Oikeuden ennen näkemätön paluu voimaan

Anonyymi-ap

Salaam!

Ikinä maailmassa eivät johtajat ole saaneet oikeuden tuomiota pahoista teoistaan. He ovat päässeet kuin koira veräjästä. Tämä koskee myös kaikkia uskonnollisia johtajia.

Mutta kun Mahdi tulee tuo hän oikeuden. Sen edellytys on että ensin tuomion saavat maailman johtajat. Kuinka korkeita ovatkin. Henkilöön, asemaan ja varallisuuteen ei katsota. Isälle osoitetaan rukoukset: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA HENKILÖÖN, ASEMAAN, VARALLISUUTEEN, SUKUPUOLEEN JA MUUHUN ULKOISEEN SEIKKAAN KATSOMATTA.

Kun maailman rikolliset johtajat on vangittu ei sen jälkeen kukaan saa enää sikailla. Kaikki aloittavat puhtaalta pöydältä oikeudenmukaisen elämän. Jos joku yhä osoittaa vihaa eli laittomuutta seuraa siitä huonoa asiaa.

Tämä linja että johtajat kantavat vastuun teoistaan on kyllä jo Ranskan ja Venäjän vallankumouksessa vähän koeteltu. Jo Bysantin keisareita koski vastuu kansan edessä varsinkin naima-asioissa.

Ellei Mahdi ja Isa kykene Oikeutta palauttamaan voimaan toteutuu Ilmestys 13 ja pyhät häviävät sotansa 10 päiselle pedolle joka aikoo surmata kaikki jotka eivät pedon merkkiä ota.

Jumalan käsissä on onnistuuko Mahdi ja Isa tehtävissään vai ovatko he turhalla asialla.

Salaam!

24

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ei näy suomen hävittäjiä eimissään tuonssa ajassa, vais missäs piileksivät, yllensä pailaavat muitten esteinä kaikin huudoin esille tullen KULUNESTEINÄ

TYHJYYS PISTÄÄ ELÄMÖIMÄÄN

• Anonyymi

Karmasa kautten kaikki kiertävät vastaan, elikkä ihminen itse rakentaa polkunsa

Onhan kulussamme paljon muutakin vaikuttimia, mutta periaate on raamatunkinkerronnassa kuvaelmissa tämä

PAHA SAA PALKKANSA JA HYVÄ TUOTTAA HYVÄÄ

• Anonyymi

Avustus kuljetuksia päästettiin Gazaan

- periaateella aina tuonne on syötävä viety, niin ovat aina eläneet

ja aikaa on poltettu suunitelmia punoen - narussa olevaa palaa sormensa yli heitellen

• Anonyymi

Somalian merirajan pituus on noin 3 025 kilometriä. Tämä meriraja kulkee Adeninlahdella ja Intian valtamerellä.
        Lisätietoja:
        Somalian meriraja on yksi Afrikan mantereen pisimmistä.
        Rajan pituus on arvioitu, sillä sen tarkkaa pituutta ei ole virallisesti määritelty.
        Somalian meriraja on ollut merkittävä tekijä maan taloudessa ja merenkulussa.
        Lisäksi se on ollut osana merenkulun turvallisuushaasteita, kuten merirosvousta.

Uimataito ja muuta onko mitään
        - kaikki vain ilmaisuuta pitäisi olla ja se on näille luonnollisuutta

• Anonyymi

Danielin mukaan kukaan ei voi Idän jumalattomille Hanuman paviaaneille mitään 2300 vuoteen. He levittävät tuhoa ja jumalattomuutta ja murhaavat idässä ihmiskuntaa.

Mutta Lännessä nousee temppeli, totuus, pyhyys ja ihmiskunta jälleen ykkösasemaan. He kokivat jo oman 2300 vuotisen ahdingon ja nyt on aika iloita.

Jeesus sanoi että pahaa sukupolvea vastaan nousee : Sodoman ja Gomorran homot, Niniven ihmiset , Etelän Kuningatar yms. Sen sijaan Kapernaum lasketaan hamaan tuonelaan asti.

Luultavasti edes Etelän Kuningas ei ole mukana Pyhäkön palauttamisessa voimaan lännessä sillä raamattu puhuu Etelän Kuningattaresta.

