Kysymys muille miehille

Anonyymi-ap

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanssa kun toinen olis hyvinkin aktiivinen äkemään..

188

9241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen tekee oman valintansa itse. Ja jos noin on niin eiköhän se suhde ala olemaan lopussa.
      Vaikea toisen puolest päättää. Mulle kävi joskus se, että tapasin naisen ku oli varattu viel. Meillä oli joku vuoden vapaampi seksisuhde ja alettiin seurustelemaan sitten. Erosi siinä aika nopeestikin sen jälkeen.
      Tää nainen muutti ulkomaille opiskelemaan. Muuten oltaisiin viel yhdessä.

• Anonyymi

Siis piti sanoo et erosi tahollaan kyllä enen ku alettiin seurustella.,,👍🏻

• Anonyymi

👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

Olet varmaan aika nuori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

Mä en sentään kadu mitään. Oon tyytyväinen mun nähtyyn ja koettuun elämään. Voit laittaa peukalon persiiseen. Turha arvostella,kun et tunne

• Anonyymi

Onhan noita kulissi avioliittojakin olemassa, lasten takia asutaan yhdessä jne. Mut muuten aktiivinen avioliiitto elo on jo taakse jäänyttä elämää.

• Anonyymi

Varatussa naisessa ei ole mitään vikaa, avioliitto ei ole sairaus mikä tarttuu. Ihan rohkeasti vain https://nussimua.fi sivuille etsimään varattua seuraa. Niin eikä varatuilla ole yleensä tauteja ja naisilla usein on ehkäisykin kunnossa. Pelkkää plussaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan noita kulissi avioliittojakin olemassa, lasten takia asutaan yhdessä jne. Mut muuten aktiivinen avioliiitto elo on jo taakse jäänyttä elämää.

"Lasten takia" on aika lussu tekosyy. Todellisuus on usein se, että kummallakaan ei ole vara ottaa yhteisiä lainoja yksin hoitaakseen.

Mutta, varsinaiseen aiheeseen, ei järvi soutamalla kulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varatussa naisessa ei ole mitään vikaa, avioliitto ei ole sairaus mikä tarttuu. Ihan rohkeasti vain https://nussimua.fi sivuille etsimään varattua seuraa. Niin eikä varatuilla ole yleensä tauteja ja naisilla usein on ehkäisykin kunnossa. Pelkkää plussaa!

Mainos
        Huijjari.Sivu.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis piti sanoo et erosi tahollaan kyllä enen ku alettiin seurustella.,,👍🏻

Nii mutta vapaampi seksisuhde teillä silti oli kun tämä vielä oli yhdessä jonkun toisen kanssa ja tosisassasko väität että olisit pystyny luottaan häneen ettei olisi pettäny suakin jonkun toisen kanssa kun pysty jotain toista pettämään sun kanssa kaunis uni sulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Lasten takia" on aika lussu tekosyy. Todellisuus on usein se, että kummallakaan ei ole vara ottaa yhteisiä lainoja yksin hoitaakseen.

Mutta, varsinaiseen aiheeseen, ei järvi soutamalla kulu.

Ei kulu ehkä siitä aktista, mutta seurauksena sinä tai hän, ehkä molemmat saatatte saada puukosta tai vaikka haulikosta.
        Ei ole aivan yksi tai kaksi jotka on Suomessa tai missä tahansa tapettu pettämisen takia. 🔪

• Anonyymi

Mieluummin mä toista sinkkua tapailisin kun jo jonkun toista naista, oli se tapailu mitä tahansa 🤷

• Anonyymi

Jos toinen on varattu nii kannattaa varmaan vähän keskustella eikä täysin ignoorata kuten mulle kävi. En tiiä mitään niin ikävää. Rehellinen keskustelu asiasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen on varattu nii kannattaa varmaan vähän keskustella eikä täysin ignoorata kuten mulle kävi. En tiiä mitään niin ikävää. Rehellinen keskustelu asiasta

Kyllähän tuo tilanne kuumottas itseäkin. Mut kenenkään elämä ei oo kyllä yhtä ja samaa eikä yksikään ihminen tai tilanne.
        Jokaisen omalla vastuulla, koska jokaisen oma elämä. Itse nyt lähinnä toivon sinkkua tapaavani.
        Esu 47

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkää...

En kyllä ymmärrä ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ymmärrä ihmisiä.

Ja siks me ollaan täällä, kaikki. Kyvyttömyys hoitaa asiat irl ja itse.

• Anonyymi

Kyllä mulla rakkaus nuorempana roihahti, kun oltiin molemmat varattuja. Se vei mennessään ja liitto kesti 17 vuotta. Ihmisiä vaan ollaan..

• Anonyymi

Eipä tuo tavatonta oo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuo tavatonta oo

Ei voi tietää ellei uskalla kokeilla.

• Anonyymi

Oon samaa mieltä. Itse hain miehen aina muutamiksi päiviksi kauempaa siis varatun. Kun se alkoi puhua yhdessä olosta ja naimisiin menosta niin jätin sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon samaa mieltä. Itse hain miehen aina muutamiksi päiviksi kauempaa siis varatun. Kun se alkoi puhua yhdessä olosta ja naimisiin menosta niin jätin sen

Itse en tuollaista ymmärrä..jos jotain teen, se on tietoinen valinta ja en leiki mut jokainen tyylillään.

Nainen Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et iha ymmärrä. Löysimme toisemme varattuina, erottiin tahoillamme ja mentiin keskenään naimisiin. 🤔

Mutta ei sitä naimisiin tarvitse mennä... Lähinnä et kannattaa varmaan erota jos ylipäätään pitää tehdä tällaista. Mut en ole kukaan tuomitseen

• Anonyymi

Vain 17 vuotta, eli väärä valinta sittenkin. Kun SE oikea sattuu kohdalle, silloin ollaan koko koppuelämä yhdessä.

Jos ei olla, on koko homma ollut alusta saakka kulissia.

Sori siit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain 17 vuotta, eli väärä valinta sittenkin. Kun SE oikea sattuu kohdalle, silloin ollaan koko koppuelämä yhdessä.

Jos ei olla, on koko homma ollut alusta saakka kulissia.

Sori siit.

Olet todella rajoittunut mustavalkoinen ihminen.

• Anonyymi

Paha sanoa, kun en oo ollu tossa tilanteessa. Toivottavasti toki ei tarvi, mutta kun ei sitä voi ite päättää kehen ihastuu taikka rakastuu

• Anonyymi

Ei voi ei.

T. Nainen sivusta

• Anonyymi

Näin ajattelen itsekin, jos kemiat menee yksiin ja juttu luistaa hyvällä tavalla niin tottakai punnitaan asioita, ennen kuin mitään päätetään suuntaan tai toiseen? Hyvät keskustelut aina hyvästä.

Tuskin kukaan haluaa olla suhteen rikkoja, koska silloin on myös itsellä pelkoa joutua myöhemmin sama kokemaan? Henkimaailman juttuja, mut hyvä henkisyys voi olla myös voimistava tekijä, jos menee monet ajatukset yksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin ajattelen itsekin, jos kemiat menee yksiin ja juttu luistaa hyvällä tavalla niin tottakai punnitaan asioita, ennen kuin mitään päätetään suuntaan tai toiseen? Hyvät keskustelut aina hyvästä.

Tuskin kukaan haluaa olla suhteen rikkoja, koska silloin on myös itsellä pelkoa joutua myöhemmin sama kokemaan? Henkimaailman juttuja, mut hyvä henkisyys voi olla myös voimistava tekijä, jos menee monet ajatukset yksiin.

Järjellä näitä parempi funtsia. Sivuvaikuttimia voi olla paljon ja kaikkea hyvä huomioida, jos on molemmat tosissaan liikkeellä? Toki vaihtoehtoja voi olla muitakin?

Kaksi keskustelutaitoista kykenee asioita käymään hyvän kautta läpi. Tuskin kumpikaan haluaa vaikeuttaa toisen arkea? Tunne oltava yhtenäinen, itsellä aina pelkona, että otan kaiken liian hyvällä vastaan, siksi korostan varovaisuutta.

Näin haluan itse uskoa, kun ajattelen yhtä, jonka kanssa kohtaaminen yllätti hyvällä tavalla, ainakin itseni. Minä olin vähän kuin peura ajovaloissa? Tilanne yllätti, enkä siinä tilanteessa osannut oikein ottaa koppia (mutu)? 👀🙃

Hyvin mahdollista, että olen harhainen kokemani kautta? Enhän tiedä toisen tilannetta ollenkaan vielä. Otin vain hänen käytöksen minua kohtaan imarreltuna vastaan, koen hänet hyvänä ihmisenä minulle. Epäilen sitä, miten hän kokee minut, kun ei olla näitä juteltu 🫣🤗

• Anonyymi

"Toivottavasti toki ei tarvi, mutta kun ei sitä voi ite päättää kehen ihastuu taikka rakastuu"

Höpö höpö. Nuo on tuommoisia teinien ja romanssikirjojen haihatteluja. Tosielämässä rakastamimen ja rakastuminen on ihmiseltä VALINTA. Jos parisuhteessa ollessasi teet valinnan että nyt oot sitoutunut tähän suhteeseen etkä vilkuile muita "kaloja", aika varmaa on, ettet aikuisena ihmisenä myöskään hyppää kenenkään muun matkaan. Samalla tavalla ihminen voi tehdä tietoisen päätöksen, ettei hakkaile varattuja miehiä/naisia.

Ihastumisia/pientä flirttiä voi olla, mutta pettäjällä itsellään on ihan oma vastuu teoistaan ja meneekö homma ajatuksia pidemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Toivottavasti toki ei tarvi, mutta kun ei sitä voi ite päättää kehen ihastuu taikka rakastuu"

Höpö höpö. Nuo on tuommoisia teinien ja romanssikirjojen haihatteluja. Tosielämässä rakastamimen ja rakastuminen on ihmiseltä VALINTA. Jos parisuhteessa ollessasi teet valinnan että nyt oot sitoutunut tähän suhteeseen etkä vilkuile muita "kaloja", aika varmaa on, ettet aikuisena ihmisenä myöskään hyppää kenenkään muun matkaan. Samalla tavalla ihminen voi tehdä tietoisen päätöksen, ettei hakkaile varattuja miehiä/naisia.

Ihastumisia/pientä flirttiä voi olla, mutta pettäjällä itsellään on ihan oma vastuu teoistaan ja meneekö homma ajatuksia pidemmälle.

Vähän sama kuin Leonardo Dicapriokin tehnyt tietoisen valinnan, että deittaili pitkään vain alle 25-vuotiaita tyttösiä. :D Nyt valintahaitari ulottuu jopa 25-30 vuotiaisiin, joten preferenssit vähän kehittyneet.

• Anonyymi

Jaa no kukas sen si sun puolesta päättää jos et sä itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän sama kuin Leonardo Dicapriokin tehnyt tietoisen valinnan, että deittaili pitkään vain alle 25-vuotiaita tyttösiä. :D Nyt valintahaitari ulottuu jopa 25-30 vuotiaisiin, joten preferenssit vähän kehittyneet.

Ei luulisi tuolla lompakolla vielä olevan tarvetta siirtyä kulhataneisiin, väljähtäneisiin ja etenkään valmispakkauksiin, jolla jo jälkikasvua. Leimalliset, läskit ja lävistetyt lähtee heti lankkua pitkin laidan yli 😛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjellä näitä parempi funtsia. Sivuvaikuttimia voi olla paljon ja kaikkea hyvä huomioida, jos on molemmat tosissaan liikkeellä? Toki vaihtoehtoja voi olla muitakin?

Kaksi keskustelutaitoista kykenee asioita käymään hyvän kautta läpi. Tuskin kumpikaan haluaa vaikeuttaa toisen arkea? Tunne oltava yhtenäinen, itsellä aina pelkona, että otan kaiken liian hyvällä vastaan, siksi korostan varovaisuutta.

