Onhan se. Harvassa on ne omat ideat näköjään 😘
Onko matkiminen imartelun korkein muoto?
10
226
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen tässä miettinyt kun tuntuu noita papukaijoja yms imitaattoreita olevan.
Luulisi ettei tälläisen keski-ikäisen naisen asiat ketään kiinnostaisi. Tokihan jos ihmisellä ei itsellään ole kykyä itse etsiä itsenäisesti elämäänsä ihmisiä ja sisältöä niin voihan se saada sellaisen käyttäytymään typerästi ja itsekkäästi muita kohtaan.- Anonyymi
Perisuomalainen nainen on kateellisin kaikista kansallisuuksista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, äidit ja isät kadehtivat jopa lapsiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten vissiin näistä immateriaalisista pääomista tai henkisistä ominaisuuksista? Kasvata lisäosana oma persoona
- Anonyymi
Lapsi matkii kun mielikuvitus loppuu. Palstoilla sen huomaa hyvin. Ja jonkun toisen ikävän kohde muuttuu omaksi, jos matkii sitä toista. Sellaisia pässinpäitä!
- Anonyymi
Ja vielä korkeassa asemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä korkeassa asemassa.
Luulet taas kirjoittavasi jollekin tutullesi. En ole!
- Anonyymi
Minua imartaa eniten kun kaunotar antautuu heti kättelyssä, ehdoitta.
Kyllä se aidoin ainakin on, koska henkilö on omaksunut tai käyttää toisen keksimää asiaa tai ideaa, täytyy hänen ihailla aidosti sitä.
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä, että palstasetä kaappasi tämän 🦄- tunnisteesi? No mutta mikkojuhanin alter egolla se oikrin fanitti aikoinaan ja se kyllä selvästi imarteli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082366- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159