Olen käynyt täällä tunteitani purkamassa ja jäänyt palstakoukkuun. Mutta olen myös imenyt tahtomattani täältä itseeni kaikkea mitä ei pitäisi. Esimerkiksi että olen liian vanha ja epähaluttava. Ja kaikkea muuta inhottavaa. Niin rumia kirjoituksia täällä on.
Olen aivan mielettömän herkkä ja käynyt läpi helvetin elämässäni. Välillä olen pudonnut syvälle masennuksen alhoon, mutta nostanut itse itseni sieltä aina ylös. Työskentelen sen eteen, että voisin paremmin. Tämä kesä on ollut vaikea, mutta periksi en anna.
Ikävästä sinuun en ole päässyt. Olen rakastanut sinua aina siitä ensi hetkestä lähtien. Ehkä käytöksesi minua kohtaan johtui siitä, että pidit minua pahana ihmisenä. En ole aina mikään enkeli ollutkaan, mutta epäilen että olet ymmärtänyt myös minua väärin.
En tiedä voisiko meistä tulla mitään. Mutta haluan, että tiedät tunteeni. Missään nimessä en tule väliin, jos olet jo suhteessa jonkun kanssa. Silloin toivon vain teille onnea ja paljon rakkautta.
Tämä palsta on kamala
17
250
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla sun mieli ja psyyke sitä melko kamalaa vuoristorataa, eikä mikään muu.
- Anonyymi
Et tunne minua. Mutta kommentistasi huomaa, että sinä olet niitä ketkä täällä rumasti kirjoittaa. Eipä kauan mennyt aikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et tunne minua. Mutta kommentistasi huomaa, että sinä olet niitä ketkä täällä rumasti kirjoittaa. Eipä kauan mennyt aikaa.
Älä lähde noihin. Ymmärrän, et ku on ollut monenmoista vastoinkäymistä arjessa, sitä provosoituu helpommin vähän kaikkeen negatiiviseen ja ärsytettynä mieli ei ole välttämättä omaan mieleen. Trollailijat saavat oman energiansa siitä, kun onnistuvat pahoittamaan toisten mieliä. Älä anna heille sitä iloa.
Ajattele heistä, että ovat heitä, joita sinun ei kannata noteerata muuten kuin "evvk". Elämä antaa paljon enemmän, kun keskittyy niihin hyviin ja myönteisiin asioihin. Hyvää mieltä arkeesi ja älä päästä huonoja tapauksia ihosi alle? Päätös on aina sinun ja vain sinun, mitä päätät. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä lähde noihin. Ymmärrän, et ku on ollut monenmoista vastoinkäymistä arjessa, sitä provosoituu helpommin vähän kaikkeen negatiiviseen ja ärsytettynä mieli ei ole välttämättä omaan mieleen. Trollailijat saavat oman energiansa siitä, kun onnistuvat pahoittamaan toisten mieliä. Älä anna heille sitä iloa.
Ajattele heistä, että ovat heitä, joita sinun ei kannata noteerata muuten kuin "evvk". Elämä antaa paljon enemmän, kun keskittyy niihin hyviin ja myönteisiin asioihin. Hyvää mieltä arkeesi ja älä päästä huonoja tapauksia ihosi alle? Päätös on aina sinun ja vain sinun, mitä päätät.Jätän vähitellen kokonaan tämän palstan. Olen vain ollut niin loppu, etten ole välillä jaksanut kuin maata ja olla täällä. Ratkaisemattomia asioita paljon elämässä. Nyt alan toimimaan, jotta pysyn järjissäni ja hengissä. Haluan elää. Kiitos sinulle hyvistä tsempeistä!
- Anonyymi
ei tää palsta sovi kaikille siis täähän on periaatteessa pelkkää vttuilua ja nöyryyttämistä. Siinä huomataan miten hyvin ihmisillä menee
- Anonyymi
Juuri noin. Ihmiset pönkittää omaa egoaan painamalla toisia alas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Ihmiset pönkittää omaa egoaan painamalla toisia alas...
mmm
- Anonyymi
Et ole olenkaan liian vanha! Vasta 40+ vuotias alkaa olemaan liian vanha. Siitä se vanheneminen vasta kiihtyy.
- Anonyymi
Vahenet se poika sinäkin , äkkiä olet yli nelikymppinen , muistappa sitte mitä kirjoitit .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahenet se poika sinäkin , äkkiä olet yli nelikymppinen , muistappa sitte mitä kirjoitit .
Kyllä täällä näitä ikinuoria riittää ,jotka halveeraa vanhempia ihmisiä . Ovat niitä räkä nokkia .
- Anonyymi
Täällä suurin osa kommentoivista on täysin aivottomia. Todella turhauttavaa!
- Anonyymi
Älä ota itseesi näiden anonyymien ihmispe*seiten juttuja niillä ei ole mitään merkitystä tai tekemistä sun elämän kannalta.
- Anonyymi
Ei kai täällä perheelliset kirjoittele? Eivät sovi vanhemmiksi jos täällä pyörivät.
- Anonyymi
Mikä perhe??
- Anonyymi
Palstakirjoittelu siirtyy sukupolvelta toiselle. Pissis-vanhemmat opettavat tavan pissis-lapsilleen, ja sitten on vielä pissis-lapsenlapset. Menkää mieluummin mukaan politiikkaan, puolueita on pilvin pimein.
- AnonyymiUUSI
Kyllä täällä perheen vanhimmat kirjoittaa mutta omat lapset aikuiset ei eli valitettavasti joo vanhempia hekin vielä mutta jotenkin ihmettelen mitä perheelliset ja ihmiset joilla on irl paljonkin elämää ja pilaavat jopa tutustumiset uusiin ihmisiin tän palstan takia täällä tekevät...se ois hyvä kuulla mitä täältä ihmiset etsii jos pitää valita ihminen irl tai roikkua palstalla....Ja jos vielä valitsee tämän jonkun todellisen, oikean ihmisen sijaan. Sitä oon usein miettinyt.
- AnonyymiUUSI
Unohtakaa ihmiset joille palsta on todella tärkeämpi kuin irl ihmiset, Tämä on todella kamala paikka. :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179