Mihin suunnata pienellä pätäkkå budjetilla?
Kesälomareissu
41
868
Vastaukset
- Anonyymi
Mielikuvitusta kun löytyy niin kreikkaan pääse ilmaiseksi melkein🇬🇷
- Anonyymi
Aloitit ja vastasit sitten itsellesi, mutta hyvä jos jatkatte taistelua ihan omassa pätäkkäkeskustelussa.
Onnea ja menestystä.
- Anonyymi
Ka otappa teltta mukkaa ja aja vaehtteettomalla polokupyörällä vaekka Varkkaotteen. Ota evvääks muutama juustovoeleepä ja termospulloon kahvija. Pystytä teltta johonnii sopivvaan paekkaan ja oo siinä yötä. Seorroovana päevänä pole takas. Tulloo meleko halavaks eekä kulu pätäkkä! Mut varo jotteivät varasta polokupyörrees Varkkaovessa:D:D
- Anonyymi
Polkupyörällä nyt ajaa vaikka Porvooseen niinkuin ennen vanhaan.
- Anonyymi
Vaikkapa Punkaharjulle.
- Anonyymi
Uintiretki Olavinlinnan ympäri ei maksa mitään!
- Anonyymi
Niinhän joku yritti niin heti oli kalabaliikki
- Anonyymi
Todennäköisesti perusjantteri päsee hengestään. Hyödyllinen teko.
Pienen budjetin lomareissu suuntautuu ruokakauppaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti perusjantteri päsee hengestään. Hyödyllinen teko.
Pienen budjetin lomareissu suuntautuu ruokakauppaan.Marketin 1 euron kahvin voi nauttia marketin edessä ja ajatella, että on katselemassa turisteja Caprin saarella.
- Anonyymi
Joka suuntaan hienolla matkiksella.
- Anonyymi
Pohdin sitä, että saiko se ukkin systeri niitä paistettuja muikkuja, kesäkurpitsaa taikka mansikoita :O
- Anonyymi
Miten liittyy aiheeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy aiheeseen?
Oli lomailemassa Savonlinnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli lomailemassa Savonlinnassa.
Aa, aivan 👍
- Anonyymi
Samaa mietin, ei ollut aamupalallakaan, vaan mummi herkutteli yksin. Outoa lähteä myös aaltoja kuvailemaan ja "faneja jututtamaan", kun kotona on vieras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, ei ollut aamupalallakaan, vaan mummi herkutteli yksin. Outoa lähteä myös aaltoja kuvailemaan ja "faneja jututtamaan", kun kotona on vieras.
Olikohan vierasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan vierasta?
Ei ainakaan kovin lämpimät välit, enkä ihmettele yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaille faneille juteltiin taas kerran vain "seinän takaa".. Ei minkäänlaista katsekontaktia! Minusta se on katsojien ja varsinkin vielä "niin rakkaiden" aliarvioimista ja halveksimista!
Suorastaan töykeää! 😠Vaikka kuinka lopussa yrittää "nöyränä" lässyttää..🤑 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan kovin lämpimät välit, enkä ihmettele yhtään.
Monessa suvussa taloon tullut miniä saa kokea kylmää kohtelua juurikin miehensä sisarilta, varsinkin, jos heitä asuu vielä synnyinkodissaan. (Sivusta saanut seurata monta tapausta.).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monessa suvussa taloon tullut miniä saa kokea kylmää kohtelua juurikin miehensä sisarilta, varsinkin, jos heitä asuu vielä synnyinkodissaan. (Sivusta saanut seurata monta tapausta.).
Varsinkin, jos miniällä on vielä peukalo keskellä kämmentä, eikä muutenkaan ole kovin noheva tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin, jos miniällä on vielä peukalo keskellä kämmentä, eikä muutenkaan ole kovin noheva tyyppi.
👍Niin juuri! Talon tavat on usein niin erilaiset, mitä miniän lapsuuskodissa.. Karjanhoito varsinkin aihettaa sanomista, jos miniä on lähtöisin kaupunkikodista.. silloinhan sitä on ihan "kädetön", ellei jotain karjakkokoulua ole käyty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaille faneille juteltiin taas kerran vain "seinän takaa".. Ei minkäänlaista katsekontaktia! Minusta se on katsojien ja varsinkin vielä "niin rakkaiden" aliarvioimista ja halveksimista!
Suorastaan töykeää! 😠Vaikka kuinka lopussa yrittää "nöyränä" lässyttää..🤑Varmaan peitti mummo krapulapöhönaamaa nurkan takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍Niin juuri! Talon tavat on usein niin erilaiset, mitä miniän lapsuuskodissa.. Karjanhoito varsinkin aihettaa sanomista, jos miniä on lähtöisin kaupunkikodista.. silloinhan sitä on ihan "kädetön", ellei jotain karjakkokoulua ole käyty.
Voi olla myös, ettei miniällä ole ronskia luonnetta ja ruistakaan ranteessa.
- Anonyymi
Miten tämä kommentointi liittyy aloittajan aiheeseen? Miksi tästäKIN ketjusta on tullut turien haukkumisketju. Ei kaikki ketjut kuitenkaan liity heihin, ettekö voi itsellenne mitään. Itsehillintää voi yrittää kehittää itsekukin ja kirjoittaa mielipiteet oikeisiin ketjuihin..
- Anonyymi
Aloitus on "Kesälomareissu", eikä muitten reissuja ole julkisuudessa esitelty, kuin tämän yhden pariskunnan esitykset. Toiset niistä tykkää, toiset taas pitää pelkkänä teatterina. Sellainen herättää mielipiteitä ja ärsytystä, ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on "Kesälomareissu", eikä muitten reissuja ole julkisuudessa esitelty, kuin tämän yhden pariskunnan esitykset. Toiset niistä tykkää, toiset taas pitää pelkkänä teatterina. Sellainen herättää mielipiteitä ja ärsytystä, ja hyvä niin.
Kysytään mihin tehdä pienen pätäkän reissuja, ei liity mitenkään turiin. Luehan tarkemmin ennen kuin vastailet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysytään mihin tehdä pienen pätäkän reissuja, ei liity mitenkään turiin. Luehan tarkemmin ennen kuin vastailet.
Turat kummittelee jostain syystä koko ajan takaraivolla ja pakko on saada jossain purkaa sitä heitä kohtaan tuntemaansa raivoa! Tässä oli sopivasti tarjolla valmis keskustelu - turathan on jatkuvasti jossain "lomalla", tai sinne lähdössä heidän omien puheiden mukaan.😉 (Sopivia lomareissuja tavan tallukoille on netissä tarjolla pilvin pimein!)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turat kummittelee jostain syystä koko ajan takaraivolla ja pakko on saada jossain purkaa sitä heitä kohtaan tuntemaansa raivoa! Tässä oli sopivasti tarjolla valmis keskustelu - turathan on jatkuvasti jossain "lomalla", tai sinne lähdössä heidän omien puheiden mukaan.😉 (Sopivia lomareissuja tavan tallukoille on netissä tarjolla pilvin pimein!)
Ei ole tervettä tuntea raivoa tuntematonta ihmistä kohtaan ja vapaaehtoisesti vielä seurata että niin voi tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tervettä tuntea raivoa tuntematonta ihmistä kohtaan ja vapaaehtoisesti vielä seurata että niin voi tehdä.
Sehän tässä tapauksessa on juju, että monelle eivät ole "tuntemattomia", niin tuo ällö teeskentely ja diivaaminen ärsyttää monia, ja yhtä monia huvittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tässä tapauksessa on juju, että monelle eivät ole "tuntemattomia", niin tuo ällö teeskentely ja diivaaminen ärsyttää monia, ja yhtä monia huvittaa.
Olen mielestäni mummolle "rakas ystävä", mutta en tykkää, kun minun kanssa keskusteltiin taas muurin takaa! Minä kyllä loukkaannun tuollaisesta! Miten hän sattuikin taas törmäämään yhteen meikäläisistä äitireissullaan..? Ei ketään muuta tupettajaa koskaan ole tuollainen onni kohdannut missään! Täytyy olla todella suosittu tupettajamummo, tuskin löytyy vertaistaan! Mutta miksi tilaajamäärä on jumittunut 5 tonniin? Nyt olis kyllä repäistävä jotenkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mielestäni mummolle "rakas ystävä", mutta en tykkää, kun minun kanssa keskusteltiin taas muurin takaa! Minä kyllä loukkaannun tuollaisesta! Miten hän sattuikin taas törmäämään yhteen meikäläisistä äitireissullaan..? Ei ketään muuta tupettajaa koskaan ole tuollainen onni kohdannut missään! Täytyy olla todella suosittu tupettajamummo, tuskin löytyy vertaistaan! Mutta miksi tilaajamäärä on jumittunut 5 tonniin? Nyt olis kyllä repäistävä jotenkin..
En ymmärrä, miten voin olla niin tärkeä mummille, koska emme edes tunne toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, miten voin olla niin tärkeä mummille, koska emme edes tunne toisiamme.
Emme mekään edes tunne toisiamme, mutta hän pitää kaikkia katsojia rakkaina ystävinä ja sitä en ymmärrä..? Vai kuuluuko tuollainen käytös "nöyrille, aidoille ja ystävällisille" ihmisille? Onko sellaisia edes olemassa? Mummo kuvittelee olevansa sellainen ja vetää puoleensa ihailijoita kylän kaupoissa. He sitten kehuvat omille tutuilleen: "Olen mies, joka tapasi Dingon kerran kaupunkimatkallaan,"🤣(Juha Vainio 1985).
- Anonyymi
Mistä löytyisi se "Oikea ketju", olen koko aamun sitä etsinyt!😟Minulla olisi paljon keskusteltavaa turista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytyisi se "Oikea ketju", olen koko aamun sitä etsinyt!😟Minulla olisi paljon keskusteltavaa turista..
Viimeisin räkätysketju on suljettu joten se ei auta kuin aukaista sinun uusi jos on NIIN pakottava tarve heitä haukkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hehän juuri tekevät reissuja oienellä pätäkällä,muiden laskuun!🤑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee uusi ja mielellään asiallinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turien kysymys on.Eivät maksaisi mistään yhtään mitään,koska ovat niin ahneita🫵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on avattu kaksikin keskustelu ketjua Turien "lomareissuista"!Anna palaa!
- Anonyymi
olavinlinna, kerimäen kirkko, punkaharju, hesburger.
- Anonyymi
Siis meitsi ainakin vehkeilee kunnolla anopin kans ku muijan saadaan häädettyy nukkuun. Mitäs tulivat meitsin mökille jussi
- Anonyymi
Suosittelisin jamon teltta retkuetta. Mukaan pääsee kunhan on tuubihuivi päässä ja gambina pullo kädessä. Toimii👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk18910304Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi229697Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1678280Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2967764Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1756651Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k886070Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j665901Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1034957Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja274031Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html1502662