Rakkauteni. Kunpa vaan tarttuisit minun käteeni ja saisin katsoa silmiisi.
Lupaan pitää sinusta huolta ja ainakin hymystäsi.
Vie minut pois. Vie minut minne vaan. Minne vaan on siellä missä sinä.
Mennään minne vaan.
13
341
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun kauniisti lupaat jollekin mu älä turhaan tee tollasia lupauksia kun et pysty lupaustasi kuitenkaan pitämään yksikin petetty lupaus ni yleensä on enään ihan turha sen jälkeen yhtään mitään luvata ei kukaan usko kuitenkaan oppinu jo kauan si syy miksi ihmiset silti pysyy parisuhteissa joissa toinen on lupauksensa pettäny on se että ei ole olemassa parempaakaan vapaana ainakaan
- Anonyymi
Lupasin jo. En peru sanojani.
- Anonyymi
Täällähän minä❤️tuulen heiluttaessa puiden oksia ja veden keinuessa laineilla. Auringosta ei tietoakaan. Siltikin olen kuuman kosteana, lämpöä riittää ulkona ja sydämessä❤️
Naiselta🌹 - Anonyymi
Saisipa viedä hänet pois pahasta, minne vaan.
https://www.youtube.com/watch?v=x0PIZbr7PwU&list=RDx0PIZbr7PwU&start_radio=1
”Tiedätkö, rakastan sitä hetkeä kun seisot edessäni sydän vasten sydäntäni. Niin lähellä, että voin sivellä sieluasi.”- Anonyymi
Pidin tästä kappaleesta. Rakkaann hymy on kyllä parasta.
- Anonyymi
Ihana 🥺 Ollaanko me "sovittu" että vie sie, mie vikisen? 🤔
- Anonyymi
"Hey me vyörytään..." ;)
-sivusta - Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kyllä. Minä tartun käteesi sinä minulle tuiki tuntematon heebeli. Vie minut pois turvaan jonnekin he vonkuuseen.
- Anonyymi
” Lupaan pitää sinusta huolta ” on kuulemma ansa, jota useat huonot viljelee. Ei kovin uskottavaa lupailla .
- Anonyymi
Voi että kun te jotkut olette sitten niin positiivisia. Ei mitään kivaa saa, jos ei sitä anna.
- Anonyymi
Kiitos t hymy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179