Pyhäjärvellä puolupolitikointi on mennyt kaiken edelle.
Näyttää olevan aivan sama mitä kunnassa ja kuntalaisille tapahtuu.
Nekin jotka yrittää pitää asukkaiden hyvinvoinnista kiinni tallotaan alas, vaikka heidän ideat ja toiminta edistäisi kunnan kehitystä.
Tämä ei ole ilmiönä uusi kunnassamme sitä on tehty vuosikymmenet, olen keskustan jäsen ollut vuosia ,josta sittemmin olen eronnut juuri noiden syiden vuoksi.
Keskusta on vasemmisto, vasemmisto on Keskusta ei siitä mihinkään pääse.
Ihan sama tuokin jos toiminta heidän taholtaan ei olisi syrjivää ,koska puolupolitikointi ei edistä meidän yhteistä hyvinvointia kunnassa.
Kuntalaisten hyvinvointi
20
260
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee mieleen hukkuvan kohtalo hän rimpuilee hädissään
- Anonyymi
Puli Puli ! Äänesi kuulen mutta auttaa en voi
- Anonyymi
Tarkoitatko , "Turhaa paskaa uliset "
Aloitus kuitenkin on asiasta. - Anonyymi
Isomaha ääntelee.
- Anonyymi
Kesk-vasemmisto ei ole Pyhäjärvellä politiikkaa.
Se on taitamatonta kunnan asioiden hoitoa omiin taskuihin, on kostautunut häpeämättömän, heikosti johdetun taloudentilan alasajoon.
Tämä korostuu tämänpäivän näkyminä, pelkkää rallatusta, epämääräisen väestön keräännyttyä mitä ihmeellisemmillä gryndereiden myötävaikutuksella pilaamaan jopa yleisnäkymää.
Paikasta tullut tojojalkojen ja rämistelijöiden raitti.
Isojen poikien leikkikenttä, johon eksynyt muutama helman nostaja.
Pahalta, pahalta näyttää.- Anonyymi
Käpykaartilaiset jaksavat itkeä. Miltä tuntuu olla ihmisiä ilman merkitystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käpykaartilaiset jaksavat itkeä. Miltä tuntuu olla ihmisiä ilman merkitystä?
Johan se Kepun emoji Pelle heräsi laukomaan omia ennenkuulumattomia vitsejään.
- Anonyymi
No kerro mikä puolue osaa hoitaa Pyhäjärven asiat TipTop kuntoon, perustele väitteesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro mikä puolue osaa hoitaa Pyhäjärven asiat TipTop kuntoon, perustele väitteesi
Ei ainakaan Kepu/Vasemmisto.Olisihan heillä ainakin aikaa ollut kymmeniä vuosia laittaa tip-top kuntoon kaupuki mutta kun ovat niiiiin vetämättömiä. Aina oma etu ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään puolue ,vaan kaikki yhdessä pyhäjärven parhaaksi.
YMMÄRRÄTKÖ.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään, sen me ymmärrämme, mutta liika filunki ei paranna kuntakuvaa, ei minä, minää liikaa, "minä olen tehnyt sen, minä osaan kaiken," työt ja teot ova aika näkymättömiä isossa, toimivassa kuvassa.
Eikö järjestelmän pidä toimia yhteisten asioiden edistämiseen, ei korruption voimalla, vain pienen elinpiirin hoitamiseen. Näin on nähty, ikävä kyllä.
- Anonyymi
kepu on minusta paras puolue. terveisin Juha.
- Anonyymi
mut pitäskö perustella mielipije kun yleensä moni tahtoo nähhä perustelutkin.... noh mistäs mä aloittaisin oikein että kepuun liittyy mun mielestä "erittäin" paljon kehuja
1.Koko suomen puolue(ollaan työläisten puolella eikä näytetä keskisormea paljoa muillekaan)
2.osaavat talouden tasapainottamisen eli sopeuttamisen paremmin kuin kokoomus ja persut eivätkä ota yhtä paljon velkaa kuin demarit
3.yrittävät pitää yllä kilpailukykyä
4.osaavat luoda työpaikkoja
5.eivät paa verotusta liian minimitasolle eikä liian korkialle
6.eivät öyhötä vaan tolokun ihmisiä
7.eivät kiistele julkinen vs yksityinen
8.yleensä ottaen rauhanomaisia ja järkeviä
9.eivät kiihkomielisiä
10.osaavat hahamottaa ussein kokonaisuuden eli ns ison kuvan muita paremmin
11.Hoitavat paremmin metsäpolitiikkaa kuin muut kun jos verttaa vihreisiin niin ei lähe yhtä paljoo mopo käsistä eikä näytä keskisormea liikaa metsäpolitiikalle kuten persut yleensä tekkee
12.energiapolitiikassa myös äärimmäisen järkeviä eli halu ylläpitää eri energiamuotoja tasapainoisesti
13.eivät kannata koko liikenteen sähköistämistä että esim kulmuni EU;ssa haluaa rajoittaa EU;n tiettyjä päätöksiä ja EU;ssa kepulaiset yrittää tavoitella eliittiin nousua siten että siellä enemmistö on kepuja, kokoomuslaisia ja persuja koska nämä eniten vastustaa EU;n tiettyjä utopistisiakin tavoitteita
14.ilmastopolitiikassa keskitietä kulukevat
15.kohtuuven tie on kohtuuven tie eli viisasta
16.elämänviisaita
17.perspektiiviä ossaa ottaa hyvin asioihin ku asioihin
juha - Anonyymi
Paljonko olet saanut....?
- Anonyymi
Olen tullut pitkällisen tutkiskelun jälkeen siihen tulokseen että KESKUSTA on Pyhäjärven parhaaksi. On ollut sitä aina.Terv: Te-Ha🌈💦💦💦
- Anonyymi
Älä viitsi
- Anonyymi
Olen tullut tutkistelun jälkeen siihen tulokseen että Persut saavat Pyhäjärven nousukiitoon.Terveisin HeKo kepu.
- Anonyymi
Miksi tuo tyyppi saa holottaa noita juttuja, jopa toisten nimissä.
Ällöttävin tyyppi sivustolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tullut tutkistelun jälkeen siihen tulokseen että Persut saavat Pyhäjärven nousukiitoon.Terveisin HeKo kepu.
Miksi poistettiin kommentti, että keskustelet itsesi kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan tarkoitit:Te-haa vaiHekoa????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422712Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423402444- 352124
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471856- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251579- 441450
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391375- 361166