Olen ostanut Keskon osakkeita useassa erässä 2024-2025, nyt syksyllä tarkoituksena hankkia noilla Keskon osingoilla plus muutamilla säästötonneilla Huhtamäkeä. Tavoitteena saada lopulta kokoon noin 10 vahvan yhtiön salkku, josta voi myöhemmin käyttää osinkoja.
Tulta päin
12
731
Vastaukset
- Anonyymi
Seligsonin Pharos toimii vakaasti kohtalaisella tuotolla, ei intoa seurata markkinoita tarkemmin
- Anonyymi
10 yhtiön hajautus ei ole riittävä, siksi rahastoja
- Anonyymi
Jos sisältää osinkoaristokraatteja vaikka 10k€ per firma, niin riittää varsin mukavasti alkuun. Osingot aina uudelleen sijoittamalla 10v päästä voi alkaa downshiftaamaan ja 20v miettimään vapaaherran elämää.
- Anonyymi
Sampo ja Elisa jauhavat tasaista tuottoa vuodesta toiseen
- Anonyymi
10 riittää jos ovat oikein laadukkaita, pitää seurata hyvin
- Anonyymi
Jenkkilässä osakkeet tapissa syksyn korvalla romahdus voi olla ovella hyvin äkkiä käteistä valmiiksi vaan
- Anonyymi
Metsäyhtiöt laskeneet paljon olisiko otollinen aika iskeä kiinni?
- Anonyymi
Olisit ostanut Wärtsilää muutama vuosi sitten, kuten minä.
- Anonyymi
Minun osinkosalkku on seuraava:
Fortum
Mandatum
Outokumpu
Nordea
UPM
Fiskars
Telia
Elisa
Kesko
Valmet
Kemira
Huhtamäki
Nokia
Kone
Sampo
Orion
Konecranes
Metsä
Alkupääoma puoli milliä ja muutaman vuoden jo ihan vaan osingoilla elänyt.
- Anonyymi
Raha pyörii ja poikii
- Anonyymi
Minulla ei ole Hmäkeä mutta olen ihmetellyt sen kehumista kuukausimäärin ja silti se mörnii
Tiedättekö mitään sanotaan kolmea ETF joita voisi harkita pitkään salkkuun ottaen huomioon että Usa on kamalan kallis ja siten moni odottaa dippiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2925496- 705066
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484166- 513850
- 423493
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088