Tulta päin

Anonyymi-ap

Olen ostanut Keskon osakkeita useassa erässä 2024-2025, nyt syksyllä tarkoituksena hankkia noilla Keskon osingoilla plus muutamilla säästötonneilla Huhtamäkeä. Tavoitteena saada lopulta kokoon noin 10 vahvan yhtiön salkku, josta voi myöhemmin käyttää osinkoja.

12

731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seligsonin Pharos toimii vakaasti kohtalaisella tuotolla, ei intoa seurata markkinoita tarkemmin

• Anonyymi

10 yhtiön hajautus ei ole riittävä, siksi rahastoja

• Anonyymi

Jos sisältää osinkoaristokraatteja vaikka 10k€ per firma, niin riittää varsin mukavasti alkuun. Osingot aina uudelleen sijoittamalla 10v päästä voi alkaa downshiftaamaan ja 20v miettimään vapaaherran elämää.

• Anonyymi

Sampo ja Elisa jauhavat tasaista tuottoa vuodesta toiseen

• Anonyymi

10 riittää jos ovat oikein laadukkaita, pitää seurata hyvin

• Anonyymi

Jenkkilässä osakkeet tapissa syksyn korvalla romahdus voi olla ovella hyvin äkkiä käteistä valmiiksi vaan

• Anonyymi

Metsäyhtiöt laskeneet paljon olisiko otollinen aika iskeä kiinni?

• Anonyymi

Olisit ostanut Wärtsilää muutama vuosi sitten, kuten minä.

• Anonyymi

Minun osinkosalkku on seuraava:

Fortum
        Mandatum
        Outokumpu
        Nordea
        UPM
        Fiskars
        Telia
        Elisa
        Kesko
        Valmet
        Kemira
        Huhtamäki
        Nokia
        Kone
        Sampo
        Orion
        Konecranes
        Metsä

Alkupääoma puoli milliä ja muutaman vuoden jo ihan vaan osingoilla elänyt.

• Anonyymi

Raha pyörii ja poikii

• Anonyymi

Minulla ei ole Hmäkeä mutta olen ihmetellyt sen kehumista kuukausimäärin ja silti se mörnii

Tiedättekö mitään sanotaan kolmea ETF joita voisi harkita pitkään salkkuun ottaen huomioon että Usa on kamalan kallis ja siten moni odottaa dippiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      292
      5496
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5066
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4166
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3493
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      72
      3006
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe