Onhan se. Harvassa on ne omat ideat näköjään 😘
Onko matkiminen imartelun korkein muoto?
10
236
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen tässä miettinyt kun tuntuu noita papukaijoja yms imitaattoreita olevan.
Luulisi ettei tälläisen keski-ikäisen naisen asiat ketään kiinnostaisi. Tokihan jos ihmisellä ei itsellään ole kykyä itse etsiä itsenäisesti elämäänsä ihmisiä ja sisältöä niin voihan se saada sellaisen käyttäytymään typerästi ja itsekkäästi muita kohtaan.- Anonyymi
Perisuomalainen nainen on kateellisin kaikista kansallisuuksista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, äidit ja isät kadehtivat jopa lapsiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten vissiin näistä immateriaalisista pääomista tai henkisistä ominaisuuksista? Kasvata lisäosana oma persoona
- Anonyymi
Lapsi matkii kun mielikuvitus loppuu. Palstoilla sen huomaa hyvin. Ja jonkun toisen ikävän kohde muuttuu omaksi, jos matkii sitä toista. Sellaisia pässinpäitä!
- Anonyymi
Ja vielä korkeassa asemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä korkeassa asemassa.
Luulet taas kirjoittavasi jollekin tutullesi. En ole!
- Anonyymi
Minua imartaa eniten kun kaunotar antautuu heti kättelyssä, ehdoitta.
Kyllä se aidoin ainakin on, koska henkilö on omaksunut tai käyttää toisen keksimää asiaa tai ideaa, täytyy hänen ihailla aidosti sitä.
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä, että palstasetä kaappasi tämän 🦄- tunnisteesi? No mutta mikkojuhanin alter egolla se oikrin fanitti aikoinaan ja se kyllä selvästi imarteli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904- 68863
Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23834Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51811Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me114806Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22723