Mulla on nyt tilanne, kun olen irtisanonut asunnon ja muuttamassa toiseen asuntoon, jossa katossa ilmeisesti kosteutta. N. 20cm × 20cm koholla oleva alue. Kyseessä kerrostalo, yläkerran asunnossa varmaan jotain kaatunut lattialle. En ole saanut mitään tietoa/vastausta, muutakuin odotetaan. Pelkään että joudutaan kadulle, kun kuukauden päästä asunnon oltava tyhjä. Lapset olen jo ilmoittanut sinne kouluun. Kauankohan tuon korjaus kestää?
Kauanko kestää katon vaurion korjaaminen?
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä näin jännä juttu kyselyikäistä seuraavaksi askarruttaa ?
- Anonyymi
Riippuu vaurion laajuudesta. Kerrostalossa voidaan puhua todennäköisesti laajasta sellaisesta jo silloin kun vasta tulee näkyviin.
Luultavasti sähläävät sen hutiloiden kasaan ja asukas kantaa seuraukset. Esiintuomasi tiedotuslinja viittaa sähläämiseen. Voit vaatia vuokranantajalta korvauksia jos muutto siirtyy ja kannattaa vaatia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422432Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012004- 221806
- 241595
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241445- 1001329
- 431328
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371171- 361046