SRK ON TUHON TIELLÄ

Turha se SRK on poistattaa viestejä, totuus ei pala tulessakaan. Tämä sivusto ei ole pätkän vertaa teidän, tämä on meidän yhtiön omistama.

Osa SRK:sta on varkaita ja ryöväreitä, jotka varastavat Taivaalliselta yhtiöltä rahaa yhdessä ulkomaalaisliigan kanssa.

Minä varoita teitä poistamasta näitä viestejä, muutoin langetan teidän päällenne vitsaukset Taivaasta.

IKAROS -00 alias Jumalan Poika

54

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lestat on muslimeja

• Anonyymi
    • Anonyymi

"Minä varoita teitä poistamasta näitä viestejä, muutoin langetan teidän päällenne vitsaukset Taivaasta."

Kaikenlaista sitä saakin lukea! :D

• Anonyymi

Basalsta balshoi

• Anonyymi

itii sutaa rukhi ver finski soldat

• Anonyymi

tämä on minun sivusto omistan kaiken

• Anonyymi

Mielenkiintoista tuo kun nykyisin hyväksyvät eronneiden avioliitot. Kuulema parempi kuin huoruus.
      Näin on opettana eräs kirkkoherra. Myös eronneet saa ostaa seksileluja ja ei ole syntiä eronneen naisen tyydyttää itseään.
      Mutta onneksi eivät hyväksy muuta.
      Tosin noloa oli ne lesbot jotka tarroja liimasi tosin ne luikkuvat pois häpeissään.

• Anonyymi

voi votti

• Anonyymi

voi perkele

• Anonyymi

kuulemma eroaminen on kielletty muun kuin nuoruuden sanan tähden ja mitään se tarkoittaa epä uskoo vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuulemma eroaminen on kielletty muun kuin nuoruuden sanan tähden ja mitään se tarkoittaa epä uskoo vai

Mutta minä sanon teille, että jokainen, joka eroaa vaimostaan muun kuin haureuden sanan tähden,
        tekee hänelle aviorikoksen, ja kuka ottaa hylätyn naisen, rikkoo avion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minä sanon teille, että jokainen, joka eroaa vaimostaan muun kuin haureuden sanan tähden,

”Eikö meillä kaikilla ole sama isä? Eikö yksi ja sama Jumala ole meidät luonut? Miksi me kuitenkin petämme toinen toistamme ja häpäisemme liiton, jonka Jumala teki isiemme kanssa? Juuda on ollut uskoton, iljettäviä tekoja on tehty Israelissa ja Jerusalemissa.
        Juudan miehet ovat ottaneet vaimoikseen vieraan jumalan palvelijoita ja näin loukanneet pyhää Jumalaansa, joka rakastaa omaa kansaansa. Ottakoon Herra pois tuen ja turvan jokaiselta Jaakobin heimon mieheltä, joka sellaista tekee. Älköön hänelle jääkö ketään, joka voisi tuoda uhrin Herralle Sebaotille.
        Te teette pahaa myös toisella tavalla. Siksi Herra ei katso enää suopeasti uhrilahjaanne eikä halua ottaa sitä vastaan teidän kädestänne, vaikka te peitätte hänen alttarinsa kyynelillä, itkette ja valitatte. Te kysytte: “Miksi?” Siksi, että olet hylännyt vaimosi, vaikka hän on sinun kumppanisi ja kuuluu liiton kansaan sinun kanssasi. Herra on todistaja teidän välillänne, sinun ja vaimosi, jonka otit jo nuoruudessasi. Ei Jumala luonut vain miestä eikä antanut elämää ja henkeä vain hänelle. Miten mies yksin voisi pyytää jälkeläisiä Jumalalta? Varokaa siis, ettei kukaan teistä hylkää vaimoaan, jonka on ottanut jo nuoruudessaan! – Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala. Joka eroaa, tekee yhtä väärin kuin se, joka tahraa kätensä veriteolla, sanoo Herra Sebaot. Varokaa hylkäämästä vaimoanne!” (Mal. 2:10-16)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Eikö meillä kaikilla ole sama isä? Eikö yksi ja sama Jumala ole meidät luonut? Miksi me kuitenkin petämme toinen toistamme ja häpäisemme liiton, jonka Jumala teki isiemme kanssa? Juuda on ollut uskoton, iljettäviä tekoja on tehty Israelissa ja Jerusalemissa.
        Juudan miehet ovat ottaneet vaimoikseen vieraan jumalan palvelijoita ja näin loukanneet pyhää Jumalaansa, joka rakastaa omaa kansaansa. Ottakoon Herra pois tuen ja turvan jokaiselta Jaakobin heimon mieheltä, joka sellaista tekee. Älköön hänelle jääkö ketään, joka voisi tuoda uhrin Herralle Sebaotille.
        Te teette pahaa myös toisella tavalla. Siksi Herra ei katso enää suopeasti uhrilahjaanne eikä halua ottaa sitä vastaan teidän kädestänne, vaikka te peitätte hänen alttarinsa kyynelillä, itkette ja valitatte. Te kysytte: “Miksi?” Siksi, että olet hylännyt vaimosi, vaikka hän on sinun kumppanisi ja kuuluu liiton kansaan sinun kanssasi. Herra on todistaja teidän välillänne, sinun ja vaimosi, jonka otit jo nuoruudessasi. Ei Jumala luonut vain miestä eikä antanut elämää ja henkeä vain hänelle. Miten mies yksin voisi pyytää jälkeläisiä Jumalalta? Varokaa siis, ettei kukaan teistä hylkää vaimoaan, jonka on ottanut jo nuoruudessaan! – Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala. Joka eroaa, tekee yhtä väärin kuin se, joka tahraa kätensä veriteolla, sanoo Herra Sebaot. Varokaa hylkäämästä vaimoanne!” (Mal. 2:10-16)

tässä lukee et mies otti vaimon ja herra on todiataja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tässä lukee et mies otti vaimon ja herra on todiataja

todistaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin mukaan miehellä ja naisella ei saa olla vaatteita niitten pitää olla alasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin mukaan miehellä ja naisella ei saa olla vaatteita niitten pitää olla alasti

Mies olkoon peittämättömänä vaimolleen, rakkauden velvoittamana, siten myös vaimo miehelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pave
        Mutta muille minä sanon – minä, ei minun Herrani – jos veljellä on vaimo, joka ei ole uskova, ja hän
        tahtoo asustaa hänen kanssaan, älköön jättäkö häntä.

• Anonyymi

pave
        Mutta jos hän, joka ei usko, eristäytyy, eristäytyköön; veli tai sisar ei ole näiden kautta orjuutettu.
        Jumala kutsui meidät rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pave
        Mutta jos hän, joka ei usko, eristäytyy, eristäytyköön; veli tai sisar ei ole näiden kautta orjuutettu.
        Jumala kutsui meidät rauhaan.

kuule paavali ole sinä vaan hiljaa sulla ei oo mitään sanomista toisten peti puuhiin yritätkö päteä

• Anonyymi

Tämän tähden minä olen lähettänyt teidän luoksenne Timotheos’n, joka on minun rakas poikani, ja
        uskollinen Herrassa, että hän muistuttaisi teille sen minun tieni, joka on Messiaassa, niin kuin minä sitä
        opetan kaikissa seurakunnissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän tähden minä olen lähettänyt teidän luoksenne Timotheos’n, joka on minun rakas poikani, ja
        uskollinen Herrassa, että hän muistuttaisi teille sen minun tieni, joka on Messiaassa, niin kuin minä sitä
        opetan kaikissa seurakunnissa.

Näköjään sen puolison nimi on eunikia
        Sen muistutuksen kautta, että sinulla on se todellinen uskollisuus, se, joka alkoi ensin äitisi äidin, Loois’n kautta, ja
        äidissäsi Eunikiassa; mutta minä olen varma, että se on myös sinussa!
        Timotheos’lle, rakkaalle pojalle, siunausta ja armoa ja rauhaa, isästä Jumalasta, ja meidän Herrastamme Jeshuasta,
        Messiaasta!
        Minä kiitän Jumalaa, häntä, jota minä palvelen esi-isistäni saakka, puhtaalla omallatunnolla, että minä todellakin
        muistan sinua rukouksissani, yöllä ja päivällä.
        Ja minä kaipaan nähdä sinua, ja minä muistan sinun kyyneleesi, jotka ovat täynnä sitä iloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään sen puolison nimi on eunikia
        Sen muistutuksen kautta, että sinulla on se todellinen uskollisuus, se, joka alkoi ensin äitisi äidin, Loois’n kautta, ja
        äidissäsi Eunikiassa; mutta minä olen varma, että se on myös sinussa!
        Timotheos’lle, rakkaalle pojalle, siunausta ja armoa ja rauhaa, isästä Jumalasta, ja meidän Herrastamme Jeshuasta,
        Messiaasta!
        Minä kiitän Jumalaa, häntä, jota minä palvelen esi-isistäni saakka, puhtaalla omallatunnolla, että minä todellakin
        Ja minä kaipaan nähdä sinua, ja minä muistan sinun kyyneleesi, jotka ovat täynnä sitä iloa.

Messiaasta!
        Että he eivät kiinnittäisi huomiotaan juoruihin ja keskusteluihin sukuluetteloista, joilla ei ole loppua.
        Nämä aiheuttavat runsaasti riitaa, eivätkä kasvata siinä Jumalan uskollisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Messiaasta!
        Että he eivät kiinnittäisi huomiotaan juoruihin ja keskusteluihin sukuluetteloista, joilla ei ole loppua.
        Nämä aiheuttavat runsaasti riitaa, eivätkä kasvata siinä Jumalan uskollisuudessa.

Ja hän saapui Derben kaupunkiin ja Lystraan, mutta siellä oli yksi oppilas, jonka nimi oli Timoteus, sen
        yhden uskollisen juutalaisnaisen poika, ja hänen isänsä oli aramealainen.
        Ja kaikki ne oppilaat, jotka olivat Lystra’sta ja Ikonion’sta, todistivat hänestä.
        Tämän Paulos tahtoi johdattaa hänen kanssaan, ja hän otti, ympärileikkasi hänet niiden juutalaisten
        tähden, jotka olivat siinä paikassa, sillä he kaikki tiesivät, että hänen isänsä oli aramealainen.

• Anonyymi

Taitaa olla omasta päästäsi nuo tiedot.

• Anonyymi

Onhan nuita seksileluja tullut testattua mielenpiristykseksi.
        Kyllä nuilla nykyajan värinöillä saa hyvät orgasmit.

• Anonyymi

Sillä minä en salli, että vaimo opettaa ja on herrana miehelle, vaan hänen tulee olla hiljaisuudessa.
      Sillä Adam valmistettiin ensin, ja sitten Hava.
      Eikä Adamia petetty, vaan vaimo petettiin, ja hän toimi sitä käskyä vastaan.

• Anonyymi

Samoin myös naiset hillityllä tyylillä vaatetuksessa, luonnonmukaisessa ja hillityssä, eikä heidän
        koristeensa olisi ylellisiä tai kultaa tai helmiä, tai kauniita viittoja.
        Kreikassa on ylellisyyden, gadola, sijasta hiusten laittamista.
        Vaan hyvien tekojen kautta, joka on naisille sopivaa.
        Vaimo olkoon hiljaisuudessa oppimassa, alamainen kaikessa.

• Anonyymi

Mutta vanhimman on oltava sellainen, jossa ei ole virhettä havaittu, ja hänen on oltava yhden vaimon
      aviomies, sellainen, joka on mieleltään kirkas, ja raitis, ja kunniallinen, ja muukalaisia armahtaa ja
      opettaa.
      Eikä riko viinin tähden, eikä hänen kätensä ole nopea iskemään, vaan on nöyrä, eikä saa olla riitaisa eikä
      rahan ystävä.
      Ja johtaa omaa huonekuntaansa kauniisti, ja lapsensa ovat alamaisuudessa, kaikessa puhtaudessa.

• Anonyymi

Sillä jos ei oman sielunsa huonetta osaa johdattaa kauniisti, kuinka hän kykenisi johdattamaan Jumalan
        seurakuntaa?
        Eikä saa olla lapsi opetuslapseudessaan, ettei ylpistyisi ja lankeaisi satanan tuomiossa.
        Mutta hänellä tulee olla myös kaunis todistus ulkopuolella olevilta, ettei hän lankea häpeässä, ja
        satanan ansan kautta.
        Ja samoin myös seurakuntapalvelijoiden tulee olla puhtaita, eikä kahden asian puhujia, eikä
        mielistyneitä paljoon viiniin, eikä saastaisen hyödyn ystäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä jos ei oman sielunsa huonetta osaa johdattaa kauniisti, kuinka hän kykenisi johdattamaan Jumalan
        seurakuntaa?
        Eikä saa olla lapsi opetuslapseudessaan, ettei ylpistyisi ja lankeaisi satanan tuomiossa.
        Mutta hänellä tulee olla myös kaunis todistus ulkopuolella olevilta, ettei hän lankea häpeässä, ja
        satanan ansan kautta.
        Ja samoin myös seurakuntapalvelijoiden tulee olla puhtaita, eikä kahden asian puhujia, eikä
        mielistyneitä paljoon viiniin, eikä saastaisen hyödyn ystäviä.

Seurakuntapalvelijan tulee olla sellainen, että hänellä on yksi vaimo, ja hän johtaa lapsiaan ja
        huonekuntaansa kauniisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seurakuntapalvelijan tulee olla sellainen, että hänellä on yksi vaimo, ja hän johtaa lapsiaan ja
        huonekuntaansa kauniisti.

Mites nämä muutamat ukkomiehet/puhujat, jotka juoksevat nuoren perässä. Tuli kyllä jo varhain käsitys avio-onnesta ja sen pyhyydestä, kun sai juosta pakoon ahdistelevia ukkomiehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites nämä muutamat ukkomiehet/puhujat, jotka juoksevat nuoren perässä. Tuli kyllä jo varhain käsitys avio-onnesta ja sen pyhyydestä, kun sai juosta pakoon ahdistelevia ukkomiehiä.

pitää olla hyvä kunto jos jaksaa juosta perässä maratoonarin perässä ne ei varmaan pysy

• Anonyymi

Mutta henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina yksi toisensa jälkeen luovutaan uskosta, ja kuljetaan
      valheen hengen perässä, ja riivaajien oppien perässä.
      Nämä, jotka ovat vääryyden valheiden muodossa, ja puhuvat petollista, ja paaduttavat omaatuntoaan.
      Suomalaisissa raamatuissa on poltinrauta. Se tulee Agricolalta, joka on ilmeisesti käyttänyt tässä
      kirjeessä pohjana KJV, koska englannin sear on verbinä paaduttaa, ja substantiivina poltinrauta.
      Ja kieltävät menemästä naimisiin, ja pidättäytymään syötävästä; näistä, jotka Jumala loi käytettäväksi
      ja kiitokselle niille, jotka uskovat ja tuntevat totuuden.

• Anonyymi

et pave kieltää menemästä naimisiin ja toisaalta myöntää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minä sanon niille, joilla ei ole naista, ja leskille, että on heille hyödyksi, jos pysyisivät niin kuin
        minä.
        Mutta jos he eivät kestä, menköön naimisiin, sillä vaimon ottamisesta on hyötyä; parempi kuin palaa
        siinä himossa.
        Mutta neitsyydestä minulla ei ole käskyä Jumalalta, mutta ohjeen annoin, niin kuin Jumalan armoittama
        mies, että olisi uskova.
        Ja minä luulen, että tämä on kaunista, sen lähestyvän ahdistuksen ajan tähden, että ihmiselle on
        hyödyksi olla siten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minä sanon niille, joilla ei ole naista, ja leskille, että on heille hyödyksi, jos pysyisivät niin kuin
        minä.
        Mutta jos he eivät kestä, menköön naimisiin, sillä vaimon ottamisesta on hyötyä; parempi kuin palaa
        siinä himossa.
        Mutta neitsyydestä minulla ei ole käskyä Jumalalta, mutta ohjeen annoin, niin kuin Jumalan armoittama
        mies, että olisi uskova.
        Ja minä luulen, että tämä on kaunista, sen lähestyvän ahdistuksen ajan tähden, että ihmiselle on
        hyödyksi olla siten.

Sen tähden, älkää riistäytykö toinen toisestanne pois, vaan silloin, kun te kaksi sovitte, että ajaksi
        antautuisitte paastoon ja rukoukseen, ja taas käännätte kasvonne sille tahdolle, ettei saatana kiusaisi
        teitä, sen teidän ruumiidenne himon tähden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tähden, älkää riistäytykö toinen toisestanne pois, vaan silloin, kun te kaksi sovitte, että ajaksi
        antautuisitte paastoon ja rukoukseen, ja taas käännätte kasvonne sille tahdolle, ettei saatana kiusaisi
        teitä, sen teidän ruumiidenne himon tähden.

eli pitää olla syömättä ja naimatta mutta pitää syödä ja naida

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli pitää olla syömättä ja naimatta mutta pitää syödä ja naida

risti riitainen ukko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä väärät profeetat saarnaa lopun aikana älä nai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä väärät profeetat saarnaa lopun aikana älä nai

näitä saatanoita riittää jyystävät maailman täyteen pikku perkeleitä ja istuvat saarnaa tuolissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näitä saatanoita riittää jyystävät maailman täyteen pikku perkeleitä ja istuvat saarnaa tuolissa

herra perkele pitää puheen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

herra perkele pitää puheen

lesta perkele

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tästä varoitti eräs etelä suomalainen joille lesta perkele ei uskalla mennä käymään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tästä varoitti eräs etelä suomalainen joille lesta perkele ei uskalla mennä käymään

Ovat itse tupla perkeleitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat itse tupla perkeleitä

tiedä vaikka lateellisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tiedä vaikka lateellisia

kateellisia

• Anonyymi

katerllisimmillaan ihminen on kum se ei omista mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

katerllisimmillaan ihminen on kum se ei omista mitään

mitä vähemmän rahaa sitä enemmän kateutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä vähemmän rahaa sitä enemmän kateutta

kun on oikwen rijaas on tosi kateellinen köyhällw

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun on oikwen rijaas on tosi kateellinen köyhällw

sitä ku ei omista mitään pitää rakentaa rauhan yhdistys se on kateuden huipou

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sitä ku ei omista mitään pitää rakentaa rauhan yhdistys se on kateuden huipou

esim mun faija rakensi oulun rauhan yhdistyksen kun se oli kateellinen köyhille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

esim mun faija rakensi oulun rauhan yhdistyksen kun se oli kateellinen köyhille

se on rakentanut muutkin rauhan ygdiarykset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on rakentanut muutkin rauhan ygdiarykset

Se oli lestadiolaisuuden kovin urakoitsija mut ei saanut siitä rahaa laittoi kaikki kolehtiin

• Anonyymi

vai mahan ovat tehneet vatsan jumalakseen niistä profeetat varoittaa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2552
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      306
      2199
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      24
      1930
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1635
    5. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1586
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1509
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1386
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1369
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1315
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1096
    Aihe