Vieläkin löytyy

Anonyymi-ap

Näitä ihmisiä jotka facebookissa tai instassa julkaisevat kuvia joissa poseeraavat aseensa kanssa.
Olen ottanut harrastukseksi sen että etsin näiden ihmisten yhteystietoja mm. osoitteen ja löytyyhän se kun tarpeeksi kauan netissä kaivelee ja näin tekee varmaan myös varkaat!
Osoitteen löytyminen on kuin palapeli, pienistä tiedonmuruista syntyy kokonaiskuva jonka avulla osoitetiedot löytyy ja jotkut jopa heti.

12

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hölmö!

• Anonyymi

Eiköhän nuo hölmöjä ole ne jotka esittelee aseitaan julkisesti.
        Rikollisille jotka haluaa aseita ovat helppoja kohteita.
        Vuosittain kun aseita päätyy varkaiden käsiin paljon.
        Tällaisilta pitäisi ottaa astelivat pois jotka aseitaan esittelee julkisesti.
        Taidankin laittaa asiasta kansalaiskirjeen sisäministeriön eli lain muutos, ne jotka esittelee aseitaan julkisesti niin heiltä aseluvat pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidankin laittaa asiasta kansalaiskirjeen sisäministeriön eli lain muutos, ne jotka esittelee aseitaan julkisesti niin heiltä aseluvat pois.

Mitähän se sulle kuuluu? Pidä vaan huoli omista asioistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän se sulle kuuluu? Pidä vaan huoli omista asioistasi.

Kyllä se kuuluu koska rikoksia tehdään laittomilla siellä jotka varastettu joltakin suomalaiselta aseharrastajalta tai metsästäjältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kuuluu koska rikoksia tehdään laittomilla siellä jotka varastettu joltakin suomalaiselta aseharrastajalta tai metsästäjältä.

Toivottavasti kun joku aserosvo ampuisi sinut. Tosi oot niin tollo, että sinuun ei kannata luotia edes rosvojen tyhlata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kun joku aserosvo ampuisi sinut. Tosi oot niin tollo, että sinuun ei kannata luotia edes rosvojen tyhlata.

Perustele miksi olen tollo, luuletko että kun kerroin aloitus viestissä tuon asian että rikolliset hoksasi myös nyt tuon seikan🤣
        Kyllä ne kuule on jo tienneet. Siitä on jo monia vuosia kun asiasta oli uutinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele miksi olen tollo, luuletko että kun kerroin aloitus viestissä tuon asian että rikolliset hoksasi myös nyt tuon seikan🤣
        Kyllä ne kuule on jo tienneet. Siitä on jo monia vuosia kun asiasta oli uutinen.

Joo muistan tuon missä poliisi suositteli ettei aseita esitellä sosiaalisessa mediassa, ei siitä kauankaan ole, muutama vuosi.
        Itse en ikinä laita faceen tai instaan kuvia vaikka metsästystä ja ammuntaa harrastan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi niitä rikoksia tehdä itse nämä metsästäjät aseillaan ,joista tuomioitakin tuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi niitä rikoksia tehdä itse nämä metsästäjät aseillaan ,joista tuomioitakin tuli

Ostajan näistä poseerasi aseiden kanssa facessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuahan ne lainlaatijat varmasti uskoisivat ...

• Anonyymi

Aselaki kun sanoo että aseet tulee säilyttää huolellisesti niin .niin mielestäni se ei ole huolellisuutta jos niitä esitellään sosiaalisessa mediassa, joka näitä puoliautomaattirynkkyjä jotka on varmaan haluttuja rikollispiireissä.

• Anonyymi

Taas putkahti facessa erään naisen profiilikuva jossa näkyy puoliautomaattihaulikko.
      Meni 4-5 minuutia niin löysin osoitetiedot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2527
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2126
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1809
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      97
      1803
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1547
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      139
      1140
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1031
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      21
      1022
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      987
    Aihe