Näin haluan itse uskoa, kun ajattelen yhtä, jonka kanssa kohtaaminen yllätti hyvällä tavalla, ainakin itseni. Minä olin vähän kuin peura ajovaloissa? Tilanne yllätti, enkä siinä tilanteessa osannut oikein ottaa koppia (mutu)? 👀🙃

Hyvin mahdollista, että olen harhainen kokemani kautta? Enhän tiedä toisen tilannetta ollenkaan vielä. Otin vain hänen käytöksen minua kohtaan imarreltuna vastaan, koen hänet hyvänä ihmisenä minulle. Epäilen sitä, miten hän kokee minut, kun ei olla näitä juteltu 🫣🤗

Hyvän ihmisen seurassa viihtyy aina paremmin ja jos jutustelukin tuntuu tukevan tuntemusta, se on tärkeintä. Silloin ei taustoilla ole ainakaan itselle merkitystä. Viihdyn aina, jos tunnen myös toisen viihtyvän (aistit)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei luulisi tuolla lompakolla vielä olevan tarvetta siirtyä kulhataneisiin, väljähtäneisiin ja etenkään valmispakkauksiin, jolla jo jälkikasvua. Leimalliset, läskit ja lävistetyt lähtee heti lankkua pitkin laidan yli 😛

Ja sulla ei näköjään ole henkinen kehitys vielä edes alkanut. Vieläkö on tutti ja vaipat käytössäs?

• Anonyymi

Elämä on liian lyhyt. Nähkää.

• Anonyymi

👍 Juuri näin!

• Anonyymi

Siis ihan sänkypuuhatko houkuttelee?

• Anonyymi

Juurikin ne. Ja nimenomaan nainen on tässä se aktiivisempi osapuoli. Ollaan samanikäisiä mutta hakee selkeästi musta vaan viihdykettä tai jos ei kotona saa..

• Anonyymi

Olennaista ois tietää onko sänky vai tosiasiat mielessä. Miksei ihmiset vaan uskalla itse tehdä, nähdä ja kokea mikäli löytyy sen oloinen ihminen...
        Ihme elämän haaskausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin ne. Ja nimenomaan nainen on tässä se aktiivisempi osapuoli. Ollaan samanikäisiä mutta hakee selkeästi musta vaan viihdykettä tai jos ei kotona saa..

Onko siis varma tieto vai oletus että vaan viihdykettä? Onko niin sanonu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siis varma tieto vai oletus että vaan viihdykettä? Onko niin sanonu.

Ei suoranaisesti mutta veikkaan näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on selkeästi vai onko nyt vaan pelko, että asia on näin? Et kuitenkaan voi varmaksi tietää ellet selvitä juttua perinpohjaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei suoranaisesti mutta veikkaan näin.

Mitä itse haluat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä itse haluat?

En haluais sotkeentua kenenkään perhekuvioihin, naisella on miehen lisäksi kuitenkin lapsiakin.

En myöskään mitään muuta ole näkemistemme jälkeen ajatellut kun kyseistä naista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluais sotkeentua kenenkään perhekuvioihin, naisella on miehen lisäksi kuitenkin lapsiakin.

En myöskään mitään muuta ole näkemistemme jälkeen ajatellut kun kyseistä naista..

Minulle kävi vähän samoin, paitsi olen lapseto... Ehkä jätät sotkeentumatta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis valmistautunut olemaan se turmeltunut, sulavakäytöksinen, mysteerinen ja seksikkään kiehtova "Toinen Mies", jonka naisen aviomies mustasukkaisuudessaan puukottaa kuoliaaksi etelä-eurooppalaisen elokuvan lopussa.... 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö meinaa sitten itte viihtyä kun sanot että se hakee susta viihdykettä?

• Anonyymi

Mitä kukin haluaa ja ettii. Aloituksesta ei selviä kaikki.

• Anonyymi

Kuulosti melkein tutulta, mutta mies pikkuisen nuorempi.

Sivusta

• Anonyymi

T. 🌻🥰

• Anonyymi

Hyvä mies. Selvitä asia hänen kanssaan... Täältä saat vain sekavan mielentilan. Jotkut aiheuttavat närää jopa tahallaan täällä. Kasvottomat nyymit.

• Anonyymi

Nii. Tätä mä en ymmärrä. Vastaus löytyy silt naiselt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii. Tätä mä en ymmärrä. Vastaus löytyy silt naiselt

Suksi kuuseen,siin vastaus!

• Anonyymi

Nuorempana olisi ollut. Iän myötä sitä oppii, että ihmisillä on vaikka kuinka erilaisia tilanteita. Joillakin oikeasti voi olla avoin suhde tai liitto ja ovat liikkeellä luvan kanssa tmv. Eli pitäisi ensin jutella, että millainen tilanne ja kuvio on kyseessä, mitä kumpikin on etsimässä ym. ennen kuin voisi tehdä päätöksen, että alkaisiko millekään vai ei. Tietyissä oloissa jonkinlainen tapailu- tai seksisuhde voisi tulla kyseeseen, jos ei olisi itselläkään jostain syystä halua mihinkään sen vakavampaan.

• Anonyymi

Sen tiedän varmasti että luvan kanssa ei kyllä olla liikkeellä, sanoi että ei ole ennen tätä pettänyt.. Nainen on niin valmis mutta itse pelkään kuin nopeesti tunteet tulee mukaan jos tätä vielä jatketaan.. On nimittäin antanut kyllä todella parastaan 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tiedän varmasti että luvan kanssa ei kyllä olla liikkeellä, sanoi että ei ole ennen tätä pettänyt.. Nainen on niin valmis mutta itse pelkään kuin nopeesti tunteet tulee mukaan jos tätä vielä jatketaan.. On nimittäin antanut kyllä todella parastaan 😁

Näin naisena nuo tunteet tulee kyllä äkkiä mukaan.

• Anonyymi

Se on ongelma jokaiselle kunnolliselle ihmiselle. Jokaiselle rehelliselle. Tunteilleen ei välttämättä voi mitään, mutta kaikenlainen vehkeily on ikävää.
      On jo tarpeeksi sekin, että kirjoittaa täällä, mutta parempi niin kuin se, että pettää kumppaniaan.