Homot, ihmiskunta, naiset nousee johtamaan lännessä puolta maailmaa.
      Idän Hanuman paviaanit puolestaan lietsoo jatkuvasti sotaa ja hävitystä. 2300 vuoden ajan.

Saa nähdä miten tämä kahtiajako vaikuttaa Mahdin toimintaan. Näyttäisi siltä että vain länteen hän voisi vaikuttaa tuomillaan hyvillä asioilla.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Päivän Sana
        31.07.25

Minä rukoilen sinua, Herra. Kunpa tämä hetki olisi otollinen. Jumala, vastaa minulle! Onhan hyvyytesi suuri ja apusi varma. Ps. 69:14

Kun tuska on suuri, muuttuu rukouskin kärsimättö- mäksi. Miksi Herra ei jo kiirehtisi apuaan ja vastaisi armossaan? Rukoilija tietää, että Jumalalla on oma aikataulunsa, mutta jospa jo nyt olisi otollinen aika. Näin saamme rukoilla, ja rukouksemme kuullaan varmasti. Ehkä Herramme jouduttaa apuansakin, kun näkee lapsensa hädän. Jumalan oma tosin tietää, että helpotus on tulossa oikeaan aikaan, kun hätä on annettu Isän käsiin. Ja hän tietää myös sen, että Jumalaei kiusaa ketään, saati omiaan, ja hän rakastaa hädässä olevaa syvästi. – Minäkään en siis haluaisi olla kärsimätön, Herrani, mutta jos suunnitelmiisi sopii, voisitko helpottaa vaivaani? Kärsivällisyyteni alkaa horjua. Olisiko nyt otollinen aika, sinun aikasi, Auttajani?

Ihmisen elämä ON YKSEYTTÄ JA JOKAHETKISTÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän Sana
        31.07.25

Minä rukoilen sinua, Herra. Kunpa tämä hetki olisi otollinen. Jumala, vastaa minulle! Onhan hyvyytesi suuri ja apusi varma. Ps. 69:14

Kun tuska on suuri, muuttuu rukouskin kärsimättö- mäksi. Miksi Herra ei jo kiirehtisi apuaan ja vastaisi armossaan? Rukoilija tietää, että Jumalalla on oma aikataulunsa, mutta jospa jo nyt olisi otollinen aika. Näin saamme rukoilla, ja rukouksemme kuullaan varmasti. Ehkä Herramme jouduttaa apuansakin, kun näkee lapsensa hädän. Jumalan oma tosin tietää, että helpotus on tulossa oikeaan aikaan, kun hätä on annettu Isän käsiin. Ja hän tietää myös sen, että Jumalaei kiusaa ketään, saati omiaan, ja hän rakastaa hädässä olevaa syvästi. – Minäkään en siis haluaisi olla kärsimätön, Herrani, mutta jos suunnitelmiisi sopii, voisitko helpottaa vaivaani? Kärsivällisyyteni alkaa horjua. Olisiko nyt otollinen aika, sinun aikasi, Auttajani?

Ihmisen elämä ON YKSEYTTÄ JA JOKAHETKISTÄ

Elämän hehku on mahtavaa näkyvää ja näkymättömyyttä voimaa tunnetta.

2025
        To, 31 Heinäkuu
        Kasteessa teidät yhdessä hänen kanssaan haudattiin ja herätettiin eloon, kun uskoitte Jumalaan, joka voimallaan herätti Kristuksen kuolleista.
        Kol. 2:9-15

• Anonyymi

Päivän Sana
      01.08.25
      Me julistamme, niin kuin on kirjoitettu, mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mitä ihminen ei ole voinut sydämessään aavistaa, minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat. 1 Kor. 2:9
      - Kristillisen viisauden sydän on Jeesuksen täydellinen uhri ja syntien sovitus ristillä. Maailman synti on kannettu ja tie taivaaseen tehty. Taivaassa meille avautuu elämä, jota emme ole kyenneet kuvittelemaan tai edes aavistamaan. Jumala on valmistanut käsittämättömän kauneuden ja ennen kokemattoman ilon. Rauhan, joka on kuin päättymätön virta. TAIVAS =MIELESSÄMME

2025
      Pe, 1 Elokuu
      Daniel rukoili: Kallista korvasi, Jumalani, ja kuule. Me tuomme sinulle nöyrät pyyntömme, emme omaan vanhurskauteemme, vaan sinun suureen armoosi luottaen.
      Dan. 9:18-19

