Ihan liiton puolesta kysyisin.
Missä Martina oppi äidilliset otteet?
25
323
Vastaukset
- Anonyymi
Kotikasvatus?
Sisäänrakennettuna luonteeseen?
Kasvuympäristö? - Anonyymi
Ovatko ne osa Reiki-hoitoa?
- Anonyymi
Väkivaltaa käyttävä ihminen on pahoinvoiva ja väkivallan käyttöön johtaa omien tunteiden kapseloituminen.
Väkivaltaa käyttävä henkilö on vuorovaikutustaidoiltaan vinoutunut.- Anonyymi
Juuri niin 👍🏻
- Anonyymi
Saiko tää Sofia Belórf väkivallan käytön esimerkin kotoaan? On hakannut ikkunakarmilla ex-avopuoliso Niko Ranta Ahoa ja heittänyt vielä viinit lasistaan miehen kasvoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiko tää Sofia Belórf väkivallan käytön esimerkin kotoaan? On hakannut ikkunakarmilla ex-avopuoliso Niko Ranta Ahoa ja heittänyt vielä viinit lasistaan miehen kasvoille.
Sofia on saanut huumeporokoilta esimerkin väkivaltaan, olihan avopuoliso Suomen kuuluisin huumekunkku. Samoin Sofian isä on ollut väkivaltainen ja itse on siitä kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia on saanut huumeporokoilta esimerkin väkivaltaan, olihan avopuoliso Suomen kuuluisin huumekunkku. Samoin Sofian isä on ollut väkivaltainen ja itse on siitä kertonut.
On voinut huumeiden käyttö vaikuttaa Sofian väkivallan käyttöön ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi heitti naamalle. Yks lady sai rattiksen, kun "vain yhden lasin join". Ja oli vain pienet promillet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi heitti naamalle. Yks lady sai rattiksen, kun "vain yhden lasin join". Ja oli vain pienet promillet!
Yhen lasin oon ottanu 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan Martinan siskokin huumeporukoissa ja jopa potkaisi Martinaa vauvamasuun.
Miksi hän sitten oli väkivaltainen ja käytti huumeita? Sen kun osaisi ratkaista ken sortuu elon tiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhen lasin oon ottanu 😂😂😂
Melkoinen tuoppi ollut viiniä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IL 3.7.17 oli pitkä juttu, kun Martina kävi festareilla naisen päälle ja otti vielä lopuksi matsia järjestysmiehen kanssa ja löi korolla. Hauska video, kun järkkäri nostelee Martinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia? Miten hän tähän liittyy? Entäpä Jari Sillanpään äiti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa rikoksista mennään oikeuteen ja syyllinen saa tuomion.
Montakos tuomiota Sofialla on pahoinpitelyistä?
Juuri näin, ei yhtään, koska kyseessä ei ole ollut sen luokan asia, että "uhri" olisi siitä lähtenyt juttua nostamaan.
Martinalla näitä pahoinpitelytuomioita on kaksi, aika hienosti naiselta.
- Anonyymi
Kovaa yritystä aloittajalla. 🙄
- Anonyymi
Joo. Hyvin vetää. Koko jengi nauraa.
- Anonyymi
Ehkä juontaa kotoa kun ei siskollansakaan hyvin mennyt.
- Anonyymi
Siskokin oli rääsyläinen narkkari, joten ei tuota tarvitse suuresti ihmetellä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siskokin oli rääsyläinen narkkari, joten ei tuota tarvitse suuresti ihmetellä !
Isäkö ei ottanut vastuuta vaan oli häipännyt kuten miehillä on tapana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edu sentään otti pojan jo pienenä luokseen ! Tuskin Annella mitään aviomiestä on koskaan ollut 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kai ne häippää jos ylläri tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edu sentään otti pojan jo pienenä luokseen ! Tuskin Annella mitään aviomiestä on koskaan ollut 🧐
Miksi olet jäänyt vainoamaan Martinan äitiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet jäänyt vainoamaan Martinan äitiä?
Tottahan tuo on, että poika on ollut pienestä asti isänsä luona.
Kodin Kuvalehdessä oli haastattelu, samoin Apu-lehdessä.
Vainosta en tiedä enkä tunne asianosaisia enkä ole 18:44.
Anne-mamma EVVK.
- Anonyymi
Jokaisen täällä kommentoivan kannattaa miettiä omaa käytöstä.
- Anonyymi
Etenkin sinun. On äärimmäisen noloa lukea lapsellista paasaustasi.
Nyt ymmärrämme miksi Reijo-Rainer jätti sinut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783762
- 463252
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512401Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442021- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161625Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131481Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121299- 451224
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271157