Varattu nainen itsekin

• Anonyymi

Et vaan ole sen parempi. Oikeutat pettämisen ja mikropettäminen on sama asia. Mutta hienoa että kiillottelet nyt sädekehääsi.
        Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaan ole sen parempi. Oikeutat pettämisen ja mikropettäminen on sama asia. Mutta hienoa että kiillottelet nyt sädekehääsi.
        Mieheltä

En kiillottele mitään kehää tai hae paremmuutta. Kyllä sillä ero on, meneekö jonkun kanssa sänkyyn kuin sillä, että vain kirjoittelee. Ajattelen tuossa lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kiillottele mitään kehää tai hae paremmuutta. Kyllä sillä ero on, meneekö jonkun kanssa sänkyyn kuin sillä, että vain kirjoittelee. Ajattelen tuossa lapsia.

Jatkan vielä: Omapahan on kuitenkin asiansa. Itse en sotkeutuisi tuollaiseen kuvioon. Jos kumppani saa tietää, alkaa hirveä sotku ja saahan se yleensä.

Muutama varastettu hetki, onko sen arvoista?

Parempi käsitellä tunteitaan täällä ja yrittää parhaansa suhteessa. Jos suhde sitten päättyy niin kuin se voi tehdä, on selkeä kuvio, mutta sittenhän siinä ei enää olekaan välttämättä joillekin mitään hohtoa, kun jännitys asian ympäriltä katoaa. Se pannukakku lätsähtää pian.

• Anonyymi

” On jo tarpeeksi sekin, että kirjoittaa täällä, mutta parempi niin kuin se, että pettää kumppaniaan. ” Tämä miljöö mitä palstasta rakennat on palstasetä monella tapaa täysin epärealistinen, mutta se varmaan kiinnostaa monia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä

Eli tämä palstalla kommenttien tuhertelu on palstasetä mielestäsi mikropettämistä, kuten mainitsit. Tällaisen hienon terminkin olet osannut lisätä mistä käydä itsesi kanssa vääntöä. Kukin tyylillään toki, itse vaan näkee läpi että haet näitä irrationaalisia vastakkainasetteluja naisia kohtaan ja se on typerryttävää seurattavaa. Ei mulla muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” On jo tarpeeksi sekin, että kirjoittaa täällä, mutta parempi niin kuin se, että pettää kumppaniaan. ” Tämä miljöö mitä palstasta rakennat on palstasetä monella tapaa täysin epärealistinen, mutta se varmaan kiinnostaa monia

Täällä olet vain sinä sotkemassa, mikä on oikeastaan vain hyvä 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tämä palstalla kommenttien tuhertelu on palstasetä mielestäsi mikropettämistä, kuten mainitsit. Tällaisen hienon terminkin olet osannut lisätä mistä käydä itsesi kanssa vääntöä. Kukin tyylillään toki, itse vaan näkee läpi että haet näitä irrationaalisia vastakkainasetteluja naisia kohtaan ja se on typerryttävää seurattavaa. Ei mulla muuta

Tirsk 🤭

• Anonyymi

On hyviä ja huonoja suhteita, kulissi liittojakin, joita ylläpidetään lapsien takia? Tunteet vie joitakin liikaakin. Kontrolli on aina hyvästä ja vastuullisuus. Heikkouksia on monilla ja jotkut niihin lankeaa. Aina olisi hyvä, että tapahtuisi vain hyviä asioita, jotka ei ulkopuolisia satuta?

• Anonyymi

Se vastuu on aika suuri sitten, kun toisella on perhe…

• Anonyymi

Ei niin ongelma mitä ehkä luulisi olevansa

• Anonyymi

Ei ongelmaa jos tunteet molemmin puolista

• Anonyymi

En itse alkaisi varatun kanssa mihinkään.

• Anonyymi

Mitä siitä voi tulla muuta kuin sanomista. Mikään ole luotaantyöntävämpää kuin perheensä pettävä nainen.

• Anonyymi

Oletko mahdollisesti alle 15-v, vai eikö sinulla muuten vaan ole oikeasti mitään kokemusta naisista ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mahdollisesti alle 15-v, vai eikö sinulla muuten vaan ole oikeasti mitään kokemusta naisista ?

Se koira älähtää jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koira älähtää jne

Niin tai näin, mutta 2025-07-29 07:12:56 uskoo ilmeisesti myös seuraaviin :
        Joulupukki
        Yksisarvinen
        Peter Pan
        + muut vastaavat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulupukki
        Yksisarvinen
        Peter Pan
        muut vastaavat

+jeesus... aika varmasti uskookin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulupukki
        Yksisarvinen
        Peter Pan
        muut vastaavat

Se nyt vaan on minun mielipiteeni,ei siitä haukkumaan tarvi käydä. Jokainen tekee kuten tekee ja elää sitten sen asian kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulupukki
        Yksisarvinen
        Peter Pan
        muut vastaavat

Mistäs sinä tiedät mihin kukakin uskoo? Saati sitten niiden yksityiselämästä. Oletko kovinkin syvällisesti käynyt tästä keskustelua?

• Anonyymi

Jos naista ei rajoita nykyinen suhde nyt, niin ei se tule rajoittamaan häntä sinunkaan kanssa.

• Anonyymi

Tämä on olennainen pointti. Pettäjiin ei voi luottaa.

• Anonyymi

Yleisin selitys itselle joka on itsepetosta, joka tosielämässä on yleensä aivan päinvastoin kun se oikea löytyy.

• Anonyymi

En ole mies, mutta sen tiedän että mustasukkaiset puolisot voivat olla hyvin vaarallisia. Vaarallisin mies naisen elämässä on aviomiehensä.

• Anonyymi

Asetu sen toisen puolison asemaan joka ehkä rakastaa vielä kumppaniaan.Haluaisitko itsellesi sellaisen kokemuksen.
      Tämän päivän itsekkyys on erittäin huono asia ja naiseltahan tämä.

• Anonyymi

Kyllä se on niin että tee toisille samoin kuin haluaisit itsellekkin tehtävän. Varatun naisen koskeminen ei ole sallittua ja jos mietit naisen käytöstä haluatko että sinulle käy samalla tavalla. Rakastus olette yhdessä nainen saa taas kerran tarpeekseen ja pettää sinua? Monellehan se on ok niin kauan kun itseä ei petetä. Itse pitäisin näppini erossa toisen kumppanista. Tiedän että on todella houkuttelevia tapauksia mutta niitä pitää opetella välttämään.

• Anonyymi

Miksi tää kysymys on vaan miehille? Kyllä naisetkin rakastuu varattuihin miehiin 🧐

• Anonyymi

naiset tekee mitä haluaa.... niitä ei koske moraaliset säännöt....

• Anonyymi

I
      Mulla oli muutamia vuosia salasuhde varatun kanssa. Itsekin olin tuolloin varattu, mutta huonossa liitossa. Hän oli ilmeisesti onnellisessa, mutta muuten hyvin kokematon eli ollut nuoresta asti saman kanssa. Minulle nuo vuodet ovat olleet tähän astisen elämän onnellisimmat. Ja se seksi..Huh. oli upeaa. Olemme vieläkin ystäviä, mutta koska asun toisella puolen Suomea, mitään ei enää ole. Eikä tule, naisen tahdosta. Arvaat varmaan, ketä täällä ikävöin...

• Anonyymi

Miksi sitten muutit toiselle puolelle Suomea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten muutit toiselle puolelle Suomea?

Minä en muuttanut, hän muutti. Miehen työn perässä ilmeisesti ja perhettä alkoi perustaa. Halusi, ettei isästä olisi epävarmuutta jne. Eikä siis ole. Hän elää onnellista lapsiperhearkea nyt. Mitä olen ymmärtänyt.

• Anonyymi

Mulla oli alaikäisenä (rakkaus)suhde varatun kanssa, opettajani kanssa siiis. N. 4 vuotta sitä kesti ja edelleen tähän päivään asti parhain suhde mitä on elämässäni ollut. Kukaan vapaa ei ole ollut niin hyvä kuin hän, naimissa oleva. Saa nähdä tuleeko koskaan parempaa.

• Anonyymi

Henkesi on minulle kallis, joten ethän leiki sillä. Henkivakuutuksen edunsaaja voi tosin olla toista mieltä 🤔

• Anonyymi

Noh...
      mielestäni en ole ongelma, mutta hän piti minua sellaisena. Ihan sivusta naisena totean, että rakkaus ei katso statusta, eikä ihmistä voi omistaa.

• Anonyymi

Aviolupaus on lupaus uskollisuudesta kumppanina, eikä silloin kurkita sivuille.

Lupauksen pettäjä on halveksittava petturi joka ei ansaitse mitään myötätuntoa.

Piste

• Anonyymi

Kumppani sairastui ja hoidin häntä kymmenen vuotta eikä tullut mieleenkään lipsua aidan yli.

Sitä sanotaan rehellisyydeksi myös.

• Anonyymi

Ei kakki varatut ole edes rengastettuja.

• Anonyymi

Kolmantena pyöränä olleena tiedän, että se useimmiten ongelmakuvio, joka ei 99% pääty hyvin. Kysy asiaa sen varatun naisen puolisolta onko ongelma. Jos et uskalla, niin forget.

• Anonyymi

Höpöhöpö, itsellä päättyi oikein hyvin. Ystävyyteen, monen vuoden salasuhteen jälkeen. Kauniita muistoja on.

• Anonyymi

Aina on ollut monenlaisia suhteita, vapaita ja puolivapaita. Pitääkö muistuttaa historiasta tai lähihistoriasta. Charles ja Camilla vaikkapa. Diana ja tallimestari (vai mikä se oli) Kekkonen ja Hallama. Kirjailijoista, taiteilijoista ja filmitähdistä puhumattakaan. Jne. Kato vaikka Temppareita😅

• Anonyymi

Ei. Rakkaus merkitse. Vain rakkaus.

• Anonyymi

No mikä siinä varatussa tökkii, käske sen heittää sormus pois sormestaan...
      Luuletko että se toinen mies omistaa sen naisen, onko se ehkä maksanut siitä ja omistuspaperit kirjoitettuna? Jos noin kuvittelet niin vie sen naisen miehelle iso tukku rahaa kirjekuoressa niin asia on ehkä sillä ok.

• Anonyymi

Ei rakkaudessa ole kysymys omistamisesta vaan sitoutumisesta. Jos ihminen on varattu, hän on sitoutunut rakastamaan kumppaniaan. Jos rakkautta ei enää ole, ihmiset eroavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rakkaudessa ole kysymys omistamisesta vaan sitoutumisesta. Jos ihminen on varattu, hän on sitoutunut rakastamaan kumppaniaan. Jos rakkautta ei enää ole, ihmiset eroavat.

Ajattelet että kaksi teiniä ovat varattuja ja sitoutuneita rakastamaan toisiaan? Elämä ei ole mustavalkoista. Kukaan ei omista toista. "Varattu" ei tarkoita sitoutumista rakastaa. Emme elä arabimaassa.

• Anonyymi

Ihmiset rakastuu, ihmiset eroaa, ihmiset eroaa ja rakastuu jne joka ainut päivä. Ei ole rakettitiedettä, eikä muutu miksikään vaikka palstoilla muuta mussutatte.

• Joo ja ei.. ..jokin kertapano-tyylinen jutska varmaan jees, mutta tuskin tarkoittaisi oikeasti hyvää seksiä.. ..varattu-status estää suhtautumisen vakavasti ja tosissaan.. ..siksi yleinen ohje joka ainoalle: Katsokaa AINA yksi juttu kerrallaan alusta loppuun!

• Anonyymi

On monenlaisia suhteita.. Onko varmasti varattu . Edes sama osoite ei sitä välttämättä kerro..

• Anonyymi

23vuotta varatun kanssa ollut sala suhteessa.
      Huippua.. Ollaan naitu juteltu nautittu.
      Seksistä sen verran että suu hoitoa molemmin puolin paljon ottaa syvälle nielee. Mut vaimo tykkää kun nuolee mut ei ota suihin ja yleensä nauttii mut ei vastata kautta.
      Sivu suhde ollaan tilattu psljon välineitä seksiin sauvaa piiskaa vyödilbot jne. On nainut mua pylly yn näykkinyt nännit piiskaa.. Hyväilyt mitä kaipaan . Saunottu ollaan lähellä seitsemää kymmentä kutina jatkuu. Tosin oma vaimo hoidettu ja tyydytetään ja joskus apu pojan kanssa. Vieraan kanssa Kolmin peliä ollut myös mut ei tykänny.
      Varatut parhaita

• Anonyymi

Kuinka paljon on haudoissa ihmisiä juuri noiden kuvioiden takia ja rikkinäisiäperheitä lapsia ja sukuvihoja ym x sata !

