Tähteni, tämä oli aitoa ,mutta vain me koimme sen

Anonyymi-ap

Rakensimme näytelmän, joka oli niin traaginen , jopa koomisella tavalla. Hyvin sinäkin vedit roolisi, kaikki se tekopyhä paska ja näytteleminen täytyi sattua sinua, aivan yhtä paljon kuin minua. Minä vedin roolini hyvin, monet ihmiset olivat vakuutteneita, että todella olin sellainen paska pää, ja sinä vedit roolisi hyvin esittäen, että välillämme ei ollut mitään, teit kaikkesi, että meidän "salaisuus" ei paljastuisi.

Mutta kaikki näytteleminen, ei tehnyt siitä yhtään vähemmän aitoa, se mitä koimme. Kun kaksi yhtä tunteikasta ja herkkää kohtaa toisensa. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä, siihen ei tarvittu vuosia, kuukausia, se tapahtui minuuteissa, sekunneissa.

Ehkä sit seuraavassa maailmankaikkeudessa, et taida olla valmis rakkaudelle tätä maailmaa suuremmalle. No ei hätää, kohtaamme vielä, sen tiedän, ei ehkä tässä elämässä, mutta seuraavissa, ja aina tulen kokemaan sen pistävän tunteen sydämessä, miten joku voikin olla niin minä... kuin sinä.

31

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ooohhoh

• Anonyymi

Ei mitää tolkkua aloittajalla siis nolla. Kui itsekäs teksti, ohhoh! Kasva aikuiseksi ja kypsy lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitää tolkkua aloittajalla siis nolla. Kui itsekäs teksti, ohhoh! Kasva aikuiseksi ja kypsy lisää.

Kertoihan tuo aloitus oikeasta rakkaudesta ihmiseen en kyllä halua yhtään vähätellä ,kun tulee sydämmestä

• Anonyymi

Surkee esitys. Etkö parempaan pysty? No et tietenkään, noilla "lahjoilla". ;)
      -sivusta

• Anonyymi

Entä jos viesti tulee aidosti jonkun sydämestä? Onko pakko vähätellä ja naljailla aidoille tunteille?

• Anonyymi

Oliko oikein straaginen, jossa zarmantti herrasmies ja golden girl tapasivat? 💋💥💘

• Anonyymi

Taidan tietää vastauksen.

• Anonyymi

This is veri pitifull. I like thäät wei.

• Anonyymi

Tats veri fani!

• Anonyymi

Ei saa hoputtaa, ei saa menettää uskoa, mut ei saa myöskään venkuilla.

• Anonyymi

Enskeralla ei sit rakennella esitystä vaan eletään se rakkaus todella läpi ...sinä tähteni ja sieluni siellä jossain ❤️🤩

• Anonyymi

Tähtityttöni minä olisin halunnut sut kokea.

• Anonyymi

Rakastan sinua. aina..

Seuraavassa elämässä jos sellainen on luvassa niin voidaan olla yhdessä.. vaikka kaksi vanhaa puuta vierekkäin.

• Anonyymi

Booring

• Anonyymi

En vetänyt roolia missään vaiheessa. Käyttäydyin sen mukaan, minkä katsoin sopivaksi, sen tiedon valossa, minkä halusit minulle esittää.

• Anonyymi

Ja ihan sitä omaa rooliasi voit miettiä, näin sen läpi, mutta päätit lopulta toteuttaa sen paskamaisen roolisi. Älä vaan kanna vastuuta teoistasi, vaan yritä kaataa se kokonaan tai osittain toisen niskaan. Minä olin aito koko ajan, enkä yrittänyt esittää etteikö meillä olisi mitään, vaan yritin olla tunkematta toisen oletetun parisuhteen väliin tsi mitä milloinkin siitä ajattelin. Oma roolisuorituksesi taisi harhauttaa sinut pois todellisuudesta, jopa niin ettet edes tajunnut ede minun kärsivän tilanteesta tai et välittänyt siitä.
        Koita ihan kelata koko kuvio minun näkökulmasta, niin ehkä ymmärrät, vaikka epäilenkin vahvasti. Kuin vttu hänelle.

• Anonyymi

Sinussa on näkyvää luonnetta ja se elämän mies löytyy sieltä IRL.stä.

• Anonyymi

Niin. Se olisi ehkä voinut olla cavalierkingcharlesinspanieli poika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Se olisi ehkä voinut olla cavalierkingcharlesinspanieli poika.

Ei ku korkkarit jalkaan, ja asemalle englantilaista leikkimään, ja taksilla suhautat kavaljeeriks vuokratönöön keskelle tuppokylää. Niinhän sä oot ennenkin tehny, vaikka koiraakaan tainnut olla ikinä? ;)
        -sivusta ja omasta talosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ku korkkarit jalkaan, ja asemalle englantilaista leikkimään, ja taksilla suhautat kavaljeeriks vuokratönöön keskelle tuppokylää. Niinhän sä oot ennenkin tehny, vaikka koiraakaan tainnut olla ikinä? ;)
        -sivusta ja omasta talosta

Mitä ihmettä ?

• Anonyymi

Oli niin suloisesti kirjoitettu

• Anonyymi

Ihana kirjoitus ja ajatus 👍🥰

• Anonyymi

Hyvin ollaan näytelty kyllä rakas. Pointsit meille molemmille siitä. Kyl me vielä saadaan toisemme tässä elämässä, kuten myös tulevissakin 😘🤗🔥💫

• Anonyymi

Voimia jatkoon. En vain kyennyt olemaan lähelläsi, koska tunne oli liian voimakas.

• Anonyymi

Kipee kubbe, kokematon? Vai hulllu?

• Anonyymi

Kesäteatterin kenraaliharjoitukset huomenna, olkaa kaikki ajoissa paikalla.

• Anonyymi

Sokerini… Milloin nähdään…Lähtisitkö treffeille kanssani…Terveisin Mini me <3

• Anonyymi

Siis kenelle tämä on ja keneltä? Olisi tärkeä edes nimikirjain laittaa ja onko mieheltä naiselle vai naiselta miehelle.

• Anonyymi

Eli siis: Commedia dell'arte. 🎭

• Anonyymi
    • Anonyymi

"musta on ihanaa ku ikää tulee ja koho heiluu t. monogolisti, tre" ;)
      -sivusta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe