Ja hänellä on niitä,jotka mielistelee ja hännystelee. Niinsanottu hovi. https://youtu.be/kr4DWztzhbQ?si=d9Qry9Z_xngnJY1a Mutta me muut jatkamme elämää. Hän voi jäädä harhojensa kanssa.
Narsistia ei pysty muuttamaan hän uskoo omat valheensa
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä lasisesta lapsuudesta seuraa?
Lasisesta lapsuudesta kärsivät lapset voivat kokea monenlaisia haittoja, kuten:
Turvattomuuden tunne: Jatkuva valmiustila ja epävarmuus voivat aiheuttaa turvattomuutta.
Keskittymisvaikeudet: Vanhemman alkoholinkäyttö voi häiritä lapsen keskittymistä koulussa ja muissa toiminnoissa.
Sosiaalisten suhteiden ongelmat: Lapsi voi kokea häpeää ja pelkoa, mikä vaikeuttaa ystävyyssuhteiden luomista ja ylläpitämistä.
Masennus ja ahdistus: Runsas alkoholinkäyttö voi lisätä mielenterveysongelmien riskiä. - Anonyymi
Lasinen lapsuus?eipä ollu kovin kristallinen lapsuus narsisti äitin hoivissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698