Minä se loppujen lopuksi vedän pidemmän korren vaikken tee asian eteen mitään...näin se vaan on. Sen olen elämäni aikana huomannut että olen syntynyt voittajaksi!
Voittajaksi syntynyt
19
398
Vastaukset
- Anonyymi
Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä 💪🏻 Kiitos hälle, joka tekee 🙏
- Anonyymi
Mistä vedät pidemmän korren?
- Anonyymi
Koko korsiläjästä.
- Anonyymi
normisti ihmiset syttyy kehuista meitsi kritiikistä kaikella tavalla kun on ruuvit erilailla päässä ni ei tässä pysty minkään perus perheidylli kaavan mukaan menemään
- Anonyymi
Kuulostaa hienolta. Se voi aluksi tuntua siltä, että voitat, mutta todellisuus voi myöhemmin osoittaa toista. Niin se elämä meitä opettaa.
- Anonyymi
Kyllä elämä on oikeasti opettanut sen että voitan ja sen salaisuus on juuri se että en tee asioille mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä elämä on oikeasti opettanut sen että voitan ja sen salaisuus on juuri se että en tee asioille mitään.
Eli voitatko silloin? Ethän voi tietää, mistä jäät paitsi. Kaikenlaisia meitä tänne pallolle on siunaantunutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille asioille??
- Anonyymi
Elämä ei ole mitään peliä, eikä sitä vastaan voi taistella.
- Anonyymi
Älä viitti naurattaa tekemättä no niin olet ainakin saanu tottua pettymyksiin oletko saanu mitään mitä oikeasti olet elämässäsi halunnu keltään muulta kun äidiltäsi tai isältäsi
- Anonyymi
Sopii tenavatähteen ja ei Idolsiin. Kehityt kyllä ja Voice of Finlandiaa saadaa odotella.
- Anonyymi
Kaikenlaisii kukkoilijoita nois onki kuultu. Ei jatkoon edes jatkotikkailla.
- Anonyymi
Et saanut Mikkiä kyllähän se harmittaa.
- Anonyymi
Maastonmyötäinen korsu on parhautta.
- Anonyymi
Sinulla on ollut ap. hyvin aikaa saada kenet halusit, viikkoja. Turha osoitella tänne suuntaan ja egoilla menemään.
T.Hän nainen - Anonyymi
No niinhän sitä vois luulla. Harmi ilmoittaa sulle että elämässä ei voita kukaan. Lopulta jokainen häviää sen ottelun ja häviää maan multiin. Sinäkin.
- Anonyymi
Peität vaan tuolla henkselien pakuttamisella sen että olet olet todellisuudessa täysi nolla
- Anonyymi
Hei, elämä alkaa silloin, milloin tekosyyt loppuvat.
https://m.youtube.com/watch?v=cwcqLRNOimI - Anonyymi
Isoista voittajista moni syttyy, joten vt päästä naimaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331