Kävin juuri keskustelun lottonumeroista.
Kohteliaisuuttani kuuntelin kun toinen pitkään jaaritteli hyvältä tuntuvista numeroista.
Sanoin, että tykkään ykkösestä ja niistä numeroista jotka ovat jaollisia neljällä.
Tosi tylsä aihe. Tästä ei puhuta enempää.
Onko teillä muita tylsiä aiheita, jotain uutta, ei niitä mitä ketjuissa on jauhettu riittämiin.
Tylsiä puheenaiheita, löytyykö niitä?
33
423
Vastaukset
Sosiaalipolitiikka, politiikka yleensä tai vaikkapa urheilu.. tylsiä aiheita kaikki tyynni.
Politiikasta tuli jännää kun aloin miettimään, miten politiikot kehtaavat esittää noin korneja näkemyksiä. Mietin usein, että olisiko niillä joku luonnevika.
Urheilu, 100 metrin juoksija treenaa koko elämänsä ollakseen sekunnin murto-osan muita nopeampi.
Sekunnin murto-osaa katsoja ei edes huomaa.
- Anonyymi
Minulla ei muita aiheita ei edes olekaan, mutta ehfin unohtaa sen :)
- Anonyymi
Turhis kirjoitti:
Niin siinä helposti käy, että tylsät asiat unohtuu.
😆😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆😂
Kumpa luovuttaisit jo sinäkin Höpinäkeiju
Minua on vaivannut sellainen kysymys lapsesta lähtien, että mikä monisoluinen eliö pohjimmiltaan on. Olemmeko vain kasa monia eliöitä (soluja) ja onko kokemuksemme minästä vain näiden solujen tuottama sivutuote?
- Anonyymi
Eihän se voi olla noin, jos koostutaan atomeista.
"...onko kokemuksemme minästä vain näiden solujen tuottama sivutuote?"
Se on vanhemmille melkoinen rasite, kun lapsi tulee kyselyikään
Sinäkin olet jäänyt vastausta vaille.
Moni lapsi on tätä miettinyt nähtyään Olipa kerran elämä-sarjan
https://www.youtube.com/watch?v=Ku9rvmUwQho&list=PLcB6BBbWy2xHgSiEMDV2W9-w4nMfmqfOV&ab_channel=SashaVorobjevTurhis kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=Ku9rvmUwQho&list=PLcB6BBbWy2xHgSiEMDV2W9-w4nMfmqfOV&ab_channel=SashaVorobjevRakastin tuota sarjaa lapsena. Ehkä sieltä lähtenyt se ajatuskin :D
Turhis kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=Ku9rvmUwQho&list=PLcB6BBbWy2xHgSiEMDV2W9-w4nMfmqfOV&ab_channel=SashaVorobjevOho. Vilahti tuossa tissiä ja kikkeliäkin. Ei nykyaikana tuollaista voisi näyttää.
Mielestäni tällä palstalla ei ole keskusteltu tarpeeksi la. 26.7. 2025 olleesta Vantaanjoen kaljakellunnasta. En osallistunut, mutta mielenkiinnolla seurasin, kuinka osa porukasta valmistautui suureen juhlapäivään.
https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/8706853- Anonyymi
Olet väärässä. Tarpeeksi ei ole keskusteltu tasoista ja siitä kuinka vähän 172cm on miehelle.
Vai oli niitä satoja miehiä.
Kaljaa juodessa tulee pissahätä. Noissa olosuhteissa ei voi tehdä muuta kuin mennä veteen helpottamaan hätäänsä.
Siinä sitten kylvet omassa ja muiden äijien päästöissä.
- Anonyymi
Puhutaan politiikkaa. Kaverini sanoi, että itäraja pitäisi avata, minä sanoin ettei pitäisi. Mitäs palstalaiset tuumaa? Avataanko ja milloin?
- Anonyymi
EI avata
- Anonyymi
- Perhe-elämä ja lapset
- Useimmat työväenluokan, keskiluokan ja yläluokan suurimmat "tavoitteet" elämässä
- Urheilu
- Kaikki fiktiivinen data
- Patriarkaatin näkökulmasta kerrottu historia
- Kaikki mahdollinen, mikä esitetään ilman asiaankuuluvaa analyysiä. Esimerkiksi säästä on mukava keskustella, kunhan siinä on mukana meteorologista tietoa eikä vain toteamus siitä, miltä ulkona näyttää tai tuntuu.
🦄- Anonyymi
Nyt on muuten menossa sulkukorkeapaine. Luonnon oma mikrokupu!
Sama ilmiö aiheuttaa kylläkin myös paukkupakkasia.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on muuten menossa sulkukorkeapaine. Luonnon oma mikrokupu!
Sama ilmiö aiheuttaa kylläkin myös paukkupakkasia.
🦄Loppuisiko jo hiljalleen
Tylsää on myös kuivakat analyysit aiheesta kuin aiheesta. Tätä on niin nähty palstallakin. Analyysejä siitä miksi mies ei saa naista, siitä mikä on miehen mitta.. analyysejä misogyniasta ja feministisyydestä. Ja ties vaikka ja kuinka kaikkea muuta. Anaalista kaikki tyynni.
Analyysit on kuivia ja tylsiä, puusilmäisiä näkemyksiä yhdeltä kantilta katsottuna .. kuivia, tunneköyhiä, kylmiä .. ja tylsiä. Täysin elämättömiä.
Ajattelen näin ehkäpä juuri siksi kun itse olen voimakas tunneihminen. Analysoin hyvin vähän. Tässä tulee esiin se, ettei järki ole määräävä tekijä elämässäni vaan tunne.
Oikeasti olemme kaikki jossakin määrin sekä järki- että tunneihmisiä. Kombinaatioita. Ja siiten on ääripäitä.
No niin.. alan itsekin kuulostaa analyyttisen tylsältä.. :)
Järki-ihmiset eivät voi sietää tunneihmisten höttöä ja toistepäin tunneihmiset pitävät järki-ihmisiä kuivakkaina.
Näin avasin tästä hyyyyvin antoisan riidan aiheen palstalle.. :)
Riidathan ovat aina mehukkaita..- Anonyymi
Olen päinvastaista mieltä. Kaikki tunteellinen on tylsää.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Olen päinvastaista mieltä. Kaikki tunteellinen on tylsää.
🦄Sinä olet analyyttinen ja kuivakka. Selvä järki-ihminen.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sinä olet analyyttinen ja kuivakka. Selvä järki-ihminen.
Pieni korjaus: olen analyyttinen ja MIELENKIINTOINEN järki-ihminen. ✌️😎
🦄 Anonyymi kirjoitti:
🦄Et sinä ole mielenkiintoinen. Olet puusilmäinen analyytikko.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Et sinä ole mielenkiintoinen. Olet puusilmäinen analyytikko.
Tuo oli tunnepohjainen toteamus ja siten täysin pätemätön. 🤔
🦄 Anonyymi kirjoitti:
🦄Vaikka niin. Ihan yhdentekevää minulle.
- Anonyymi
"Oikeasti olemme kaikki jossakin määrin sekä järki- että tunneihmisiä."
Näin se on näppylät. Olen hyvin vahvasti molempia, yhtäaikaa. Järki ja tunne käyvät kokoajan tiivistä vuoropuhelua.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Myös "Kaikki tunteellinen on tylsää."
on tunteellinen ilmaisu.
- Sheena - Anonyymi
Yritysmaailmassa itsenäiset yrittäjät toimivat tunteen ja intuition varassa. Niin toimin itsekin. Laskukone on vain sitä varten, että voi tarkistaa ajatuksen taloudellisen toimivuuden. Eli että kassa kestää suunnitellun investoinnin.
Jolla taataan jatkossa työpaikat ja omakin toimeentulo.
Palkkajohtajat tekevät ratkaisunsa järjen ääntä kuunnellen. Ja laskukonetta. Kvartaaliin täytyy saada positiivinen tulos. Ja omalle provikalle jatkumo. Ja linkedliin lisää työhistoriaa. Nousujohteisuus johtolankana. Työntekijä on vain prikka pulttimutteriliitoksessa. Ilman prikkaakin mutterin voi kiristää.
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Et kyllä ole kumpaakaan mainostamistasi adjektiiveista ja yrität kostaa nurkkaruusuuttasi sadistisilla tavoilla siihen syyttömälle. T naiselta hyvää urputusta tämänkin palstaäijän luoman himmelin kanssa. Älähän riko itteäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä ole kumpaakaan mainostamistasi adjektiiveista ja yrität kostaa nurkkaruusuuttasi sadistisilla tavoilla siihen syyttömälle. T naiselta hyvää urputusta tämänkin palstaäijän luoman himmelin kanssa. Älähän riko itteäs.
Höpsistä. Molempia olen! ✌️😎
Sinulta ei kysytty. Pahoittelut. 😄
Muista jutuistasi en ymmärtänyt mitään.
🦄
- Anonyymi
Hypergamittaja itse voisi olla aihettaan kiinnostavampi tapaus
- Anonyymi
Löytyy. Tylsä puheenaihe on vaikka ulkonäkö. Erehdyin pitkästä aikaa (siis oikeasti ikuisuuksiin) käymään deittiäpissä ja miten miehet aloittaa keskustelun? Kehumalla ulkonäköä!! Siis oikeasti, menee maku ensimmäisessä lauseessa.
Taidan laittaa taas äpit tauolle ja toivoa, että ehkä siihen oikeaan törmää lenkkipolulla keskellä metsää 🙄
Aletheias
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175