Perjantai 1.8.2025
      Herra on minun voimani ja kilpeni, häneen minä luotan. Minä sain avun, ja minun sydämeni riemuitsee, minä laulan ja ylistän Herraa.
      Ps. 28:7

Vain pyörä puuttuu, on se mielen lujuus kaiken kattavaa ja kaikki on näin tarjolla

• Anonyymi

( Ikinä maailmassa eivät johtajat ole saaneet oikeuden tuomiota pahoista teoistaan. He ovat päässeet kuin koira veräjästä. Tämä koskee myös kaikkia uskonnollisia johtajia )

Kyllä karma hoitaa tehtävänsä ja varmasti kohtaavat sen mitä pahuuttaan ovat aiheuttaneet ja VILJELLEET TUHOISUUTTA .

Nää ns. hirtetään omilla töillään.

• Anonyymi

Salaam!

APOSTOLINEN uskontunnustus julistaa uskon viiteen eri Jumalaan. Näyttää kuin jokaisen niistä tuntemukseen olisi kuljettava eri polku tai eri tie.

ISÄ = Jeesus Kristus sanoi Isän luokse voi tulla ainoastaan minun kauttani.

JUMALA = Islam opettaa Muhammed (saas) oli viimeinen profeetta ja Koraani viimeinen ilmoitus. Yksin ne johtaa Jumalan luo.

KAIKKIVALTIAS = Jehovan todistajat opettaa heidän kauttaan voi lähestyä Jehovaa jolloin tämä lähestyy häntä.

TAIVAAN JA MAAN LUOJA = Sitä en tiedä kuinka Elohim / Mikael on lähestyttävissä. Ehkä Juutalaisilla on jokin tieto siitä.

KAIKEN NÄKYVÄN JA NÄKYMÄTTÖMÄN LUOJA = Sitä en tiedä kuinka Krishnaa todellisuudessa voi lähestyä. Ehkä hän itse lähestyy lähettämällä Avatar inkarnaation noin 300 vuoden välein. Oppilasketjussa on muuten Nykyisin 1800-2100 menossa vaihe jolloin MAHDI edustaa oppilasketjua. Tosin 1970 luvulla kävi myös Maitreya Gautama Sri Prabhubada.

VIISI ERI POLKUA VIIDEN ERI PYHÄN VALVOJAENKELIN TUNTEMISEEN MUTTA MAAN PÄÄLLÄ EMME VOI KOSKAAN TUNTEA AINOAA TOSI JUMALAA.

ISÄÄ ei tunne kukaan muu kuin Poika sanoi Jeesus.

• Anonyymi

Hermeetikkojen mukaan on 36525 pyhää kirjaa ja minusta näyttää niiden määrä supistuvan koko ajan kunnes päädytään juuri VIITEEN Pyhään kirjaan.

1500 ekr 8000 kpl kivi
        1000 ekr 7000 kpl savi
        500 ekr 6000 kpl rauta
        0 ekr 5000 kpl pronssi
        500 jkr 4000 kpl hopea
        1000 jkr 3000 kpl kulta
        1500 jkr 2000 kpl timantti
        2000 jkr 1000 kpl Platina
        2500 jkr 500 kpl ????
        3000 jkr 20 kpl ?????
        3500 jkr 5 kpl ??????

Mulla on tunne että aina tulee olemaan vähintään VIISI erilaista Pyhää Kirjaa joiden tunteminen on asiallista. Sitä kohden kuljetaan. Nyt on vielä 1000 erilaista uskoa joka on liian suuri määrä. Uskojen typistäminen VIITEEN eri uskoon on 3500 jkr vasta mahdollista.

• Anonyymi

Jeesus Siirakin viisaus sanoo maailmassa on aina VIISI eri uskoa ja jokaisen on valittava niistä yksi jonka rakentamiseen sijoittaa rahansa ja jonka juhlien mukana juhlii. Kenenkään rahat eivät riitä kaikkien Viiden eri uskonnon rakentamiseen.

Kyse on siis Taloudellisista mahdollisuuksista.
      Luultavasti kaikkien viiden uskonnon päämäärä lopullinen on sama. Oppia tuntemaan ja löytämään ainoa, yksi tosi Jumala. Jota ei tunne kuin yksin Poika.

Miksi oikeastaan on viisi erilaista polkua hänen tuntemiseen? En vielä tiedä mistä se johtuu mutta TODELLISUUS joka maailmassa vallitsee luultavasti osoittaa että kaikki suuri ja yhtenäinen yksi on nähtävä viidestä eri näkökulmasta. Esim. Ihmisen aivojen rakenne ja jakautuminen eri osiin tukee tätä.

• Anonyymi

On vain yksi pyhä mitä ihminen tarvitsee, tajuta itsensä iankaikkisuus.

MIKÄÄN ULKOPUOLINEN EI MEIHIN MITÄÄN ELÄMÄÄN VAIKUTTAVAA TEE

• Anonyymi

Jeesus kuvaelma on juurikin tätä sisäisyytä kuvaavaa ja vain täysin sitä ja yhteyttä kaiken LUOJAAN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus kuvaelma on juurikin tätä sisäisyytä kuvaavaa ja vain täysin sitä ja yhteyttä kaiken LUOJAAN

Päivän Sana
        02.08.25

Ei hän halveksinut heikkoa eikä karttanut kurjaa, ei kääntänyt pois kasvojaan vaan kuuli, kun huusin. Ps. 22:25

2025
        La, 2 Elokuu
        Sinun luonasi on elämän lähde, sinun valostasi me saamme valon.
        Ps. 36

Tämä ei vaadi kumarrusta eikä montaamista KIVEN YMPÄRILLÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän Sana
        02.08.25

Ei hän halveksinut heikkoa eikä karttanut kurjaa, ei kääntänyt pois kasvojaan vaan kuuli, kun huusin. Ps. 22:25

2025
        La, 2 Elokuu
        Sinun luonasi on elämän lähde, sinun valostasi me saamme valon.
        Ps. 36

Tämä ei vaadi kumarrusta eikä montaamista KIVEN YMPÄRILLÄ

Jos ei ihminen omaa HENKISYYTTÄÄN TAJUA TUNNE, eikös tämmönen ihminen ole KUOLLUT

ns. elävänä kuollut

Tämä on raamatullinen kuolema ja maailman loppu.

• Anonyymi

Sitähän sanotaan - antaa kuolleitten olla kuolleitten kimpassa,
      - ja huuhailla kuoleista avuistaan, millä ei rajoja ylitellä.

• Anonyymi

Päivän sana

Lauantai 2.8.2025
      Jeesus sanoo: ”Anna jokaiselle, joka sinulta pyytää, äläkä vaadi takaisin siltä, joka sinulta jotakin vie. Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, niin tehkää te heille.”

Luuk. 6:30–31

Näin avoin on se suoja missä kulemme

MUTTA JOO JOKA PIENINTÄ VAHINGOITTAA - saapi mitä kuuluu

• Anonyymi

Päivän Sana
      03.08.25

Sinä muutit itkuvirteni karkeloksi, riisuit yltäni suruvaatteen ja puit minut ilon pukuun. Siksi minä laulan sinulle kiitoslaulun, laulan koko sydämestäni enkä vaikene. Herra, minun Jumalani, sinua minä ylistän nyt ja aina. Ps. 30:12–13

Murehtimisen taidon me kyllä hyvin osaamme. Mutta on hyvä oppia myös kiittämään ja iloitsemaan Jumalan hyvistä lahjoista ja hänen antamistaan murheettomista hetkistä.

ELON PAISTE ON SISÄISYYTTÄ, mutta loistakoon se muillekin

• Anonyymi

2025
        Su, 3 Elokuu
        Teidät on yhdessä Kristuksen kanssa herätetty kuolleista, tavoitelkaa sitä mikä on ylhäällä. Tehän olette kuolleet, ja teidän elämänne on Kristuksen kanssa kätketty Jumalaan.
        Kol. 3:1-4

Usko tai elä, ei elämä ainakaan ole minun keksimääni - ikiaikaisuus

• Anonyymi

Sunnuntai 3.8.2025
        Pietarin vielä puhuessa loistava pilvi verhosi heidät ja pilvestä kuului ääni: ”Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt. Kuulkaa häntä!”

Matt. 17:5

Elämänsä kelloja on syytä kuunella

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      77
      6701
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      62
      2788
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      67
      2364
    4. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1709
    5. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      83
      1622
    6. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      91
      1564
    7. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      79
      1302
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      50
      1254
    9. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      418
      1134
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      74
      1018
    Aihe