Mieheni pikkuveli 15-vuotta kulki useimmiten perässäni oli ihastunut 24-vuotiaaseen isoveljen vaimoon.
Mieheni yllytti minua viemään veljensä poikuuden.
Kieltäydyin pitkään mutta suostuin lopulta kun poika täyttäisi 16-vuotta.
Poika pyyteli pari viikkoa ennen syntymäpäiväänsä jo saada synttärilahjan.
En suostunut ennen kuin syntymäpäivänä mutta heti kun vuorokausi vaihtui oli poika pyytämässä seksiopetusta.
Nyt olen ollut hänen seksikumppani 2.5 vuotta.
Poikuuden vieminen
6
400
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha limainen ukko kieroine fantasioineen sinä olet.
Parempi silti kuin että olisit nainen. Siinä tapauksessa olisit h..ra.- Anonyymi
No jaa. Huoria ei olisi jos ei olisi huorapukkeja. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa. Huoria ei olisi jos ei olisi huorapukkeja. 🤣
👍👍👍👍
- Anonyymi
Voi, voi teitä tynnyrissä kasvaneita. Harvinaista herkkua tuo aloittajan avaus todellisuudessa, mutta älkää väittäkö, etteikö tuo voisi olla totta. Seksin saralla tapahtuu paljon muutakin erikoista, kuin mitä uutisissa luetaan.
- Anonyymi
Totta.
Minäkin menetin poikuuteni 15-kesäisenä vähän yli parikymppiselle nuorelle naiselle. Kyseessä tosin ei ollut veljen vaimo vaan riparikaverin isosisko… 😎 - Anonyymi
Kateelliset huutelee taas peräkammarista😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743620Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472866Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1572777Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572361Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592113- 1601830
- 761515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231368Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391322- 251282