Kun nakin kokoinen lihanpala hallitsee ihmistä !

Luulis että järki ja pää olis vähän enemmän asioitten isäntänä.

• Anonyymi

Taitaa sinun juttelusi pyöriä melko pientä rinkiä jutuistazi päätellen !

• Anonyymi

Parillinen hoikka ja nuori nainen jonka ihoa ei ole pilattu on leikkikaveriksi erinomainen vaihtoehto ja parittomia ei edes ole riittävän suurta lukumäärää/valikoimaa ynnä he ovat erittäin huono vaihtoehto koska eivät ole kelvanneet kenellekkään, ovat rumapainoista tai fémakoita tai jo hylättyjä, tms sekundaa.

Se on sitten isosti eri asia jos mies haluaa ottaa parillisen naisen vakituiseksi tyttöystäväksi, tai jos parillinen nainen haluaa vaihtaa miestä.

• Anonyymi

Varattu nainen ei ole ongelma. Olen ollut sängyssä monen kanssa,

• Anonyymi

Ite en menis noin pitkälle 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite en menis noin pitkälle 🤭

pitkälle sinä palsta hihittäjä oletkin vuosien saatossa päässyt sivulta toisel viä

• Anonyymi

Parillisen naisen valloittamisessa ja hänen kanssaan peuhaamisessa on kaksi miehen itsekunnoitusta väkevästi kohottavaa aspektia, ensiksi, sainpas valloitettua tuon kaunottaren vaikka hän jo on otettu, ja sitten kun on leikitty jonkin aikaa, kas vain olenkin parempi mies kuin naisen päämies.

• Anonyymi

Luterilainen kristitty siinä tuo esiin syvää isien uskoaan !

Tuota se on suurella osalla.

Ja mihinkäs nuyalle se pappi valloittajan lipussa pönkää kuin taivaan iloon !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen realisti, en maksa minkään satuolennon palvojille mitään, en ole koskaan maksanut.

• Anonyymi

Extraa on mm. se kun miehen parillinen leikkikaveri flirttailee tämän kanssa ihan törkeän estottomasti eikä kinkun pari huomaa tai tajua yhtään mitään. Moni parillinen kinkku tykkää kovasti tästä leikistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taitaa olla ihan vaan lusiferilainen usko tuolla kaverilla.....

• Anonyymi

"Kysymys muille miehille. Onko teille varattu nainen ongelma? "

Kyllä!

En meinaa millään löytää, en varattuja enkä varautumattomia naisia.

Varautuneita naisia kyllä löytyy mutta eivät halua olla missään tekemisissä minun kanssa.

• Anonyymi

Mulle ei oo ongelmaa, koska olen Naton kannattaja ja Natossa minille riittää puppelipoikia vaikka kuinka ja paljon.

• Anonyymi

tottakai tuo olisi ongelma. ei tulisi mieleenkään koskea varattua ihmistä. hän saa kyllä kosketusta siltä oikealta eli kumppaniltaan. minä en liity siihen kuvioon millään tasolla

• Anonyymi

Pitäis vaan heittää kaikki äijät ulos sillä hetkellä kun ei enää kiinnosta. Sillai pääsee helpommalla

• Anonyymi

Aika mustavalkoista tämäkin

• Anonyymi

Kysymys miehille- onko nainen aina ongelma teille?

• Anonyymi

ON! se on ongelma aina. Silloin kun sitä ei ole se on ongelma, ja kun se on niin ehkä vielä isompi ongelma....

• Anonyymi

Se ei ole mikään ongelma, vaan luonnollinen asia. Ketään normaalia ihmistä ei kiinnosta naimisissa olevat tai eronneet.

• Anonyymi

Miten ihminen voi olla termi

• Anonyymi

Tottakai se on turn-off, jos nainen joka on varattu, haluaa olla mukamas kanssasi niin se tietää sitä että hän jättää sut vähän ajan päästä ja palaa sulhonsa luo!

• Anonyymi

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanssa kun toinen olis hyvinkin aktiivinen äkemään..

Jeesusta siteeraten. On parempi elää ilman silmää kuin...

• Anonyymi

Voitko kertoa lopun kun J ei ole vastannut edes rukouksiini, eikä todennäköisesti kerro tätäkään jos kysyn.

• Anonyymi

Panen kaikkia, tökkivät vastaan tai makaavat kuin lahnat. Laihat ja sidukkavalaat, kaikkiin voin upottaa. Ei se pillu siviilisäätyä katso, kunhan alaikäraja on laillinen, ylärajaa ei ole.

• Anonyymi

Katsoin,joskus.Pornolehtiä.
      Mun.Mielestä.Olivat.Varattuja.

• Anonyymi

Olen muutaman kerran päätynyt panemaan varatun, pitkäaikaisen houkutuksen kanssa. Harmikseni kaikki olleet pettymyksiä ja asiat eivät ole sujuneet "normaalisti". Ehkä liian pitkäaikaisia odotuksia?

• Anonyymi

Ihan mielenkiinnosta, mitä tarkoitat että ei ole sujuneet "normaalisti"?

• Anonyymi

naiset niin kranttuja nykyäänei tavallisella miehellä ole mahiksia enää!ennen joskus kaks köyhää meni yhteen..naiset tosi vaativia,vaikkeivät itekään lähelläkään missejä ole..T;Ilkka

• Anonyymi

Tuo on totta mitä sanoit!

• Anonyymi

Miksi mies on helppo uskoa että nainen on ongelma -onko tämä se Eevan perintö?

• Anonyymi

Ei ole este hyvälle seksille ainakaan minulle. Pidin treffeillä ilmoitusta ja sanoin siinä, että varattukin käy, kun vain ei kerro muille? Niin eipä niitä naisia ilmoittautunut tai sitten ne ei osaa kirjoittaa?

