Miten torjut ei-toivotun henkilön lähestymisen?

Anonyymi-ap

-Sanot suoraan ei kiinnosta
-Sanot olevasi suhteessa
-Kävelet pois tilanteesta
-Keksit tekosyyn tai valehtelet jotain
-Välttelet ihmistä jos tiedät sen olevan kiinnostunut
-Otat luotaantyöntävän ilmeen käyttöön
-Et vastaa puheluun, viestiin tai muuhun vastaavaan
-Teet itsestäsi inhottavamman kuin olet karkoittaaksesi lähestyvän
-Jokin muu

29

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Välttelen ihmistä

• Anonyymi

Jokin muu. En lähesty ikinä ketään naista, koska tiedän sen olevan ei toivottua.

Mieheltä

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Mitä tarkoitat lähestymisellä? Minulla on yleensä oletus, että ihmiset lähestyvät minua muussa mielessä kuin yrittääkseen iskeä, vaikka olenkin nainen. Etenkin jos ihminen on tuttu, saati kaveri ei ikinä ensimmäisenä yleensä mieleen, että mies lähestyisi minua pokausmielessä.

• Anonyymi

Ja vaikka olenkin 50+, tämä asenne on ollut minulla aina. Jos tuntematon selvästi yrittää pokata, kerron ystävällisesti olevani varattu.

• Anonyymi

Vielä lisään. Lähestyn myös itse tuttuja miehiä samalla mielellä. Näin on ollut koko aikuisiän.Tarkoitukseni ei ole pokata, vaan jos haluan jutella jostain yhteisistä ( työ- tms.) asioista. Pokausmietteet on kyllä hyvin kaukana niistä tilanteista. Toivottavasti miehilläkin. Nyt poistun muihin puuhiin.

• Anonyymi

No mä torjuin toivotun ihmisen lähestymisyrityksen lähtemällä tilanteesta pois ja vähän välttelemälläkin. Ihastuin niin paljon häneen vuosia sitten.

• Anonyymi

Paras ois ehkä toi eka..

• Anonyymi

Ehdottomasti! ;)
        <-sivusta

• Anonyymi

Kyllähän sitä voi pistää eston jotta toinen tietää pysyä kaukana.

• Anonyymi

Vahvasti tämä.

• Anonyymi

Mut jos näiden kahden välillä on jo ollut jotain niin suosittelisin suoruutta. Kaikki nuo muut tekee ihmisestä itsestään idiootin pelkurin.

• Anonyymi

Jokin muu, en lähesty, jos tulee juttelemaan juttelen. Epäilen, et onko minusta edes seurustelemaan? Pitää olla sitä jotain, että uskoisin siitä syntyvän jotain merkityksellistä itselle ja samalla toisellekin. En seurustele vain seurustelun vuoksi. Pitää löytyä synergiaa. Ilman sitä on kaikki ihan tyhjän kanssa.

• Anonyymi

Sanonut palstalla olo aikana monesti ystävällisesti, hienotunteisesti ja suoraan ettei kiinnosta. Olet ehkä myöhemmin tullut tänne kirjoittelemaan. Kirjoitin J •••• miehelle ja moni silloin tais ihastua sivullisena. Moni tuli myös silloin väliin mutta se siitä ja moni myös tähän tekstiin täysin kypsiä jo. Mielestäni tämä on keskustelupalsta jos kommentti tulee ketjuun ei se tarkoita, nyt se rakastaa ja pannaa ja muutetaan yhteen. Tämä vain omasta puolestani muista en tiedä. Itse tunnistan monet kirjoitustyylistä, entä sinä kun anonyymina kirjoittaa moni.

• Anonyymi

Ei ole tämmöstä tilannetta ikinä kohdalle osunut.

• Anonyymi

Riippuu siitä johtuuko kiinnostamattomuus toisen ikävistä toimintamalleista esim peleistä tai epärehellisyydestä. Jos johtuu niin sillon ihan sama. Jos toinen on reilu ja asiallinen niin kerron hienotunteisesti mutta suoraan.

• Anonyymi

Olen ystävällinen ja kohtelias, ymmärrän että vaatii rohkeutta lähestyä tuntematonta. Eli hellä mutta päättäväinen kiitos ei. Erikseen törkeät lähestymisest, esim jotain röyhkeää ehdottelua tai jopa kourimista. Se on hyvin äkäinen suksi kuuseen tai näpit irti. Hyvin paljon siis kiinni miten lähestytään.. kohtelias ja ystävällinen saa lempeää kohtelua. En karkaa ellei tule jokin tunnemyrsky-mielenhäiriö, ihmisiä me ollaan.

• Anonyymi

Minusta vastaamalla varattu on väärin sillä se luo turhaan väärän mielikuvan, että jos EI olisi varattu niin sitten kiinnostaisi, mikä voi olla väärin koska jos todellisuudessa ei kiinnosta koko ihminen vaikka olisi kuinka vapaa. Sitten se henkilö jää turhaan odottamaan milloin olet vapaa tai ryhtyy sabotoimaan suhteita, jotta sinusta tulisi vapaa ja ihan turhaan jos ja kun koko ihminen ei kiinnosta vaikka kuinka vapaa olisi.

• Anonyymi

Ennakoin pitkältä. Toisinaan juosten.

• Anonyymi

Hienovarainen lähestyminen ja ystävällinen ääni. Oma suhtautuminen on yleensä sama. Mikäli tulee ehdotus, en lähtisi, ellei itseä yhtään kiinnosta. Aina sitä keksii tekemistä eli "kiire" ei ole valhe.

Ahdistava ja tunkeva lähestyminen ja heti tunkemassa iholle, olen lähtenyt tilanteesta kesken toisen iskureplikkien.

Jos emme vielä tunne toisiamme, miettisin, aikoiko hän sanoa jotakin, vai toivoiko hän, että minä sanoisin jotakin. Mikäli olisin kävellyt luokse, olisikohan hän jäänyt paikalleen.

• Anonyymi

Nykyään sanoisin kiitos, mutta ei kiitos.

• Anonyymi

Millainen tilanne teillä on? Missä yleensä näette? Rehellisyys on parasta eikä missään nimessä niin että saadaan toinen rakastumaan, ghostataan ja jätetään toinen epätietoisuuteen...se on julmaa ja kypsymätöntä touhua.

• Anonyymi

Se on muuten juurikin noin. Hajottaa aika pahasti.

• Anonyymi

No naiset ei nyt muutenkaan tule kauhean useasti suoraan sanomaan "hei olen kiinnostunut tutustumaan sinuun", vaan heittelevät ympäripyöreitä vihjeitä ja vastaavia savumerkkejä, mitkä on helppo ohittaa muutenkin.

Mutta jos ikinä tulee suoraan sanomaan ja en ole kiinnostunut, niin totean suoraan vain jotain tyyliin "todella rohkea veto, mutta olen valitettavasti kiinnostunut eräästä toisesta tällä hetkellä, jos en olisi kiinnostunut toisesta niin alkaisin kyllä tutustumaan sinuun".

• Lyön vasaralla kallon halki (jokin on huumorissa vialla kun toi on eka asia, mikä tulee mieleen), mut joo: sanon vaan etten oo kiinnostunut, rehellisyys on parasta.

• Anonyymi

Ja sitten miehet vielä ihmettelee miksei naiset lähesty niitä...

• Anonyymi

Annan panna.

• Anonyymi

Janakkalasta

• Anonyymi

Sehän nyt riippuu ihan täysin siitä tilanteesta. Onko kyseessä tuttu vai tuntematon. Missä paikassa tuo tapahtuu. Onko kyseessä kertaluontoinen tilanne vai jatkaako toinen torjunnasta huolimatta. Onko henkilö päihtyneen oloinen. Onko paikalla muita. Yms. Yms. Yms. Voin toimia kaikilla tuossa mainituilla tavoilla, jos tilanne sitä vaatii. Sanon suoraan, keksin jonkun tekosyyn, poistun, välttelen, en vastaa, esitän mahdollisimman ilkeää jne.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe