Säästätte pitkän pennin, kun ette elämänkoululaisille vuokraa mitään. Eläävät, kuin siat pellossa, polttavat tupakkaa asunnon sisällä ja muutenkin hajoittavat paikkoja.
White trash roskat ojennukseen.
Luottotiedottomille älkää ikinä vuokratko asuntoa.
9
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lowlife kannata mitään antaa. Sossun ja kelan palveluilta saavat säälistä leipää.
- Anonyymi
Itsellä oli kokoomuslainen (sanoi itse olevansa) vuokralla ja laittoi kyllä asunnon ihan pilalle.Oli jopa ulostanut pitkin lattioita
- Anonyymi
Kokoomuksen piireissä varsin yleistä touhua.
- Anonyymi
Köyhät pummit, lopetetaan teiltä kelan ja sossujen tuet kokonaan vuotee 2028 mennessä.
- Anonyymi
Kuinkas sulle sitten käypi kun ei oo valtion kustantamia vuokralaisia sijoitusasunnoissas?
- Anonyymi
Noin se valitettavasti on. Vaan mitäpä sitä mistään välittämään kun ei ole omaisuutta tai tuloja mistä ulosmitata aiheuttamansa vahingon arvoja, eikä normaalit käyttäytymismallit ole rottalaumalle muutenkaan esteenä.
- Anonyymi
Puoluekirja kannattaa tarkastaa jos on vasemmiston tai vihreiden niin tietää olla vuokraamatta.
- Anonyymi
Myös tietyn kotimaisen "kulttuuriväen" kanssa sopii olla tarkkana, sillä tällä minunkin vuokranantajalla on huonoja kokemuksia siltä osin.
- Anonyymi
Nollasummapeliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071