Olen ostanut Keskon osakkeita useassa erässä 2024-2025, nyt syksyllä tarkoituksena hankkia noilla Keskon osingoilla plus muutamilla säästötonneilla Huhtamäkeä. Tavoitteena saada lopulta kokoon noin 10 vahvan yhtiön salkku, josta voi myöhemmin käyttää osinkoja.
Tulta päin
11
517
Vastaukset
- Anonyymi
Seligsonin Pharos toimii vakaasti kohtalaisella tuotolla, ei intoa seurata markkinoita tarkemmin
- Anonyymi
10 yhtiön hajautus ei ole riittävä, siksi rahastoja
- Anonyymi
Jos sisältää osinkoaristokraatteja vaikka 10k€ per firma, niin riittää varsin mukavasti alkuun. Osingot aina uudelleen sijoittamalla 10v päästä voi alkaa downshiftaamaan ja 20v miettimään vapaaherran elämää.
- Anonyymi
Sampo ja Elisa jauhavat tasaista tuottoa vuodesta toiseen
- Anonyymi
10 riittää jos ovat oikein laadukkaita, pitää seurata hyvin
- Anonyymi
Jenkkilässä osakkeet tapissa syksyn korvalla romahdus voi olla ovella hyvin äkkiä käteistä valmiiksi vaan
- Anonyymi
Metsäyhtiöt laskeneet paljon olisiko otollinen aika iskeä kiinni?
- Anonyymi
Olisit ostanut Wärtsilää muutama vuosi sitten, kuten minä.
- Anonyymi
Minun osinkosalkku on seuraava:
Fortum
Mandatum
Outokumpu
Nordea
UPM
Fiskars
Telia
Elisa
Kesko
Valmet
Kemira
Huhtamäki
Nokia
Kone
Sampo
Orion
Konecranes
Metsä
Alkupääoma puoli milliä ja muutaman vuoden jo ihan vaan osingoilla elänyt.
- Anonyymi
Raha pyörii ja poikii
- Anonyymi
Minulla ei ole Hmäkeä mutta olen ihmetellyt sen kehumista kuukausimäärin ja silti se mörnii
Tiedättekö mitään sanotaan kolmea ETF joita voisi harkita pitkään salkkuun ottaen huomioon että Usa on kamalan kallis ja siten moni odottaa dippiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454372Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222822Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412582Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861556Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171498- 491219
- 851154
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1841003- 45996
- 59993