Olen ostanut Keskon osakkeita useassa erässä 2024-2025, nyt syksyllä tarkoituksena hankkia noilla Keskon osingoilla plus muutamilla säästötonneilla Huhtamäkeä. Tavoitteena saada lopulta kokoon noin 10 vahvan yhtiön salkku, josta voi myöhemmin käyttää osinkoja.
Tulta päin
11
606
Vastaukset
- Anonyymi
Seligsonin Pharos toimii vakaasti kohtalaisella tuotolla, ei intoa seurata markkinoita tarkemmin
- Anonyymi
10 yhtiön hajautus ei ole riittävä, siksi rahastoja
- Anonyymi
Jos sisältää osinkoaristokraatteja vaikka 10k€ per firma, niin riittää varsin mukavasti alkuun. Osingot aina uudelleen sijoittamalla 10v päästä voi alkaa downshiftaamaan ja 20v miettimään vapaaherran elämää.
- Anonyymi
Sampo ja Elisa jauhavat tasaista tuottoa vuodesta toiseen
- Anonyymi
10 riittää jos ovat oikein laadukkaita, pitää seurata hyvin
- Anonyymi
Jenkkilässä osakkeet tapissa syksyn korvalla romahdus voi olla ovella hyvin äkkiä käteistä valmiiksi vaan
- Anonyymi
Metsäyhtiöt laskeneet paljon olisiko otollinen aika iskeä kiinni?
- Anonyymi
Olisit ostanut Wärtsilää muutama vuosi sitten, kuten minä.
- Anonyymi
Minun osinkosalkku on seuraava:
Fortum
Mandatum
Outokumpu
Nordea
UPM
Fiskars
Telia
Elisa
Kesko
Valmet
Kemira
Huhtamäki
Nokia
Kone
Sampo
Orion
Konecranes
Metsä
Alkupääoma puoli milliä ja muutaman vuoden jo ihan vaan osingoilla elänyt.
- Anonyymi
Raha pyörii ja poikii
- Anonyymi
Minulla ei ole Hmäkeä mutta olen ihmetellyt sen kehumista kuukausimäärin ja silti se mörnii
Tiedättekö mitään sanotaan kolmea ETF joita voisi harkita pitkään salkkuun ottaen huomioon että Usa on kamalan kallis ja siten moni odottaa dippiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.634803Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2523633Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2633337Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1143270Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie332426- 1041579
Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1251533- 1721221
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA841116Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."341021