Kiihottaako naisia olla cumdumpster/mälli ämpäri? Että mies sais laukee suuhun/sisään tai mihin vaan aina halutessaan ilman että tarttee miettiä naisen tyydytyksestä? Nim. Sellaisen kun löytäis...
Cumdumpster
6
239
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan saastasia nuo teidän jutut. Vitun sairaat pervot. Ette ikinä saa nais ystävää
- Anonyymi
Miksi olisi pervoa, jos molemmat niin haluaa?
Olen ollut vuosia täysin seksittömässä suhteessa vaimon sairastumisen vuoksi.
Anopin omasta ehdotuksesta on jo vuosia hoidellut tarpeeni runkkaamalla kulliani.
Ei olla siis naitu tai muuten anoppiin koskenut, mutta lauennut olen ja monesti anopin vaatteille, naamalle, hiuksille jne.
Ei ole ollut anopille mikään ongelma, puhuu tuhmia ja nauttii tilanteesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisi pervoa, jos molemmat niin haluaa?
Olen ollut vuosia täysin seksittömässä suhteessa vaimon sairastumisen vuoksi.
Anopin omasta ehdotuksesta on jo vuosia hoidellut tarpeeni runkkaamalla kulliani.
Ei olla siis naitu tai muuten anoppiin koskenut, mutta lauennut olen ja monesti anopin vaatteille, naamalle, hiuksille jne.
Ei ole ollut anopille mikään ongelma, puhuu tuhmia ja nauttii tilanteesta.Spedellä taas sika jutut buaahaa
- Anonyymi
Ei nyt ihan noin, mutta käytännössä laukean aina tyttöystäväni kasvoille lopuksi. Mikään ei ole kauniimpaa kuin nätit naisen kasvot spermaa valuvina.. 😘
- AnonyymiUUSI
Vaimolla vaihteeksi kiima-aika päällä. Monta päivää putkeen saanut naida pari kertaa päivässä. Se on melkoista litinää ja läiskettä kun viisikymppistä lihavahkoa naista paukuttaa menemään edestä ja takaa näillä helteillä. Ja aina mällit niin syvälle kun saa, jonka jälkeen suristelee itselleen orkut sauvalla. Tuosta naisesta riittäisi toisellekin miehelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856