• Anonyymi

Varatut on mulle olleet parhaita seksuaalisesti. Ei mul muuta, moi.

• Anonyymi

Eihän se kuulemma aikoinaan se sormuskaan ollu kun hidaste ni miten se nyt muka yht äkkiä olis ongelma että toinen on varattu jos ei ole vielä edes rengastettu

• Anonyymi

Nuorempana työpaikalla oli paljon kaikenlaisia pippaloita ja useampikin tarjous tuli ihan fiksuilta ja seksikkäiltä nuorilta varatuilta, olin kuitenkin teknologiajohtajan tittelillä firmassa.
      Ja minäkun perus rehellisenä idealisti Insinööriplanttu idioottina ajattelin että ei kuormasta saa syödä.

Nyt vanhempana vaimon pettämänä ja tylysti hylkäämänä en enää saa keneltäkään, vittu että vituttanut ja monesti, ainakin tuhat kertaa vuosien mittaa. Koko elämäni aikana saanut vain kolmelta naiselta.

Älkää hyvät miehet epäröikö yhtä ainoaa sekuntiakaan vaan naisen pikkuhousuihin heti kiinni kun tilaisuus tule, yksi elämä vain ja jos varattu nainen tarjoaa ei se ole sinun vika.

• Anonyymi

no sinä olet saanut sentään kolmelta enempi kuin minä... no joo, olisin saanut moneltakin jos olisin halunnut. inhottaa ne naiset niin paljon etten halua olla niiden kanssa tekemisissä, kun ne ei välitä mistään muusta kuin vain itsestään.
        olen nyt jo keski-ikäinen ja taidan unohtaa nuo hommat kokonaan, ei ole minun juttu selvästikään.

taidat olla ihan oikeassa siinä että ei ehkä ole järkeä panostaa koko elämäänsä jonkin yhden naisen varaan, ei se kuitenkaan ole mikään niin ihmeellinen ihminen kun miltä ehkä aluksi saattaa vähän aikaa vaikuttaa.
        moni osaa esittää päällepäin niin mukavaa ja ystävällistä mutta selän takana tekee kaikkea muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no sinä olet saanut sentään kolmelta enempi kuin minä... no joo, olisin saanut moneltakin jos olisin halunnut. inhottaa ne naiset niin paljon etten halua olla niiden kanssa tekemisissä, kun ne ei välitä mistään muusta kuin vain itsestään.
        olen nyt jo keski-ikäinen ja taidan unohtaa nuo hommat kokonaan, ei ole minun juttu selvästikään.

taidat olla ihan oikeassa siinä että ei ehkä ole järkeä panostaa koko elämäänsä jonkin yhden naisen varaan, ei se kuitenkaan ole mikään niin ihmeellinen ihminen kun miltä ehkä aluksi saattaa vähän aikaa vaikuttaa.
        moni osaa esittää päällepäin niin mukavaa ja ystävällistä mutta selän takana tekee kaikkea muuta

Hienosti kirjoitettu.
        Minä olen sanut vain yhdeltä. Olisin melko varmasti saanut noin kymmeneltä, mutta kun se saaminen ei ole koskaan ollut minulle tärkeä asia, ovat jääneet läheltä piti tilanteiksi.

Elän nyt vanhuutta sen asian kanssa, ei ole hienoa mutta ei huonoakaan tuntea kuinka elämäni tilaisuudet "tuhlasin" sen asian suhteen. Päivä päivältä tuntuu enemmän siltä, että oikein ne jutut menivät. No ilmeisesti ajatusmalli- ja luonnekysymys, miten suhtautuu?

• Anonyymi

Ei mulle varattu nainen ole ongelma, mutta sen varatun naisen mustasukkainen mies on ongelma, joten en koskisi varattuun naiseen viiden metrin kepilläkään.

• Anonyymi

Onko meille varattu joku nainen!? Missä ja milloin, kerro heti

• Anonyymi

Varattu nainen on avio- , avo-liitossa tai kihlattu nainen.

Taisit vain esittää tyhmää?

• Anonyymi

Oletko harkinnut kognitiivista psykoterapiaa?

• Anonyymi

Jos en tuntisi puolisoa ja jäisi yhteen kertaan niin en välttämättä näkisi ongelmaa, sillä toisellahan on varmaan joku syy toiminnallensa. Jos taas tunnet puolison ja aktiivisesti yrität päästä tämän muijan pöksyihin, aloittaa salasuhteen hänen kanssaan, muijalla on mahdollisesti jo lapsia niin silloin olet mielestäni mulkku.
      Itse omen sitä mieltä että silloin saa varmaan mitä ansaitsee.

• Anonyymi

Varatuissa on niin paljon hyviä puolia: ei tauteja ja osaavat olla hiljaa. Suosittelen ja jos varatut kiinnostaa, niin kannattaa kurkata https://seksikaveri.org sivuille.

• Anonyymi

Ei ollut aiemmin. Nykyisin rima on varattuun naiseen on tosi korkealla.

• Anonyymi

Jos minä rakastun ja rakastan häntä ja sama toisinpäin, niin ei ole. Koska rakkaus maailmassa on se mikä tekee onnelliseksi. Ja se tekee onnelliseksi kaikki osapuolet loppujen lopuksi. Muu on ammattiopistopsykologiaa ilman minkäänlaista todellista painoarvoa.
      sivu

• Anonyymi

❤️tämä. Moni ei sitä ymmärrä ❤️ rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa❤️

• Anonyymi

Rakastatko naisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastatko naisia?

en, inhoan niitä.
        ulkokuori on kaunis, mutta kaikki muu niissä on pelkkää pskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️tämä. Moni ei sitä ymmärrä ❤️ rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa❤️

Vai niin, kyllä rakkaus on kaikkea muuta kuin sitä, että se ei katso aikaa eikä paikkaa.

Seksuaalinen himo ja vetovoima ei ole oikeaa rakkautta, vaikka moni on erehtynyt sitä sellaiseksi luulemaan.

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaile, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa..

