eli onko ajettujen kilometrien nukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepu haluaa sähköautoille kilometriveron eli onko ajettujen kilometrien nukaan

9e kuntoutuva kilometri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

9e kuntoutuva kilometri.

Valkoisissa sähkövolvoissa on huonot akut, kun ei kääntyessä siitä vilkkuihin sähköä. Huomasin tuon eilen rantalan ympyrässä.

• Anonyymi

Uutisissa oli juuri juttu kun sähköauton omistaja oli kytkenyt itseohjauksen päälle, mutta nukkunut rattiin. Lieneekö ravintolan parkkipaikalla näppäilyt kännissä kotiosoitteen, mutta väsy tuli matkalla, mikähän mahtoi olla matkan lopputulos.

• Anonyymi

Teslan sisänäkymä on kyllä rumuudessaan omaa luokkaansa. Trabantissakin oli hienompi.

• Anonyymi

Ei se sinunkaan sielu kaunis ole, täynnä syntiä ja saastaa 👹

• Anonyymi

Akussa oleva induktiosilmukka aiheuttaa erektio ongelmia ja aivosyöpää. Monilla sähköautokuskeilla myös on huomattu äänenmurrosta, joka muuttaa omistajan äänen falsettiin ja käytöksen ämmämäiseksi.

• Anonyymi

Sähköautot ovat todella yksikertaisen näköisiä akkutelineitä, jotka kannattelevat useiden satojen kilojen akkulastia. Nuokin kilot olisi tarpeen ihmisten kuljetukseen ja kuorma-autoissa rahtitavaroita varten tuhansien kilojen ylimääräinen akkukuorma.

• Anonyymi

On vaivatonta kurvailla sähköpiilillä.Aloittajan kaltaiset nössöt kadehtii kun itsellä paalikunnossa oleva rottelo.Raha se ratkaisee millä ajelee.

• Anonyymi

Paljonkohan säästää ajelemalla järkevällä noin 10 vuotiaalla autolla ja sijoittamalla loput vs. ostelemalla uusia tai uudehkoja autoja, joiden arvo laskee jyrkästi .

• Anonyymi

Ennen Skodaa ja Wartburgia sanottiin saippulaatikoksi, nykyisin kaikki sähköauto näyttää siltä. Etusäleikön puuttuminen tekee paljon. Vaikka luulisi, että komponenttien jäähdytykseen olisi viileä ilma tarpeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      92
      2107
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1350
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1298
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1028
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      54
      891
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      776
    Aihe