🤔 Vastaus on ei. Emme voi nyt keskustella. Palataan asiaan, kun olet taas Suomessa. +251 suunta johon pyysit soittamaan, on Etiopian suuntanumero.
Mies. Sain viestisi whatsuppiin
6
151
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua... Nuo ovat huijausviestejä. Minäkin olen saanut niitä mm. Burundista.
- Anonyymi
Ei kai vaan sinullekin ole perintöä tulossa kauan sitten kadonneelta tuntemattomaksi jääneeltä suvun patriarkalta?
Ja saadaksesi perinnön sinun tarvitsee vain tallettaa ensin hänen (asia hoitajan) tilille muutama kymmenen tuhatta euroa/dollaria?
Itse lähetin ruplia mutta en kuullut hänestä enää mitään?- Anonyymi
Sellainenkin on joskus tullut. Nyt tuli whatsappiin pelkkä soittopyyntö. En aio soittaa. En uskalla edes avata viestiä saadakseni sen poistettua.
- Anonyymi
Oletat että joku etiopialainen päivystää täl sivustolla? :D
"Addis Ameebasta iltaa..." :D- Anonyymi
Jos et ymmärrä huumoria, niin et!
- Anonyymi
Minulle soitti wa:iin joku Pakistanista. En tietenkään vastannut ja laitoin estoon. En ole eilisen teeren poika. Huijarit heti estoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331