Mutta kyllä, jos todellista rakkautta kahden ihmisen välillä on, kyllä se ansaitsisi aina, että he saisivat toisensa, tavalla tai toisella, no ketään tappamatta,

• Anonyymi

Rakkaus kahden ihmisen välillä on maailman kauneinta. Se leimahtaa yhtäkkiä, ei se kysy onko varattu vai ei.
        Siinä ei ole mitään väärää❤️🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin, kyllä rakkaus on kaikkea muuta kuin sitä, että se ei katso aikaa eikä paikkaa.

Seksuaalinen himo ja vetovoima ei ole oikeaa rakkautta, vaikka moni on erehtynyt sitä sellaiseksi luulemaan.

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaile, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa..

Mutta kyllä, jos todellista rakkautta kahden ihmisen välillä on, kyllä se ansaitsisi aina, että he saisivat toisensa, tavalla tai toisella, no ketään tappamatta,

Olet oikeassa ❤️varattua ei saa syyllistää.
        Siinä voi olla väärä ihminen vierellä.
        Eikä se ole sen syytä. Kamalinta on se kaipaus, ikävä sen toisen luo. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa ❤️varattua ei saa syyllistää.
        Siinä voi olla väärä ihminen vierellä.
        Eikä se ole sen syytä. Kamalinta on se kaipaus, ikävä sen toisen luo. 🤭

Ne semmoiset varatut tai varaukset on vähän kuin pöytävarauksia hienoon ravintolaan, parhaat pöydät on viety ja sinne on varaus, ja toiset jonottaa niihin parhaimpiin paikkoihin, ja odottavat että se vapautuu. Joku ei ehkä malta odottaa vaan etuilee ja vie sen pöydän toisten edestä.

• Anonyymi

Mulle ei ole mutta tatuoinnit kääntää kantapäät pois.

• Anonyymi

Itse en pysty ottamaan yhtäkään naista tosissaan, joka varattuna osoittaa huomiota muille. Ja jos en pysty ottamaan naista tosissaan, niin se tipahtaa automaattisesti kategoriaam "hetken huvittelua vaan". Eli seksiä voin kyllä harrastaa jos siihen menee, mutta mitään muuta suhdetta en voisi aloittaa sellaisen kanssa.

Nainen joka varattuna tekee tommoisia osoittaa oman arvonsa heti kättelystä ja samanlainen kohtalo voi odottaa sinua. Eli vaihtaa mahdollisesti lennosta uuteen, tai pettää sinua.

• Anonyymi

Hei mitä olette siis jo tehneet?

• Anonyymi

Voiko kaiken saada kerralla?

• Anonyymi

Mies oletko uliulipersu ja valmis heittäytymään seikkailuun aina jos voi purkaa omaa pahaa mieltä surkeaa ja mitätöntä elämääsi kohtaan hyökkäämällä kimpassa jonkun naisen kimppuun?

• Anonyymi

Jou jou kko se heijasi ees taas lähti poksaajalle eilen juonimaan paa uutta soopaa tulemaan

• Anonyymi

Vain selkärangaton miehenkuva käy vieraissa eikä kunnioita puolisoaan tai naisystä-
      väänsä, semmoselle kuvatukselle saa haistattaa pitkät!

• Anonyymi

Aloituksessa puhuttiin varatusta naisesta. Ei miehestä. Kannattaa lukea aloitus ennen kuin vastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa puhuttiin varatusta naisesta. Ei miehestä. Kannattaa lukea aloitus ennen kuin vastaa.

feministin ei tarvitse lukea mitään, se muokkaa todellisuuden mieleisekseen vaikka väkisten.

• Anonyymi

Sanoisin näin, että varattuuden ei tarvitse olla ongelma, paitsi tierysti varatulle itselleen. Mahdollisen jatkon kannalta on kuitenkin ongelmallista, jos ei osaa erota.

• Anonyymi

Se on ilmoitus asia ja nimi paperiin jos sellainen on.

• Anonyymi

Maaseudulla tämä ei ole ongelma,päin vastoin,antavaaJumalakin rakastaa.!
      Siksi meillä on ovet yötä päivää auki.

• Anonyymi

Monella varatulla miehellä on itseasiassa lupa käydä pyörimässä muiden lakanoissa. Itse ole tällainen mies, ja pyöriskelen viisitoistavuotta nuoremman naikkosen kanssa, oma puoliso on silti kovin rakas. Live and let live, siinä on viisautta.

• Anonyymi

Oma lupa vai vaimon lupa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma lupa vai vaimon lupa?

Minunkin vaimoni tietää, että tykkään seksistä ja että käyn silloin tällöin jossain. Katsoo läpi sormien, kun itseään ei ole haluttanut moneen vuoteen.

• Anonyymi

Miksi olla edes suhteessa kenenkään kanssa, jos tekee mieli nussia muita naisia jatkuvasti? Etkö osaa laittaa ruokaa itse? Kannattais opetella.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kokemukset ovat sellaisia, että ei ikinä enää.

• Anonyymi

Ei ole ongelma. Kunhan pidätte huolen ettette jää kiinni.

• Anonyymi

Annat vaimollesi luvan käydä vieraissa, jos ei jää kiinni?

• lue isokirja

• Anonyymi

Uskovaiset voi lukea.

• Anonyymi

Voimia tilanteeseen.. 😐Fiksulta ainakin vaikutat, kun mietit.. 😊

• Anonyymi

Hyvähän sitä on harkita. Mutta onko ookoo jos varattu ei halua susta kuin yhtä asiaa?

• Anonyymi

Mä en lähteny pettämään ja kaivattuni ei edes ehdottanut. Sen verran kunnioitusta löytyy
      ❤️

• Anonyymi

Teittekö jo jotain

• Anonyymi

Mikä varatussa voi kiinnostaa?! Antakaa varattujen olla rauhassa. Vaikka ei ketään voi omistaakaan, niin silti. Hän on sen toisen kanssa ihan omasta tahdostaan.

• Anonyymi

Vai onko. Jos odottaa että pääsee pois? Niih! Mieti sitä!

• Anonyymi

Eiks voi rakastaa montaa yhtä aikaa.

• Anonyymi

Voi ja voi sallia sen myös sille toiselle. Kaksi varattua ne yhteen sopii💞💞

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      281
      11143
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      132
      6988
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5663
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5038
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3869
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3504
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3452
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2975
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2874
    Aihe